nervy si šetři na podstatnější věci
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
webasto - Prosím o radu starML, All, fx, Snejk.......
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Tak elektrika podle Tebe funguje, vzduchu asi bude dost, tak ještě prověř dodávku paliva do toho topení. Prohledal jsem zahraniční fóra a našel jsem dva podobné případy, jak popisuješ. Bohužel nikde jsem nenašel tlak a množství, kolik by měla dávat ta Dosierpumpe. Ale jak bylo popisováno, tak buď tam šla nafta se vzduchem, nebo to jen kapalo. Na zapálení to stačilo, ale když to mělo dávat víc při větších otáčkách větráku, tak to chcípalo. To čerpadlo stojí dost peněz na preventivní výměnu, napřed bych zkusil jestli dává palivo bez vzduchu pod nějakým tlakem, tj. stříká. Potom bych se podíval na průchodnost potrubí do a z čerpadla. V čerpadle je membrána a kulička zpětného ventilu. Ale pokud membrána praskne nebo se kulička "zašprcne", tak je z toho neopravitelná kapavka. Více zde http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=65
http://de.wikipedia.org/wiki/Standheizung

http://de.wikipedia.org/wiki/Standheizung
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
Z praxe při rozběhu dává čerpadlo:
1,5s interval mezi sepnutím čerpadla
množstní je vyprsknuté a málo odhadem při naplnění injekční stříkačky 1-2ml
on ale asi bude mít problém s tím, že nedosáhne teploty na sepnutí spalování, musí žhavka nažhavit na 1700°C (co píše diag) a pokud dosáhne o dos méně, ani se nesepne pumpa a vyhlásí to chybu teploty
1,5s interval mezi sepnutím čerpadla
množstní je vyprsknuté a málo odhadem při naplnění injekční stříkačky 1-2ml
on ale asi bude mít problém s tím, že nedosáhne teploty na sepnutí spalování, musí žhavka nažhavit na 1700°C (co píše diag) a pokud dosáhne o dos méně, ani se nesepne pumpa a vyhlásí to chybu teploty
Presne tak.
Pres diag jak INPU tak thermotest jdou vsechny cleny zapnout a tvari se ok, ale ostrej start proste nejel. Nedozhavilo to, tudiz to nezacalo ani davkovat naftu a ani dmychadlo nejelo. To zaplo az po spadnuti do chyby a zacalo chladit komoru.
Ale ted uz jsem bez jednotky. Nevydrzela naval vzteku.
Pres diag jak INPU tak thermotest jdou vsechny cleny zapnout a tvari se ok, ale ostrej start proste nejel. Nedozhavilo to, tudiz to nezacalo ani davkovat naftu a ani dmychadlo nejelo. To zaplo az po spadnuti do chyby a zacalo chladit komoru.
Ale ted uz jsem bez jednotky. Nevydrzela naval vzteku.
Zdravím,
a jakou chybu ti to nakonec vyhodí, když topení nenaskočí ? Kolík byl určitě funkční a teplota na čidle je už taky v pořádku, ale s toho co píšeš si bohužel stejně myslím, že je ŘJ v háji a nepozná plamen. Jestliže topení slyšitelně hoří a jednotka nepozná plamen tak to nemá codočinění s čerpadlem, ale se špatnou funkcí jednotky, nebo žhavicího kolíku, ale ten se ti posílal a jsem si jistý, že byl funkční.
a jakou chybu ti to nakonec vyhodí, když topení nenaskočí ? Kolík byl určitě funkční a teplota na čidle je už taky v pořádku, ale s toho co píšeš si bohužel stejně myslím, že je ŘJ v háji a nepozná plamen. Jestliže topení slyšitelně hoří a jednotka nepozná plamen tak to nemá codočinění s čerpadlem, ale se špatnou funkcí jednotky, nebo žhavicího kolíku, ale ten se ti posílal a jsem si jistý, že byl funkční.
Díky ALLe, většina novějších aut má ventilátor řízený šířkou pulzu tak jsem docela překvapenej, nevíš náhodou jestli nemá climatronic ne E61 nějaký připravený PIN pro nezávislé topení, jako to má např VW. Jinak jestli dokážeš opravit ŘJ pro BMW tak by to neměl být problém ani u ostatních, protože se liší pouze naprogramováním a jsou dva druhy buď jsou spínány + nebo digitálně a s těmi je potom problém se spouštěním, jako např. Touran, ale hlídání plamene což je asi nejčastější závada mají dělaný stejně ne?
Ahoj, já jsem si myslel, dneska jsem rozchodil topení ve své E61, ale ještě jsem nenapojoval ventilátor, mám to i nafocené. Komunikuje určitě přes CAN já si myslím že jede na K-line po seriové lince, už jenom proto, že na CAN potřebuješ 2 dráty. Topení by se taky mělo nechat rozjet přes PIN 1, ale ne všechny. Topení montuji už asi 10 let, tak kdybys něco potřeboval tak se ozvy a můžeme podebatovat. Jinak na ten ventilátor teda asi budu potřebovat nějaký dělič napětí, ale stejně na to napojím osciloskop, abych zjistil co si to mezi sebou vyměňují.
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
ve schéma zapojení je e61 zapojeno na can-bus
přesněji:
Pin 2 na webastu je K CAN SH
pin 3 na webastu je K CAN SL
a pro info z webasto fora je pin jedna W bus
tím se bohužel nerozjede nic než jen webasto
u těchto aut a již problém dálka, ted se tomu věnuju a dost mě to zajímá....
nejvíce info sem našel u kluků na Sk foru v sekci er7
kde TT simik a Laco19 píšou o složítém interface na CAS jednotku atd...
přesněji:
Pin 2 na webastu je K CAN SH
pin 3 na webastu je K CAN SL
a pro info z webasto fora je pin jedna W bus
tím se bohužel nerozjede nic než jen webasto
u těchto aut a již problém dálka, ted se tomu věnuju a dost mě to zajímá....
nejvíce info sem našel u kluků na Sk foru v sekci er7
kde TT simik a Laco19 píšou o složítém interface na CAS jednotku atd...
Koukal jsem na schéma a máš pravdu, většinu topení po W-bus pustíš, ale nezkoušel jsem, když to pustím po w-bus jestli to nedá zpětně příkaz ke spuštění ventilátoru po CAN je li to tak nakódováno. Např. origo topení čeká na odezvu z CAN jinak hlásí chybu, která nejde smazat, ale ničemu to nevadí. Už jsem zapojoval i emulátor CAN na VW, ale nebyl jsem z toho moc natčenej, ale chodilo to.
Nevím jak to přesně dělá, ale napodobuje to příkaz z ŘJ auta,(běží motor,méně jak 8 stupňů) ale stejně nešel spustit ventilátor , ten jsem spouštěl zvlášť přes ipcu modul. Zařízení si dodal zákazník já ho jen namontoval. Při připojení emulátoru CAN musel být odpojen CAN auta, jinak mi to nechodilo. Mrkni se třeba sem, ale ten jsem nezkoušel http://www.mtaplus.cz/emulatory-emu-spe ... modul.html
