Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Doběh motoru bmw e60 530d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv 14.11.2013 01:00
ohledně té řemenice na klice...Je tam něco jiného než uvnitř ta guma,co se může pokazit?Myslím tím vlastně spojení těch dvou řemenic...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
U BMW E60/61 je v servisních postupech tučně psáno nestartovat auto se sundaným řemenem. Tak že bych to neriskoval.bibikuba píše:Mě to u E39 530d dělala napínací kladka klínového řemenu-znatelné písknutí či zavrzání,oklepání při zhasínání motoru..Ten samej zvuk to vydávalo při podtočení motoru popř.když jsem měl zabržděnou ručku a pouštěl trhavě spojku...Napínák už byl volnější a už to nepobíral..nejlepší metoda-na ohřátém motoru sundat řemen,nastartovat a zhasnout motor-pokud závada zmizí je v řemenovém pohonu,napínáku atd..bohužel neni až tak jednoduchý ten řemen sundat popř.nandat![]()
![]()
u 39 se max.zapíše nějaká závada do diagnostiky ale bez řemenu to funguje.U novějších modelů netuším...já měnil díl č.2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
ked uz vsetko poriesene, pozrel by som na vyfuk. Ten dokaze zatriast kabinou aj vydavat zvuky.
Taktiez nezabudat ze silenty v E60 530D su ovladane vzduchovym ventilom, podla WDS je aktivny do rychlosti 60km/h. Aktivny znamena ze zmakcuje silentbloky. Ventil ked je vadny ukaze diagnostika, ale ked su derave hadice, hlavne ta cervenocierna, tak nedofukuje riadne a stale ide na tvrdo.
Taktiez nezabudat ze silenty v E60 530D su ovladane vzduchovym ventilom, podla WDS je aktivny do rychlosti 60km/h. Aktivny znamena ze zmakcuje silentbloky. Ventil ked je vadny ukaze diagnostika, ale ked su derave hadice, hlavne ta cervenocierna, tak nedofukuje riadne a stale ide na tvrdo.
mozno nieco k teme
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3#p1335643
video z PL webu (prejav):
http://www.youtube.com/watch?v=u0VkunGF12I
oprava

http://www.youtube.com/watch?v=_aj5Z9hw ... e=youtu.be


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3#p1335643
video z PL webu (prejav):
http://www.youtube.com/watch?v=u0VkunGF12I
oprava



http://www.youtube.com/watch?v=_aj5Z9hw ... e=youtu.be

No určitě bych zkontroloval tu klapku. Kámoš měl to samé, jelikož máme oba 5er tak jsme mohli zvuk motoru při chcípnutí vedle sebe jednoduše porovnat. A je to fakt znatelný rozdíl, pokud se ta klapka nezavře, dost to i zatřese autem. Ta klapka jde za tu pružinku i ručně zavřít a jde to samosebou i vidět když to auto chcípá, že se ta klapka otočí.
Jinak my jsme to normálně pro kontrolu ještě startli a za běhu jsem tu klapku ručně zavřel a tedy nechal to chcípnout. Samozřejmě to chcíplo vklidu a bez vibrací. Výměna tuším 5k.
Akurát bacha, že ta zatuhlá klapka nemá jen kosmetickou vadu, ale je podstatná pro vypalování v DPF. Jelikož na diagnostice mu při výměně zjistili, že poslední vypalování bylo před nějakýma 20 tisíci km a kvůli tomu už mu to auto jelo dost chcíple v nouzovém režimu. Po výměně hned vpořádku, pár kilometrů se z toho valil bílý dým jak z fabriky, ale pak ok.
Jinak my jsme to normálně pro kontrolu ještě startli a za běhu jsem tu klapku ručně zavřel a tedy nechal to chcípnout. Samozřejmě to chcíplo vklidu a bez vibrací. Výměna tuším 5k.
Akurát bacha, že ta zatuhlá klapka nemá jen kosmetickou vadu, ale je podstatná pro vypalování v DPF. Jelikož na diagnostice mu při výměně zjistili, že poslední vypalování bylo před nějakýma 20 tisíci km a kvůli tomu už mu to auto jelo dost chcíple v nouzovém režimu. Po výměně hned vpořádku, pár kilometrů se z toho valil bílý dým jak z fabriky, ale pak ok.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv 14.11.2013 01:00