Byly od Febi. Tenkrát se dělaly měchy a zjistily, že jsou špatný. Ale byly hned k mání. No nechám to ještě prohlídnout a když tak koupím origo.Meda píše:Jeste me napadlo-ty velke silenty si daval jake, origo, nebo druhosku?
Pokud jsou ty rany silne, ale tupe pri pricnych nerovnostech, je dost mozne, ze to budou ony, neorigo nemusi vydrzet dlouho, jsou totiz olejove..
Sedan ma na rozdil od toura nad prednimy silenty napravnice takovou gumovou podlozku, ktera zabranuje mlaceni do kastle, tour ma navic pri zvednutem aute (svesena napravnice) relativne velkou mezeru mezi silentbloky a karoserii, cca 15mm, kdyz nebude silentblok spravne tlumit (spatna guma, vytekly olej, utrzeny atd.), bude to pri propruzeni po tech 15mm vule celkem dost mlatit..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e 39 nová zadní náprava a pořád mlátí
Pokud to jsou takové tupé rány, jako kdyby se ti o sebe mlátily pet lahve.. --to je přirovnání--
tak se jukni na zadní držáky stabilizátorů. A nemusíš dál nic hledat.
Jinak mě docela zaráží, jak píšete, kolik do aut sypete peněz. To, aby měl jeden strach koupit BMW.
Já mám e-39 10 let a řešil jsem pouze čidlo na vačce, visco spojku a držáky stabilizátorů. Toť vše..
Ženský do tohodle netahejte. Nechte je u zrcadla, lítat po butikách, ať se nám pořád líbjej a hlavně za teplou plotnou..
Jinak mě docela zaráží, jak píšete, kolik do aut sypete peněz. To, aby měl jeden strach koupit BMW.
Já mám e-39 10 let a řešil jsem pouze čidlo na vačce, visco spojku a držáky stabilizátorů. Toť vše..
Ženský do tohodle netahejte. Nechte je u zrcadla, lítat po butikách, ať se nám pořád líbjej a hlavně za teplou plotnou..
Takže je to vyřešený. Asi tady budu za blba. Ty silentbloky jsou v pořádku. Dělala to roleta
Přijel jsem do Hostivaře za panem co dělá už roky BMW. Ten se v tom svezl po chvilce že je mu to už jasný. Šel uříznout dva kousky pěnový gumy a vypodložil tu roletu. Pak vymezil paskou zámky zadních sedaček a zadní sítě. A řekl at to jdu zkusit. Já to projel a vrátil jsem se z úsměvem a otázkou, jak je to možný? A on na to, že tohle dělají na X5 každou chvilku. A že e39 tour je ta samá písnička. Ta roleta je hodně těžká a jak sedí nad tím pod během, tak se to přenáší dolu. Byl sem si před tim jistej, že to je pod autem a ona to byla pitomá roleta. Když jsem před tím hledal tu příčinu, tak sem za ní bral a seděla dobře. Žádná vůle, nic. A přece mlatila. Ted je v autě ticho. Žádný mlácení. Jen přirozeném zvuk podvozku. Hurá!

