Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

koupil jsem BMW

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#41 Příspěvek od sedyvlk6 »

Teddy píše:
Ji-rka píše:u toho čerpadla by možná stačilo přidat předvstřik,měl jsem taky problém.zajel jsme k oldafovi a bylo vyřešeno.je to odborník na tds a navíc z český lípy.
s čidlem už ti to jasně napsali kolegové a spotřeba je normální
Tohle mě zajímá.... Mě to taky za tepla hůř startuje (530d E61). Taky když brzdim motorem a pak vyšlápnu spojku, tak nejdřív otáčky padnou lehce pod volnoběa a hned se to srovná.

Myslíš, že je to jen předvstřik? Nebo je to jen řešení na chvilku?
Tak to bych taky rád věděl mám stejný problém vyřadím a otáčky klesnou že se i auto zaklepe.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#42 Příspěvek od oldaf »

Filozof píše:No když někdo napíše že TDS má krásnej zvuk ...tak to fakt raději už tady komentovat nebudu ... :lol:

TDS - jedině pokud bych měl naftu zadarmo nebo velice levně...

Já jezdím o polovinu levněji s 525i LPG 192koní spotřeba 9-12L lpg.
Mám stím přes 150tis km za sebou ....
A zvuk se nedá srovnat benzín/nafta

Jinak je pravda že TDS sežere třeba olej nebo červenou naftu z JZD za pár kaček takže má své výhody.
A taky TDS byl ještě poctivý motor u e39ky pokud neměl prasklou hlavu špatným zacházením.

Taky tipuji čerpadlo. :)
No vidíš, ty jezdíš se 192ps za 9litrů lpg, a já jezdím za 8litrů paliva v ceně 5kč za litr s výkonem přes 250ps v TDSu :D
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#43 Příspěvek od oldaf »

Filozof píše:No když někdo napíše že TDS má krásnej zvuk ...tak to fakt raději už tady komentovat nebudu ... :lol:

TDS - jedině pokud bych měl naftu zadarmo nebo velice levně...

Já jezdím o polovinu levněji s 525i LPG 192koní spotřeba 9-12L lpg.
Mám stím přes 150tis km za sebou ....
A zvuk se nedá srovnat benzín/nafta

Jinak je pravda že TDS sežere třeba olej nebo červenou naftu z JZD za pár kaček takže má své výhody.
A taky TDS byl ještě poctivý motor u e39ky pokud neměl prasklou hlavu špatným zacházením.

Taky tipuji čerpadlo. :)
Vidím ale že žiješ v mylných představách, žádná červená nafta pro JZD neexistuje.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#44 Příspěvek od Filozof »

OldaF: když máš dobrej zdroj tak proč ne...to bych taky jezdil :D

Červená nafta hlavně ze zahraničí ...zda je i u nás nevím....ale hodne se sní kšeftuje po čr.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... nelegalni/

Jeden známej na ní hodně jezdil... :)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#45 Příspěvek od beny-maser »

červená nafta pro naše JZD není, ale soudruzi v SRN jí tam maj a tankujou jí do novejch traktorů u pumpy,jako třeba my E85
v ČR je červený jen LTO.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#46 Příspěvek od Kail »

oldaf píše:No vidíš, ty jezdíš se 192ps za 9litrů lpg, a já jezdím za 8litrů paliva v ceně 5kč za litr s výkonem přes 250ps v TDSu :D
:palec:

A tdso má krásnej zvuk,když jsem ho měl tak mi to ani nepřišlo,co jsem ho prodal tak vždycky slintám když ho někde slyším.A poznám ho bez zaváhaní podle zvuku - jedinečnej :wink: .
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#47 Příspěvek od Filozof »

Tak mi dejte palivo za 5kč ...a začnu o tom přemýšlet ... :lol:

Pokud to není nějakej šmejd.

Jinak lít tam naftu za 36kč nemá smysl v dnešní době když i ta spotřeba na dnešní naftu je jinde.

no a 530d e60/61 je už jinde o té se nebavím.... ta jede moc pěkně.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#48 Příspěvek od oldaf »

Ano červená nafta existuje ale rozhodně to není nafta pro zemědělce, to platilo dávno když se běžná nafta i benzin barvil například pro vojsko, nebo pro různé složky co to měli k použití bez spotřební daně. V rakousku to používají v dnešní době i zemědělci, to pak je opravdové palivo. To co se vozí z německa za 19kč je palivo určený k topení. Zemědělci u nás červenou naftu nemají, jen tankují normální na pumpách a stát jim vrací nějakou část daně
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#49 Příspěvek od oldaf »

Filozof píše:Tak mi dejte palivo za 5kč ...a začnu o tom přemýšlet ... :lol:

Pokud to není nějakej šmejd.

Jinak lít tam naftu za 36kč nemá smysl v dnešní době když i ta spotřeba na dnešní naftu je jinde.

no a 530d e60/61 je už jinde o té se nebavím.... ta jede moc pěkně.
Je pravda že už za těch 5kč se dnes hůř hledá ale do 8kč se dá ještě v pohodě sehnat :D Jinak co je šmejd? To co natankuješ na pumpě a ani nevíš co tankuješ ze stojanu?
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#50 Příspěvek od oldaf »

Filozof píše:Tak mi dejte palivo za 5kč ...a začnu o tom přemýšlet ... :lol:

Pokud to není nějakej šmejd.

