
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
engine oil pressure ??? E61 2004 530dA
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Mechosh píše:Nejmenší zlo. Mrkni, kolik tam toho oleje vůbec máš. Pokud ho nemáš na minimu nebo pod minimem, tak zajeď na diagnostiku. Pokud bude čidlo špatné, tak to vypíše chybu. Pokud je dobré, tak bych pro jistotu vyměnil olej sám, ať zase dále nespekuluješ. Pokud máš čas a kačku navíc, tak dej olej na expertízu. Pak by teprve bylo jasno pro obě strany.
JJ, přesně, zajeď na diag.
Tvl prosímtě, nikam s tím nejezdi, normálně napojte budík a podívejte kolik to tlačí, nic víc s tím radši nedělej, než budeš vědět, že tlak je OK. Prď na čidla a věř jen realitě, nebo může být po motoru a nebo min bude chycený turbo !!!!
Když bude tlak ok, tak pak řeš ty ptákoviny okolo.
Jo a nazapomeň to změřit i př teplým oleji, může to být studený ok a teplý už naprd, jak zřídne olej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak vám, ale mě motor vůbec olej nebere, upřímě jsem o tom u naftáku N57 ještě neslyšel..
jinak samo to že se mu to rozvítilo na křížovatce je divný.. na volnoběh steče veškerý olej do vany.. bude v podstatně na nejvyšším možným provozním stavu..
když už tak vadný čidlo tlaku nebo někde nějaká extrémní netěsnost.. která by se právě spíš projevila na volnoběh..
jinak samo to že se mu to rozvítilo na křížovatce je divný.. na volnoběh steče veškerý olej do vany.. bude v podstatně na nejvyšším možným provozním stavu..
když už tak vadný čidlo tlaku nebo někde nějaká extrémní netěsnost.. která by se právě spíš projevila na volnoběh..
No včera jsem s tím zajel do BMW, oni, že olej byl měněný, že to, že je černýj je v poho.... JAK PÍŠETE ZDE, STAČÍ PROJET "ULICI" A JE TO.
Jinak se mi to nerozsvítilo, prostě pohoda, takže asi mi zbývá jedině nějaká diagnostika...
Nevíte kdo mi to kdyžtak změří? Nebo co doporučujete, jsem z Prahy, taky tu někdo něco píše o TURBU
tak ať vím co a jak..
díkes
Jinak se mi to nerozsvítilo, prostě pohoda, takže asi mi zbývá jedině nějaká diagnostika...
Nevíte kdo mi to kdyžtak změří? Nebo co doporučujete, jsem z Prahy, taky tu někdo něco píše o TURBU

díkes
Tady plácáte pátý přes devátý.
Když je nedostatečný tlak mazání, tak se mohou přidírat některé věci na motoru, zpravidla to začíná nahoře do vrchu a právě zmíněné turbo dostává na frak. Je to na tom turbu potom vidět, když se rozhodí Nemusíš to ani poznat, jen je prostě nižší tlak a za jízdy to ani kontrolku nerozsvítí, jsou tam určité tolerance a časové prodlevy, než to aktivuje výstrahu.
No a právě jak tu někdo píš, že je divné, že se to stalo právě na křižovatce, tak to právě vůbec divný není, jelikož právě při teplém motoru a volnoběžných otáčkách je tlak nejnižší, jelikož olej je řídkej a malé otáčky má čerpadlo. Nechápu co je na tom divného.
Hladina oleje pokud je OK, tak s tím nemá nic společného, to samé jak dlouho tam je olej (jak tu psaly, ten je u nafty černej hned).
Jediné jak tomu přijít na kloub a bezstarostně dál jezdit, je právě změření tlaku oleje.
Nicméně je to každého boj, já si tohle tenkrát radši změřil, když byly pochybnosti.
Když je nedostatečný tlak mazání, tak se mohou přidírat některé věci na motoru, zpravidla to začíná nahoře do vrchu a právě zmíněné turbo dostává na frak. Je to na tom turbu potom vidět, když se rozhodí Nemusíš to ani poznat, jen je prostě nižší tlak a za jízdy to ani kontrolku nerozsvítí, jsou tam určité tolerance a časové prodlevy, než to aktivuje výstrahu.
No a právě jak tu někdo píš, že je divné, že se to stalo právě na křižovatce, tak to právě vůbec divný není, jelikož právě při teplém motoru a volnoběžných otáčkách je tlak nejnižší, jelikož olej je řídkej a malé otáčky má čerpadlo. Nechápu co je na tom divného.
Hladina oleje pokud je OK, tak s tím nemá nic společného, to samé jak dlouho tam je olej (jak tu psaly, ten je u nafty černej hned).
Jediné jak tomu přijít na kloub a bezstarostně dál jezdit, je právě změření tlaku oleje.
Nicméně je to každého boj, já si tohle tenkrát radši změřil, když byly pochybnosti.
Jaký pátý přes devátý?
Snažíme se vyřešit, čím to může nejspíš být a vycházíme z prvotního poznatku, že to bylo po výměně motorového oleje a natankování super extra kvalitního paliva u Shellu.
Toť vše.
Jinak v podstatě shrnuješ vše, co již bylo zmíněno.
Takže ti asi poděkuje za další, výrazně odlišný názor.

Snažíme se vyřešit, čím to může nejspíš být a vycházíme z prvotního poznatku, že to bylo po výměně motorového oleje a natankování super extra kvalitního paliva u Shellu.
Toť vše.
Jinak v podstatě shrnuješ vše, co již bylo zmíněno.
Takže ti asi poděkuje za další, výrazně odlišný názor.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov