Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 535i špatný altík, samovybíjení, baterie KO?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se svou E39 dva dny nejel a ani ťuk, nechtěla nastartovat. Baterka je stará 7měsíců 84Ah (podle varty tam dokonce může být 74aH, výhřev sedaček nemám)
1) Udělal jsem video jaké je napětí při nastartovaném motoru, když jsou malé otázky dává altík kolem 13.5V, stačí jen trochu polechatat plyn a napětí je přes 14V. Tohel by mělo baterku dobít v pohodě ne?
video: http://youtu.be/upysjU3NbB4
2) Jak poznám že mně v aute odebírá proud když je zamkle, lze to doma nějak změřit?
3) Může být baterka K.O.? Když ju dobiju nemá víc než 13.2V..
Díky za rady.
E39 535i (97, manual)
1) Udělal jsem video jaké je napětí při nastartovaném motoru, když jsou malé otázky dává altík kolem 13.5V, stačí jen trochu polechatat plyn a napětí je přes 14V. Tohel by mělo baterku dobít v pohodě ne?
video: http://youtu.be/upysjU3NbB4
2) Jak poznám že mně v aute odebírá proud když je zamkle, lze to doma nějak změřit?
3) Může být baterka K.O.? Když ju dobiju nemá víc než 13.2V..
Díky za rady.
E39 535i (97, manual)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kugelig: Seš si jistej že baterka má mít po odpojení z nabíječky 12V?
Není to tak trochu blbost? Vím, že když se občas mrknu na palubní napětí nenstartovaného auta, je tam hodnota kolem 12,3 - 12,7V.
Pokud je to ježek, tak to zjistím asi jednoduše - oddělám pojistku když půjdu večer od auta? Nevíte jaká to je? Nebo aspoň jak se ježkovi říká anglicky či německy? Hedgehog??
Není to tak trochu blbost? Vím, že když se občas mrknu na palubní napětí nenstartovaného auta, je tam hodnota kolem 12,3 - 12,7V.
Pokud je to ježek, tak to zjistím asi jednoduše - oddělám pojistku když půjdu večer od auta? Nevíte jaká to je? Nebo aspoň jak se ježkovi říká anglicky či německy? Hedgehog??

Určitě tam není 12V. Je tam těch 12,5+-.... Jinak s tím odpojováním pojistek je to asi jediná věc jak to zjistit. Ten ježek nebude mít ale svoji pojistku jen pro sebe, tipuju to na společnou s větrákem (topením), tedy celým panelem. Spíš investuj do autoelektrikáře, ať Ti změří odběr uspaného auta a pak postupným odpojováním pojistek zjistíš, ve kterém okruhu je problém. Prekérka spočívá v tom, že to uspání trvá kolem 20 minut a skoro při každém odpojení a znovu zapojení pojistky to auto vzbudíš 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tomasis: Čili to bude asi pojistka 20? - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=82825
beny-maser: Jak to přesně myslíš, natáhnout od baterky kabel k pojistkám? Multimetr tady někde samo mám.
beny-maser: Jak to přesně myslíš, natáhnout od baterky kabel k pojistkám? Multimetr tady někde samo mám.
No těch pojistek je tam víc, ale mohla by to být jedna z nich
Ale určitě s tím měřákem opatrně, nejde to měřit jako klasický napětí, musíš to mít na měření proudu - ampérmetr, a mít tam min 10 ampér páč jsou to velký rány pro ten měřák a může ho to odpálit. Normálně odpojíš svorku na mínusu a mezi baterku a svorku dáš ten měřák. Mělo by to brát kolem 30mA v klidu

-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
darklord: E39 není E34, má pojistky v kufru a pod kastlíkem
Tomasis: jen upřesnění poslední se uspává GM modul a to za 16 minut
jediný Hanz má pravdu, odpoj přímo ježka práce na 5 minut, bacha je horký
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393
do těch ampér bych obyčejným ampérmetrem nešel, rádo to taví ty kabely, navíc E39 není stavěná na to, aby se odpojovala z baterky
Tomasis: jen upřesnění poslední se uspává GM modul a to za 16 minut
jediný Hanz má pravdu, odpoj přímo ježka práce na 5 minut, bacha je horký
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393
do těch ampér bych obyčejným ampérmetrem nešel, rádo to taví ty kabely, navíc E39 není stavěná na to, aby se odpojovala z baterky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsme měřili odběr proudu potom co auto usne.
Po 2min odběr 0,54A
Asi po 10min odběr 0,08 - 0,1A - nic mně tam tedy nežere zbytečně proud ne?
Čili zbývá špatná baterka nebo altík, když mrknete na video, tak je altík v pohodě? http://youtu.be/upysjU3NbB4 . Jak jsem psal navrchu když jsou volnoběžné otáčky je napětí 13.5V stačí o 100ot zvednou a je to kolem 14V a víc.
A nebo jen to ten zpropadenej ježour? Někod mně tady na fóru tvrdil, že ten sráč se může zapnout náhodně a začít odebírat proud..
Díky za rady.
Po 2min odběr 0,54A
Asi po 10min odběr 0,08 - 0,1A - nic mně tam tedy nežere zbytečně proud ne?
Čili zbývá špatná baterka nebo altík, když mrknete na video, tak je altík v pohodě? http://youtu.be/upysjU3NbB4 . Jak jsem psal navrchu když jsou volnoběžné otáčky je napětí 13.5V stačí o 100ot zvednou a je to kolem 14V a víc.
A nebo jen to ten zpropadenej ježour? Někod mně tady na fóru tvrdil, že ten sráč se může zapnout náhodně a začít odebírat proud..
Díky za rady.
asi budeš muset začít u baterky
půjčit si jinou nebo tu svojí nechej změřit na zátěžáku..Jak je tu psáno tak auto opravdu usne za cca 16 minut,já to řešil tak že jsem nechal stažené okno u Toura a měřil přes to okno
ježoura na topení jsem taky odpojoval,proudy měřil a nic-všechno OK...Ve finále jsem vyndal startér a bingo,utržený pastorek.Při nabité aku to docela fungovalo ale po dvou dnech stání jsem byl bez proudu.Startér se dá ale taky změřit-při startování nesmí klesnout napětí pod tuším 9V..Po výměně starteru OK-530d 