Jinak lít tam naftu za 36kč nemá smysl v dnešní době když i ta spotřeba na dnešní naftu je jinde.

no a 530d e60/61 je už jinde o té se nebavím.... ta jede moc pěkně.
To máš pravdu 530d e60/61 je někde jinde, s motorem co je rád že najede 200tisíc a pak potřebuje investici 100tisíc :D
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#51 Příspěvek od oldaf »

Kail píše:
oldaf píše:No vidíš, ty jezdíš se 192ps za 9litrů lpg, a já jezdím za 8litrů paliva v ceně 5kč za litr s výkonem přes 250ps v TDSu :D
:palec:

A tdso má krásnej zvuk,když jsem ho měl tak mi to ani nepřišlo,co jsem ho prodal tak vždycky slintám když ho někde slyším.A poznám ho bez zaváhaní podle zvuku - jedinečnej :wink: .
To je pravda, ten zvuk je nezamenitelnej, žádnej jinej dízl takovej zvuk nemá
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#52 Příspěvek od oldaf »

krisom píše:aha, no ta nafta je vidět v pravé půlce, kde je čerpadlo. A jak zobrazim stav v nádrži v levé a pravé půlce na displeji? Jinak jsem našel čerpadlo do nádrže na netu za 960kč, má to smysl, nebo radši dražší? Aby za dva dny nebylo KO taky, díky
Poslal jsem ti SZ s návodem jak zobrazit palivo na displeji
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#53 Příspěvek od Filozof »

No jo sešla se tu parta TDS motorama tak raději nic ... :D

Když je palivo za pakatel a mít ten zdroj tak bych klidně jednu 525tds na ježdění do práce snesl proč ne ... ale jinak jsem spokojen stím co mám a to je 525i na LPG.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#54 Příspěvek od oldaf »

Filozof píše:No jo sešla se tu parta TDS motorama tak raději nic ... :D

Když je palivo za pakatel a mít ten zdroj tak bych klidně jednu 525tds na ježdění do práce snesl proč ne ... ale jinak jsem spokojen stím co mám a to je 525i na LPG.
Promiň ale zakladatel chtěl poradit s nějakým problémem, určitě nepotřeboval slyšet to že koupil nějakou past, to třeba zjistí sám a to je jen jeho věc. Ty jsi spokojenej se svojí 525 na lpg a někdo třeba s TDSem
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#55 Příspěvek od Kail »

Asi tak,každý má svoje a každej si vybere to co mu vyhovuje.
A věřím že náklady na kilometr si tu každej dovede spočítat sám,když je levná nafta a ještě poctivej turbodiesel tak se tomu v nákladech ani LPG nevyrovná,ač proti němu nic nemám,naopak :wink: .
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#56 Příspěvek od Filozof »

jasně stím souhlasím s oběma názory. :)

Oldo jak jsi zvedl výkon z 140koní na 250 ? ? ?
To musela bejt hodně rozsáhlá uprava motoru...

Tohoto výkonu dosahuje novější 530d ale dostat to z TDS to je hodně slušný.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#57 Příspěvek od beny-maser »

asi se budeš divit jak snadno,to s benzínovým krámem za ty peníze nepořídíš ani poloviční nárůst výkonu.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#58 Příspěvek od Kail »

Dostat z TDSa kolem těch 200ps není až takovej problém (turbo z 3.0d,veeelkej cooler,dobře polazená jednotka a tlak turba a mělo by to tam být),víc už je docela obtížný.
Co jsem četl tak pak už to brzděj vstřiky,dávaj se tam snad z OM606 nebo nějakýho jinýho Mercedesu.Ale nevím...250 už je poměrně dost,ale věřím tomu.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#59 Příspěvek od DaweTDS »

Filozof píše:jasně stím souhlasím s oběma názory. :)

Oldo jak jsi zvedl výkon z 140koní na 250 ? ? ?
To musela bejt hodně rozsáhlá uprava motoru...

Tohoto výkonu dosahuje novější 530d ale dostat to z TDS to je hodně slušný.
Je zajímavý,když jsem tady kdysi já napsal,že chci ze své 530d 135kw dostat 250ps ,tak mě bylo řečeno,že to je nereálné 8) a na druhou stranu z TDS 250ps je reálné :lol:
Se musím jen usmívat.. a jde poznat,že Ty tomu rozumíš a né jako Ti co říkali "těch 250 koní tam mít ani nebudeš" :lol:
By mě zajímalo,kolik kobil by vypadlo z projektu 530d + velké obtokové turbo 8O
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#60 Příspěvek od oldaf »

250 na tds už dnes není žádnej výkon :D , To už tady má kde kdo. V dobách kdy jsme to začínaly s Dawem ladit byl zázrak se dostat na 210. teď už jsou jiný možnosti, chystám jiný čerpadlo s vačkou 2,85mm a 12mm hlavou. Jinak turbo jezdím GT3271. 540i jede oproti mýmu TDSu o něco hůř :D
Odpovědět