Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kolisani rucicky otacek 525d 2004

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ozracing
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: pát 21.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od ozracing »

Zdravim, chci se zeptat cim muze byt zpusobeno kolisani rucicky otacek na volnobeh cca o 1-2 mm nahoru a dolu, pri jizde behem konstantni rychlosti se to nedeje, jinak na motoru pri volnobehu nelze poznat dle zvuku atd. ze by otacky nejak kolisaly. Diky za tipy
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#2 Příspěvek od sedyvlk6 »

ozracing píše:Zdravim, chci se zeptat cim muze byt zpusobeno kolisani rucicky otacek na volnobeh cca o 1-2 mm nahoru a dolu, pri jizde behem konstantni rychlosti se to nedeje, jinak na motoru pri volnobehu nelze poznat dle zvuku atd. ze by otacky nejak kolisaly. Diky za tipy
Mám to samé a szále pátrám.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#3 Příspěvek od kadli »

Bylo uz to na diagnostice? Muze toho byt spousta. Vstriky, setrvak, nejake cidlo, vaha vzduchu.... Dela to jen na P a N, nebo i na D, tedy pokud je to automat?
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#4 Příspěvek od sedyvlk6 »

kadli píše:Bylo uz to na diagnostice? Muze toho byt spousta. Vstriky, setrvak, nejake cidlo, vaha vzduchu.... Dela to jen na P a N, nebo i na D, tedy pokud je to automat?
ano bylo a nic se nenašlo a mám manuál.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#5 Příspěvek od kadli »

Treba pri konstantni jizde na dalnici na tempomat? Korekce vstriku byli mereny? Nechci te strasit, ale mohli by to byt vstriky, ale chtelo by to zjistit co nejdriv, nez se stane neco horsiho, treba propaleny pist.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2255
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#6 Příspěvek od vita11 Moderátor »

vzhledem k tomu, že se ozracing ptá v jiném vlákně i na setrvák, tak bych to u něho typoval právě na ten setrvák
ozracing
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: pát 21.01.2011 01:00

#7 Příspěvek od ozracing »

To jsi me nepotesil :-(
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od VRsix »

Hele me to dela to samy a motor bezi jak vino bez kolisani (ani na diag kolisani neni videt). Dela to pouze na volnobeh, jak pri N tak pri D. Diag nic, korekce pekny. Neresil bych to.

U me to neni asi ani jeden mm, me to spis prijde jako elektronika.
xjr
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 30.11.2008 01:00

#9 Příspěvek od xjr »

No pokud máš manual,tak to funguje tak,že když vyšlápneš spojku,tak motor malinko přidá,nebo když popojíždíš z kopce na neutrál,tak jak se auto rozjede tak taky si přidá.Je to normální funkce kvůli dostatku podtlaku pro brzdy a o vše co je ovládáno podtlakem.
Odpovědět