Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 - 535iA chcipani motoru pri dobrzdovani (automat)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned 03.11.2013 01:00
Ahoj vsem,
mam dotaz ohledne chcipani motoru u e39 (rok 2000) - pri dobrzdovani napr. na krizovatce, pri otaceni atd. mi zacalo auto chcipat. Deje se to i nekolikrat denne, nikoliv vsak pravidelne. V servisu na nic neprisli, jelikoz se jim to nestalo a pocitac chyby neukazoval. Nemate s tim prosim nekdo zkusenosti? Baterka je v aute v pohode. Rikal jsem si, jestli to neni prevodovkou, ktera nestihne zaradit pri dobrzdeni na stupen 1 a motor kvuli tomu chcipne.
Diky moc za rady.
T
mam dotaz ohledne chcipani motoru u e39 (rok 2000) - pri dobrzdovani napr. na krizovatce, pri otaceni atd. mi zacalo auto chcipat. Deje se to i nekolikrat denne, nikoliv vsak pravidelne. V servisu na nic neprisli, jelikoz se jim to nestalo a pocitac chyby neukazoval. Nemate s tim prosim nekdo zkusenosti? Baterka je v aute v pohode. Rikal jsem si, jestli to neni prevodovkou, ktera nestihne zaradit pri dobrzdeni na stupen 1 a motor kvuli tomu chcipne.
Diky moc za rady.
T
Stalo se mi to stejné před cca 1/2 rokem na mé 530i a víte co to bylo ? Samozřejmě to dělalo ,,pořád,, pokaždé při dobržďování na křižovatku .
Zkontroluj si podtlakové hadice , ze zadní strany hlavy , měl jsem jí fuklou , vyměnil jsem origo hadici a byl klid , trvalo mi cca měsíc než jsem na to přišel - nedalo se s tím jezdit!
Když jsem jel pod plynem žádný problém ale jekmile jsem al N nebo dobržďoval , tak to zhaslo - mám taky automa.
PS - na každém baworu jsem měnil vždy čidlo vačky i kliky , vždy jsem dal FEBI a s autem jezdil vždy minimálně rok a nic se nestalo , takže nevím proč nedat tuto značku , vyrábí to VDO vy chytráci , přesněji to asi FEBI překoupí od VDO , chce to jen číst .
Kdo chce dát 3litry za čidlo v BMW tak ať dá , ja to koupim se slevou v KELLY za cca 900kč .
Zdar
Zkontroluj si podtlakové hadice , ze zadní strany hlavy , měl jsem jí fuklou , vyměnil jsem origo hadici a byl klid , trvalo mi cca měsíc než jsem na to přišel - nedalo se s tím jezdit!
Když jsem jel pod plynem žádný problém ale jekmile jsem al N nebo dobržďoval , tak to zhaslo - mám taky automa.
PS - na každém baworu jsem měnil vždy čidlo vačky i kliky , vždy jsem dal FEBI a s autem jezdil vždy minimálně rok a nic se nestalo , takže nevím proč nedat tuto značku , vyrábí to VDO vy chytráci , přesněji to asi FEBI překoupí od VDO , chce to jen číst .
Kdo chce dát 3litry za čidlo v BMW tak ať dá , ja to koupim se slevou v KELLY za cca 900kč .
Zdar
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Trochu oživím tohle téma: může to souviset s váhou vzduchu, diagnostika píše že podpětí něco ... Obě čidla vaček jsem vyměnil (za originály) takže hledám dál. Nejblbější je, že normálně jezdím (i několik dní) a pak najednou začne chcípat. Druhý den všechno v normálu. Včera už to dospělo do fáze že nastartuju, otáčky se vyhoupnou, začnou klesat k volnoběhu a samo chcípne. Dneska ráno bez problému. Tak fakt nevím.
Zkuste kouknout na ty lambdy...Jak rikam ja mam jedinou chybu predehrev lambdasondy na strane ridice...Ale je k tomu blbi pristup, takze to resim s jednim sikovny mechnikem...
Pocitam ze az se to udela, bude to dobre. Dela to teda jen za tepla...Studeny motor je v pohode...Taky to dela ze kdyz jedu konstantni rychlosti tak motor ma tendence zrychlovat po 50ot...Takze to jakoby cuka...Ted je to teda lepsi, protoze jsem pouzil tady neci radu a jezdim s klimou 

