Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E39 - 535iA chcipani motoru pri dobrzdovani (automat)
- 
				kristizsro
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 14
 - Registrován: ned 03.11.2013 01:00
 
Ahoj vsem, 
mam dotaz ohledne chcipani motoru u e39 (rok 2000) - pri dobrzdovani napr. na krizovatce, pri otaceni atd. mi zacalo auto chcipat. Deje se to i nekolikrat denne, nikoliv vsak pravidelne. V servisu na nic neprisli, jelikoz se jim to nestalo a pocitac chyby neukazoval. Nemate s tim prosim nekdo zkusenosti? Baterka je v aute v pohode. Rikal jsem si, jestli to neni prevodovkou, ktera nestihne zaradit pri dobrzdeni na stupen 1 a motor kvuli tomu chcipne.
Diky moc za rady.
T
			
			
									
						
										
						mam dotaz ohledne chcipani motoru u e39 (rok 2000) - pri dobrzdovani napr. na krizovatce, pri otaceni atd. mi zacalo auto chcipat. Deje se to i nekolikrat denne, nikoliv vsak pravidelne. V servisu na nic neprisli, jelikoz se jim to nestalo a pocitac chyby neukazoval. Nemate s tim prosim nekdo zkusenosti? Baterka je v aute v pohode. Rikal jsem si, jestli to neni prevodovkou, ktera nestihne zaradit pri dobrzdeni na stupen 1 a motor kvuli tomu chcipne.
Diky moc za rady.
T
Stalo se mi to stejné před cca 1/2 rokem na mé 530i a víte co to bylo ? Samozřejmě to dělalo ,,pořád,, pokaždé při dobržďování na křižovatku .
Zkontroluj si podtlakové hadice , ze zadní strany hlavy , měl jsem jí fuklou , vyměnil jsem origo hadici a byl klid , trvalo mi cca měsíc než jsem na to přišel - nedalo se s tím jezdit!
Když jsem jel pod plynem žádný problém ale jekmile jsem al N nebo dobržďoval , tak to zhaslo - mám taky automa.
PS - na každém baworu jsem měnil vždy čidlo vačky i kliky , vždy jsem dal FEBI a s autem jezdil vždy minimálně rok a nic se nestalo , takže nevím proč nedat tuto značku , vyrábí to VDO vy chytráci , přesněji to asi FEBI překoupí od VDO , chce to jen číst .
Kdo chce dát 3litry za čidlo v BMW tak ať dá , ja to koupim se slevou v KELLY za cca 900kč .
Zdar
			
			
									
						
										
						Zkontroluj si podtlakové hadice , ze zadní strany hlavy , měl jsem jí fuklou , vyměnil jsem origo hadici a byl klid , trvalo mi cca měsíc než jsem na to přišel - nedalo se s tím jezdit!
Když jsem jel pod plynem žádný problém ale jekmile jsem al N nebo dobržďoval , tak to zhaslo - mám taky automa.
PS - na každém baworu jsem měnil vždy čidlo vačky i kliky , vždy jsem dal FEBI a s autem jezdil vždy minimálně rok a nic se nestalo , takže nevím proč nedat tuto značku , vyrábí to VDO vy chytráci , přesněji to asi FEBI překoupí od VDO , chce to jen číst .
Kdo chce dát 3litry za čidlo v BMW tak ať dá , ja to koupim se slevou v KELLY za cca 900kč .
Zdar
- 
				Birkoff
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1641
 - Registrován: pát 05.11.2004 01:00
 - Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
 - Klubové ID: 989
 
Trochu oživím tohle téma: může to souviset s váhou vzduchu, diagnostika píše že podpětí něco ... Obě čidla vaček jsem vyměnil (za originály) takže hledám dál. Nejblbější je, že normálně jezdím (i několik dní) a pak najednou začne chcípat. Druhý den všechno v normálu. Včera už to dospělo do fáze že nastartuju, otáčky se vyhoupnou, začnou klesat k volnoběhu a samo chcípne. Dneska ráno bez problému. Tak fakt nevím.
			
			
									
						
										
						Zkuste kouknout na ty lambdy...Jak rikam ja mam jedinou chybu predehrev lambdasondy na strane ridice...Ale je k tomu blbi pristup, takze to resim s jednim sikovny mechnikem... 
 Pocitam ze az se to udela, bude to dobre. Dela to teda jen za tepla...Studeny motor je v pohode...Taky to dela ze kdyz jedu konstantni rychlosti tak motor ma tendence zrychlovat po 50ot...Takze to jakoby cuka...Ted je to teda lepsi, protoze jsem pouzil tady neci radu a jezdim s klimou 
			
			
									
						
										
						