Tak to bych taky rád věděl mám stejný problém vyřadím a otáčky klesnou že se i auto zaklepe.Teddy píše:Tohle mě zajímá.... Mě to taky za tepla hůř startuje (530d E61). Taky když brzdim motorem a pak vyšlápnu spojku, tak nejdřív otáčky padnou lehce pod volnoběa a hned se to srovná.Ji-rka píše:u toho čerpadla by možná stačilo přidat předvstřik,měl jsem taky problém.zajel jsme k oldafovi a bylo vyřešeno.je to odborník na tds a navíc z český lípy.
s čidlem už ti to jasně napsali kolegové a spotřeba je normální
Myslíš, že je to jen předvstřik? Nebo je to jen řešení na chvilku?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupil jsem BMW
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
No vidíš, ty jezdíš se 192ps za 9litrů lpg, a já jezdím za 8litrů paliva v ceně 5kč za litr s výkonem přes 250ps v TDSuFilozof píše:No když někdo napíše že TDS má krásnej zvuk ...tak to fakt raději už tady komentovat nebudu ...![]()
TDS - jedině pokud bych měl naftu zadarmo nebo velice levně...
Já jezdím o polovinu levněji s 525i LPG 192koní spotřeba 9-12L lpg.
Mám stím přes 150tis km za sebou ....
A zvuk se nedá srovnat benzín/nafta
Jinak je pravda že TDS sežere třeba olej nebo červenou naftu z JZD za pár kaček takže má své výhody.
A taky TDS byl ještě poctivý motor u e39ky pokud neměl prasklou hlavu špatným zacházením.
Taky tipuji čerpadlo.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Vidím ale že žiješ v mylných představách, žádná červená nafta pro JZD neexistuje.Filozof píše:No když někdo napíše že TDS má krásnej zvuk ...tak to fakt raději už tady komentovat nebudu ...![]()
TDS - jedině pokud bych měl naftu zadarmo nebo velice levně...
Já jezdím o polovinu levněji s 525i LPG 192koní spotřeba 9-12L lpg.
Mám stím přes 150tis km za sebou ....
A zvuk se nedá srovnat benzín/nafta
Jinak je pravda že TDS sežere třeba olej nebo červenou naftu z JZD za pár kaček takže má své výhody.
A taky TDS byl ještě poctivý motor u e39ky pokud neměl prasklou hlavu špatným zacházením.
Taky tipuji čerpadlo.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
OldaF: když máš dobrej zdroj tak proč ne...to bych taky jezdil
Červená nafta hlavně ze zahraničí ...zda je i u nás nevím....ale hodne se sní kšeftuje po čr.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... nelegalni/
Jeden známej na ní hodně jezdil...
Červená nafta hlavně ze zahraničí ...zda je i u nás nevím....ale hodne se sní kšeftuje po čr.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... nelegalni/
Jeden známej na ní hodně jezdil...
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
:palec:oldaf píše:No vidíš, ty jezdíš se 192ps za 9litrů lpg, a já jezdím za 8litrů paliva v ceně 5kč za litr s výkonem přes 250ps v TDSu
A tdso má krásnej zvuk,když jsem ho měl tak mi to ani nepřišlo,co jsem ho prodal tak vždycky slintám když ho někde slyším.A poznám ho bez zaváhaní podle zvuku - jedinečnej
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Ano červená nafta existuje ale rozhodně to není nafta pro zemědělce, to platilo dávno když se běžná nafta i benzin barvil například pro vojsko, nebo pro různé složky co to měli k použití bez spotřební daně. V rakousku to používají v dnešní době i zemědělci, to pak je opravdové palivo. To co se vozí z německa za 19kč je palivo určený k topení. Zemědělci u nás červenou naftu nemají, jen tankují normální na pumpách a stát jim vrací nějakou část daně
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Je pravda že už za těch 5kč se dnes hůř hledá ale do 8kč se dá ještě v pohodě sehnatFilozof píše:Tak mi dejte palivo za 5kč ...a začnu o tom přemýšlet ...![]()
Pokud to není nějakej šmejd.
Jinak lít tam naftu za 36kč nemá smysl v dnešní době když i ta spotřeba na dnešní naftu je jinde.
no a 530d e60/61 je už jinde o té se nebavím.... ta jede moc pěkně.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
To máš pravdu 530d e60/61 je někde jinde, s motorem co je rád že najede 200tisíc a pak potřebuje investici 100tisícFilozof píše:Tak mi dejte palivo za 5kč ...a začnu o tom přemýšlet ...![]()
Pokud to není nějakej šmejd.
Jinak lít tam naftu za 36kč nemá smysl v dnešní době když i ta spotřeba na dnešní naftu je jinde.
no a 530d e60/61 je už jinde o té se nebavím.... ta jede moc pěkně.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
To je pravda, ten zvuk je nezamenitelnej, žádnej jinej dízl takovej zvuk nemáKail píše::palec:oldaf píše:No vidíš, ty jezdíš se 192ps za 9litrů lpg, a já jezdím za 8litrů paliva v ceně 5kč za litr s výkonem přes 250ps v TDSu
A tdso má krásnej zvuk,když jsem ho měl tak mi to ani nepřišlo,co jsem ho prodal tak vždycky slintám když ho někde slyším.A poznám ho bez zaváhaní podle zvuku - jedinečnej.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Poslal jsem ti SZ s návodem jak zobrazit palivo na displejikrisom píše:aha, no ta nafta je vidět v pravé půlce, kde je čerpadlo. A jak zobrazim stav v nádrži v levé a pravé půlce na displeji? Jinak jsem našel čerpadlo do nádrže na netu za 960kč, má to smysl, nebo radši dražší? Aby za dva dny nebylo KO taky, díky
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Promiň ale zakladatel chtěl poradit s nějakým problémem, určitě nepotřeboval slyšet to že koupil nějakou past, to třeba zjistí sám a to je jen jeho věc. Ty jsi spokojenej se svojí 525 na lpg a někdo třeba s TDSemFilozof píše:No jo sešla se tu parta TDS motorama tak raději nic ...
Když je palivo za pakatel a mít ten zdroj tak bych klidně jednu 525tds na ježdění do práce snesl proč ne ... ale jinak jsem spokojen stím co mám a to je 525i na LPG.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Dostat z TDSa kolem těch 200ps není až takovej problém (turbo z 3.0d,veeelkej cooler,dobře polazená jednotka a tlak turba a mělo by to tam být),víc už je docela obtížný.
Co jsem četl tak pak už to brzděj vstřiky,dávaj se tam snad z OM606 nebo nějakýho jinýho Mercedesu.Ale nevím...250 už je poměrně dost,ale věřím tomu.
Co jsem četl tak pak už to brzděj vstřiky,dávaj se tam snad z OM606 nebo nějakýho jinýho Mercedesu.Ale nevím...250 už je poměrně dost,ale věřím tomu.
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Je zajímavý,když jsem tady kdysi já napsal,že chci ze své 530d 135kw dostat 250ps ,tak mě bylo řečeno,že to je nereálnéFilozof píše:jasně stím souhlasím s oběma názory.![]()
Oldo jak jsi zvedl výkon z 140koní na 250 ? ? ?
To musela bejt hodně rozsáhlá uprava motoru...
Tohoto výkonu dosahuje novější 530d ale dostat to z TDS to je hodně slušný.
Se musím jen usmívat.. a jde poznat,že Ty tomu rozumíš a né jako Ti co říkali "těch 250 koní tam mít ani nebudeš"
By mě zajímalo,kolik kobil by vypadlo z projektu 530d + velké obtokové turbo
