Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ventilator u chladice

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
lubooos
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.11.2008 01:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od lubooos »

Jo u pana Böhma jsem byl jednou a stacilo. Radsi si to poladim sam.

Zavolat muzu, ale chcete mi rict ze nikdo zvas netusi kolik ma ten odpor mit hodnotu?
jobes
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 12.04.2008 00:00

#42 Příspěvek od jobes »

Čau, mám zrovna masku z E39 doma v dílně je to rok 97 a jsou tam dva odpory jeden 0,2ohm 80W a druhý 0,5ohm 85W.
Snad jsem to rozluštil správně.

Předpokládám, že ta vyšší hodnota je nejpomalejší chod.
lubooos
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.11.2008 01:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od lubooos »

No huraaaa. Diky moc chlape.
At sem hleda kde sem hledal i na nemeckejch forech tak proste nikdo to nebyl schopnej napsat.
Jediny co sem se dozvedel: 1. nejrychlejs se toci vetrak bez odporu
2. pomalejsi je pres jeden odpor
3. nejpomalejs coz je prvni stupen, jde pres oba
odpory soucasne. Jsou zapojeny do serie.
Koupim asi oba a uvidim kterej mam vymenit. Me nefunguje prvni stupen tak predpokladam ze to bude ten 0,5Ohm.
Pak poreferuju az se do toho pustim. Jeste bude trochu problem je sehnat ale neco podobnyho je na kramech tak uvidim.
jobes
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 12.04.2008 00:00

#44 Příspěvek od jobes »

Kdyby jsi nepořídil tak napiš a domluvíme se, že bych dal do placu ty co tam mám.
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#45 Příspěvek od Quido »

Procedura diagnostiky ventilátoru u E39 praví:
Po zapnutí klíčku se ventilátor musí na chvilku roztočit.

Osobně otestováno jak na ventilátoru s proměnnými otáčkami, tak na dvoustupňovém ;-)
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#46 Příspěvek od basspatrick »

Ano pravda, mám e39 523i /98 a ventilátor se roztočí kdykoliv po nastartování a to i bez zaplé klimy, jen by mě zajímalo po jaké době by měl automaticky vypnout neboť mi příde že se točí furt, sice docela pomalu(ani o něm nevím) ale furt.
lubooos
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.11.2008 01:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od lubooos »

Dneska jsem zjistil kde koupim odpory. Tak poreferuju jak jsem dopad a jestli bude fungovat. Ale nejak se mi ted nechce rozebirat predek :) .
Stano_530d
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 10.02.2013 01:00

#48 Příspěvek od Stano_530d »

Ahoj všichni, mam taky problém s ventilátorem klimatizace na mé e39 2002 je tam třípin konektor, přestal se točit a v impě to hází chybu. nepovedlo se mi ho roztočit manuálně přes impu a ani když jsem do něj pusil proud napřímo. No naznal jsem že je v pr.. a koupil jsem novej. Dnes jsem ho zkusmo připojil a zkusil impou roztočit a ono nic :( Když jsem vypínal impu tak se třikrát rozběhl a pak zase nic. Mam takovej pocit že jsem vyhodil pět tisíc na nic.. Tuší někdo co tomu může být. Děkuji
Přílohy
IMG_00000232.jpg
IMG_00000232.jpg (67.45 KiB) Zobrazeno 63 x
Odpovědět