Zdravim, chci se zeptat cim muze byt zpusobeno kolisani rucicky otacek na volnobeh cca o 1-2 mm nahoru a dolu, pri jizde behem konstantni rychlosti se to nedeje, jinak na motoru pri volnobehu nelze poznat dle zvuku atd. ze by otacky nejak kolisaly. Diky za tipy
ozracing píše:Zdravim, chci se zeptat cim muze byt zpusobeno kolisani rucicky otacek na volnobeh cca o 1-2 mm nahoru a dolu, pri jizde behem konstantni rychlosti se to nedeje, jinak na motoru pri volnobehu nelze poznat dle zvuku atd. ze by otacky nejak kolisaly. Diky za tipy
Bylo uz to na diagnostice? Muze toho byt spousta. Vstriky, setrvak, nejake cidlo, vaha vzduchu.... Dela to jen na P a N, nebo i na D, tedy pokud je to automat?
kadli píše:Bylo uz to na diagnostice? Muze toho byt spousta. Vstriky, setrvak, nejake cidlo, vaha vzduchu.... Dela to jen na P a N, nebo i na D, tedy pokud je to automat?
Treba pri konstantni jizde na dalnici na tempomat? Korekce vstriku byli mereny? Nechci te strasit, ale mohli by to byt vstriky, ale chtelo by to zjistit co nejdriv, nez se stane neco horsiho, treba propaleny pist.
Hele me to dela to samy a motor bezi jak vino bez kolisani (ani na diag kolisani neni videt). Dela to pouze na volnobeh, jak pri N tak pri D. Diag nic, korekce pekny. Neresil bych to.
U me to neni asi ani jeden mm, me to spis prijde jako elektronika.
No pokud máš manual,tak to funguje tak,že když vyšlápneš spojku,tak motor malinko přidá,nebo když popojíždíš z kopce na neutrál,tak jak se auto rozjede tak taky si přidá.Je to normální funkce kvůli dostatku podtlaku pro brzdy a o vše co je ovládáno podtlakem.