Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 geometrie
Ahoj. Řeším to teď u sebe. U mě je problém, že mám špatnou jen jednu stranu. A to dost. Štelovat to nejde. Tedy jde, ale musí se hýbat celou nápravnicí a zase by se rozhodilo to ruhý kolo, který je u mě v pořáku. A vzhledem k tomu, že jsem měl pokopaný všechny kola, tak původní majitel zřejmě zkoušel přeskočit chodník nebo nějakej bordel na dálnici. Nevím. Tak mám tušení, že bude něco ohnutý. Zrovna to mám rozdělaný a budu porovnávat obě strany. Co vím jistě, tak hrnce jsou OK, takže to bude tlumič, nebo těhlice....?
Tak jestli něco podobnýho nebude u tebe.
Tak jestli něco podobnýho nebude u tebe.
Zkus si prvně odměřit výšku auta proti jinýmu. Předpokládám že máš podle fotky M-packet, tak podle M-packetovýho. A pak budeš vědět.
Já právě teď zjistil, že ač to vypadá nereálně, tak mám ohnutou těhlici. A druhá věc co jsem zjistil je ta, že se dá "dohnat" odklon otáčením tlumiče v těhlici. Logicky se tedy musí změnit záklon, ale jako nouzové řešení jsem to nastavil podle druhého kola a než vyměním těhlici, tak uvidím co se změnilo.
A nebo je ohlej i tlumič a proto ta změna odklonu při otáčení.
No budu vědět víc, až jak to budu postupně měnit.
Já právě teď zjistil, že ač to vypadá nereálně, tak mám ohnutou těhlici. A druhá věc co jsem zjistil je ta, že se dá "dohnat" odklon otáčením tlumiče v těhlici. Logicky se tedy musí změnit záklon, ale jako nouzové řešení jsem to nastavil podle druhého kola a než vyměním těhlici, tak uvidím co se změnilo.
A nebo je ohlej i tlumič a proto ta změna odklonu při otáčení.
No budu vědět víc, až jak to budu postupně měnit.
A jak to máš od země do prostřed blatníku vysoký ty? Jestli máš tedy 530D mpaket. Díkyhoran píše:Zkus si prvně odměřit výšku auta proti jinýmu. Předpokládám že máš podle fotky M-packet, tak podle M-packetovýho. A pak budeš vědět.
Já právě teď zjistil, že ač to vypadá nereálně, tak mám ohnutou těhlici. A druhá věc co jsem zjistil je ta, že se dá "dohnat" odklon otáčením tlumiče v těhlici. Logicky se tedy musí změnit záklon, ale jako nouzové řešení jsem to nastavil podle druhého kola a než vyměním těhlici, tak uvidím co se změnilo.
A nebo je ohlej i tlumič a proto ta změna odklonu při otáčení.![]()
No budu vědět víc, až jak to budu postupně měnit.
Tady to nekdo uz meril
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=podvozek
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=podvozek
Sice už není potřeba, ale když už jsem se k tomu donutil, tak od středu kola k lemu 35,5 cm
A to druhý.
Teorie je taková, že když auto odlehčíš, tak budou kola do "V", v normálním zatížení by měly být v normě (nevím kolik je u e39 to rozmezí) a pak čím víc auto zatěžuješ (a klesá k zemi) tak se kola staví do "A"
U tebe jsou obě kola do "A" nebo každý jinak......
A to druhý.
Teorie je taková, že když auto odlehčíš, tak budou kola do "V", v normálním zatížení by měly být v normě (nevím kolik je u e39 to rozmezí) a pak čím víc auto zatěžuješ (a klesá k zemi) tak se kola staví do "A"
U tebe jsou obě kola do "A" nebo každý jinak......
