mám problém ,někdy mi vynechává tachometr ,a jde jen otáčkoměr ,po chvilce se zase chytí ,ale opravdu jak kdy někdy jen spadne rafika a někdy to chvilku trvá ,kontakty na převodovce jsem kontroloval - ok. ,ale odtamtud to vede řekl bych k motoru do jakéhosi deklu -vadle bloku v pravo.
každopádně díky za každou radu :ucta: :ucta:
TO PÍTR:
Jo, jo. Tohle jsou přesně takové závady, že než na problém příjdeš, tak zestárneš. Nevím jak ti pomoci. Já mám také podobný problém s otáčkoměrem. Od 1000 do 3000 se seká, nebo nejde vůbec a na 3000 se už rozjede. Jestli náhodou víš jak na to, tak poraď.
Díík CITOVANY TEXT [/QUOTE]
Originál zaslal T.o.m. TO PÍTR:
Jo, jo. Tohle jsou přesně takové závady, že než na problém příjdeš, tak zestárneš. Nevím jak ti pomoci. Já mám také podobný problém s otáčkoměrem. Od 1000 do 3000 se seká, nebo nejde vůbec a na 3000 se už rozjede. Jestli náhodou víš jak na to, tak poraď.
Díík CITOVANY TEXT
[/quote]
A nemuze to byt mechanicka zavada,ze by rucicka zadrhavala o nejakou necistotu nebo tak neco??? Co zkusit rozebrat pristrojovku a mrknout?? Ale fakt nevim,mozna to je uplna picovina:)
ja bejt vama.tak zkusim nejdřiv jestli to není v budikach.vymente s nekym ciferniky a bude se videt.-----mužu eventuelně pujčit.mam nahradní.(ale bez otačkoměru.)
Originál zaslal Pítr jak je to složitý ? ciferník se dá vyndat zepředu,nebose musí vyndat celá palubovka ?
u budiků nad plexi jsou dva šrouby.pak už jen vysuneš ven k volantu.ja mam čtyřramenej volant a ani jsem ho sundavat nemusel.šlo to.ale je určitě lepší ten volant sundat.pak už jen odpojit zezadu budíků el.přívody-3ks,-jsou tam takovy jistici čufliky,ty zamačkneš a přetahneš pres ně takovy tahlo ve tvaru -u-:gobeer:
díky BEEMWEXi ,nejdřív ještě mrknu na kontakty u diferáku a kdyžtak potom bych tě požádal o zaslání a cenu .šlo by to ?
.......když vyměním ciferníky zůstane mi stav najetých -km-???:gopivo: