až se k tomu dostanu, tak zkusím také ten napínák, řemeny mám nové, řemenice klikovky taky, sani s vyrivima klapkama take...
o spojce nevím nic, ale funguje a setrvacnik na volnobeh nerachoti.....
takze bych to videl na oba napinaky remenu.
Doběh motoru bmw e60 530d
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
ohledně té řemenice na klice...Je tam něco jiného než uvnitř ta guma,co se může pokazit?Myslím tím vlastně spojení těch dvou řemenic...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
U BMW E60/61 je v servisních postupech tučně psáno nestartovat auto se sundaným řemenem. Tak že bych to neriskoval.bibikuba píše:Mě to u E39 530d dělala napínací kladka klínového řemenu-znatelné písknutí či zavrzání,oklepání při zhasínání motoru..Ten samej zvuk to vydávalo při podtočení motoru popř.když jsem měl zabržděnou ručku a pouštěl trhavě spojku...Napínák už byl volnější a už to nepobíral..nejlepší metoda-na ohřátém motoru sundat řemen,nastartovat a zhasnout motor-pokud závada zmizí je v řemenovém pohonu,napínáku atd..bohužel neni až tak jednoduchý ten řemen sundat popř.nandat![]()
![]()
u 39 se max.zapíše nějaká závada do diagnostiky ale bez řemenu to funguje.U novějších modelů netuším...já měnil díl č.2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
-
MateX3
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
ked uz vsetko poriesene, pozrel by som na vyfuk. Ten dokaze zatriast kabinou aj vydavat zvuky.
Taktiez nezabudat ze silenty v E60 530D su ovladane vzduchovym ventilom, podla WDS je aktivny do rychlosti 60km/h. Aktivny znamena ze zmakcuje silentbloky. Ventil ked je vadny ukaze diagnostika, ale ked su derave hadice, hlavne ta cervenocierna, tak nedofukuje riadne a stale ide na tvrdo.
Taktiez nezabudat ze silenty v E60 530D su ovladane vzduchovym ventilom, podla WDS je aktivny do rychlosti 60km/h. Aktivny znamena ze zmakcuje silentbloky. Ventil ked je vadny ukaze diagnostika, ale ked su derave hadice, hlavne ta cervenocierna, tak nedofukuje riadne a stale ide na tvrdo.
-
DodoSTI
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: pát 13.04.2007 00:00
mozno nieco k teme
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3#p1335643
video z PL webu (prejav):
http://www.youtube.com/watch?v=u0VkunGF12I
oprava

http://www.youtube.com/watch?v=_aj5Z9hw ... e=youtu.be

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3#p1335643
video z PL webu (prejav):
http://www.youtube.com/watch?v=u0VkunGF12I
oprava
http://www.youtube.com/watch?v=_aj5Z9hw ... e=youtu.be
-
Austin
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob 16.03.2013 01:00
No určitě bych zkontroloval tu klapku. Kámoš měl to samé, jelikož máme oba 5er tak jsme mohli zvuk motoru při chcípnutí vedle sebe jednoduše porovnat. A je to fakt znatelný rozdíl, pokud se ta klapka nezavře, dost to i zatřese autem. Ta klapka jde za tu pružinku i ručně zavřít a jde to samosebou i vidět když to auto chcípá, že se ta klapka otočí.
Jinak my jsme to normálně pro kontrolu ještě startli a za běhu jsem tu klapku ručně zavřel a tedy nechal to chcípnout. Samozřejmě to chcíplo vklidu a bez vibrací. Výměna tuším 5k.
Akurát bacha, že ta zatuhlá klapka nemá jen kosmetickou vadu, ale je podstatná pro vypalování v DPF. Jelikož na diagnostice mu při výměně zjistili, že poslední vypalování bylo před nějakýma 20 tisíci km a kvůli tomu už mu to auto jelo dost chcíple v nouzovém režimu. Po výměně hned vpořádku, pár kilometrů se z toho valil bílý dým jak z fabriky, ale pak ok.
Jinak my jsme to normálně pro kontrolu ještě startli a za běhu jsem tu klapku ručně zavřel a tedy nechal to chcípnout. Samozřejmě to chcíplo vklidu a bez vibrací. Výměna tuším 5k.
Akurát bacha, že ta zatuhlá klapka nemá jen kosmetickou vadu, ale je podstatná pro vypalování v DPF. Jelikož na diagnostice mu při výměně zjistili, že poslední vypalování bylo před nějakýma 20 tisíci km a kvůli tomu už mu to auto jelo dost chcíple v nouzovém režimu. Po výměně hned vpořádku, pár kilometrů se z toho valil bílý dým jak z fabriky, ale pak ok.
-
Speedy530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv 14.11.2013 01:00
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
