Nepravidelný chod na volnoběh e39 a občas problém v otáčkách
-
Mar10
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 29.07.2011 00:00
Ahoj pánové. Jedná se o 530d 135KW r.v. 2000. Zkoušel jsem tu hledat, ale vyhledávač tu je na 2 věci. Na volnoběh mi občas škube motor, jako by vynechával 1 válec. Občas cukne i za jízdy, ale z 95% to je při zvýšených otáčkách ok. Další věc co jsem spozoroval je, že mi občas padají otáčky pomalu, zaseknou se nebo se mi dokonce i samovolně při nezařazený rychlosti začali zvyšovat. Diagnostika nic neukázala. Díky za rady
-
Honza325
- Registrovaný
- Příspěvky: 708
- Registrován: stř 26.03.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
Mar10
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 29.07.2011 00:00
bydlim kousek od Prahy, tak to asi zkusim. Byl jsem ve Vinoři na diagnostice. Někdo mi tam ten servis kdysi doporučoval. On tam dělá BMW a prej je docela šikovnej. Mě řekl taky nejspíš vstřiky. Chtěl je sundat a poslat na otestování a prej to vyjde na cca 4000,- to se mi nechce moc platit 4000 za něco co mi možná ani nepomůže. Navíc vstřiky asi nebudou příčina problému s těma otáčkama. Nebo se pletu?
-
Honza325
- Registrovaný
- Příspěvky: 708
- Registrován: stř 26.03.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
Mechosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: úte 24.09.2013 00:00
Váhu vzduchu a ostatní čidla by měla ukázat diagnostika. Ale vstřiky v některém případě taky.
Takže těžko soudit. Podle mě ti nic jiného nezbide, než investovat do testu vstřiků nebo se připravit rovnou na repas vstřiků.
Předpokládám, že se ti nebude chtít kupovat nové vstřiky, že?
Na nic jiného to totiž dle tvého popisu nevypadá.
Tedy za předpokladu, že jsi někde nenatankoval nějaký sajrajt..
Ještě bych nechal přeměřit tlaky válců, když budeš mít vstřiky dole..
Takže těžko soudit. Podle mě ti nic jiného nezbide, než investovat do testu vstřiků nebo se připravit rovnou na repas vstřiků.
Předpokládám, že se ti nebude chtít kupovat nové vstřiky, že?
Na nic jiného to totiž dle tvého popisu nevypadá.
Tedy za předpokladu, že jsi někde nenatankoval nějaký sajrajt..
Ještě bych nechal přeměřit tlaky válců, když budeš mít vstřiky dole..
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Andre
- Registrovaný
- Příspěvky: 364
- Registrován: sob 13.12.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Mar10
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 29.07.2011 00:00
-
shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
nedávno jsem čistil palivovou soustavu na stejném autě.
Motor začal mírně koktat při ustálených otáčkách. Neklidný běh motoru na volnoběhu. Korekce katastrofa. Na přepadech všechny válce vyrovnané. Volnoběh 1min+ 1600ot/min 40 vteřin přepad 21ml. Podtlak mi fungoval bez problémů(nové hadice a překontrolovaná těsnost).
Měnil jsem palivák a to co z něj teklo, mě teda vzalo dech. Po vyměně se to mírně zlepšilo
Koupil jsem čistič . Nalil jsem ho do nádrže a čekal zázrak. Ten se však nekonal. Zahnojenost u mého auta setrvala i po ujetí 1000km. Další flaška do nádrže a VIF(zimní) do filtru paliva.
Po dalších 500km jsem sundal hadici od egru. Zahnojenej ventil mi jasně napověděl co mám dělat. Sundal jsem sání a udělal důkladnou očistu (sání vážilo dvakrát tolik). Prohlídnul jsem zrovna hadice pod sáním a našel jednu skříplou (vracečka od vstřiků). Odsál jsem naftu z filtru a opět nalil VIF .
Momentálně to je dobré.Korekce jsou sice trochu rozhárané, ale motor jede stabilně.
čištění se projevilo stabilním chodem po cca 1700km. Při 1500km jsem propadal panice. Auto se klepalo , Kouřilo jak blázen , Korekce na diagnostice jak z Hororu.
Čeká mě ještě jedna flaška do nádrže a Vif do filtru pro všechny případy.
Auto mám pul roku. Tankuju Shell a OMV. Co se lilo do auta předtím netuším.
Motor začal mírně koktat při ustálených otáčkách. Neklidný běh motoru na volnoběhu. Korekce katastrofa. Na přepadech všechny válce vyrovnané. Volnoběh 1min+ 1600ot/min 40 vteřin přepad 21ml. Podtlak mi fungoval bez problémů(nové hadice a překontrolovaná těsnost).
Měnil jsem palivák a to co z něj teklo, mě teda vzalo dech. Po vyměně se to mírně zlepšilo
Koupil jsem čistič . Nalil jsem ho do nádrže a čekal zázrak. Ten se však nekonal. Zahnojenost u mého auta setrvala i po ujetí 1000km. Další flaška do nádrže a VIF(zimní) do filtru paliva.
Po dalších 500km jsem sundal hadici od egru. Zahnojenej ventil mi jasně napověděl co mám dělat. Sundal jsem sání a udělal důkladnou očistu (sání vážilo dvakrát tolik). Prohlídnul jsem zrovna hadice pod sáním a našel jednu skříplou (vracečka od vstřiků). Odsál jsem naftu z filtru a opět nalil VIF .
Momentálně to je dobré.Korekce jsou sice trochu rozhárané, ale motor jede stabilně.
čištění se projevilo stabilním chodem po cca 1700km. Při 1500km jsem propadal panice. Auto se klepalo , Kouřilo jak blázen , Korekce na diagnostice jak z Hororu.
Čeká mě ještě jedna flaška do nádrže a Vif do filtru pro všechny případy.
Auto mám pul roku. Tankuju Shell a OMV. Co se lilo do auta předtím netuším.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


