Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E34 názor na termostat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od DestinyE34 »

Ciao,
vyměnil jsem termostat na 525i 141Kw NO-vanos a byl tam na 82°C, což by odpovídalo, protože se nechtěl vždy zahřát přesně na půlku a dal jsem tam na 92°C, což jsem později zjistil,že je pro VANOS 8) :D
a můj problém je, že se mi teď malinko přehřívá motor. Je mezi půlkou a prvním dílkem v pravo, nikdy se víc nezahřeje, tak by to mohlo být teoreticky okay.

Bimmer bude jezdit za polárním kruhem celou zimu, tak bych řekl, že to nebude na škodu a na jaro to můžu v ČR vyměnit. Jen se bojím, že 525i nedochlazují 1 válec, tak jestli mu to neublíží...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#2 Příspěvek od Filozof »

Bejt tebou mám auto v cajku at pak na polárním kruhu neřešíš pikačoviny v tom mrazu.... :D
Jestli je jeden válec špatnej chce to zjistit co přesně tomu je.
Já s autem co není uplně v cajku po technické stránce bych nikam za ledníma medvědama nejel. :)
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#3 Příspěvek od DestinyE34 »

:D auto v cajku je, myslím nedochlazování všeobecně u 525i , někde na fóru jsem o tom četl, že s tím mají problém. Co myslíš o tom termostatu? Taky jsem četl názor, že rozdíl 4°C u spalovacího motoru není třeba řešit :?:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#4 Příspěvek od Filozof »

Spíš bych se zaměřil na to mít bouchačku na medvědy v pořádku a náboje v rezervě :D
Auto pokud je OK by snad neměl bejt problém. Moje 525i přežila hodně a pokud ji máš v takovém stavu alespon zvládne i sibiř s medvědy :lol:
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#5 Příspěvek od DestinyE34 »

8) autko je okay i svor je ready :twisted:

bouchačku a dokonce ani basebalku mít v autě nesmím, Norové to moc nemají rádi :? ,ale o kanystru s benzínem se nikde nezmiňuje, takže asi tak :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#6 Příspěvek od Filozof »

Pokud to není taková divočina tak bych byl v pohodě.
4C jsou v pohodě ale schválně se podívej jaké termostaty dávají do aut v takových zemích. Mám pocit že právě proto jsou dva jeden co otevírá dříve a druhej co otevře později při vyšší teplotě.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

já bych se toho nebál,protože když koupíš neznačkovej termostat tak bude otvírat podle toho jak se to tomu indickému dítěti zrovna povede
A chladící kapalina snese v poho přes 100°C
Problém s chlazením posledního válce termostat stejně neřeší, byla by potřeba pumpa s větším průtokem
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#8 Příspěvek od DestinyE34 »

Okay, díky. Jak jsem zjistil, stejně nebudu mít čas to vyměnit, jedu tenhle víkend a s aute denně jezdím :wink:
Odpovědět