Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M30 problem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Branzi
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 14.08.2010 00:00

#1 Příspěvek od Branzi »

Ahoj ma problem s motorem nejdriv mi zacal kolem 4tis skubat trosku vzdycky jen tak cuknul jednou za cas najel sem tak 1000km zhorsilo se to a pak uz to delalo i ve 2tis az nakonec uplne chcipnul za studena pak naskoci a jak se ohreje tak zacne znova.neresil jste to uz nekdo? Bc nehlasi zadnou chybu
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od KKKuba »

Tohle vypadá na zapalování, mrkni na rozdělovač, kabely a svíčky...
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná

#3 Příspěvek od berkelay »

Měl jsem kdysi se stejným motorem podobný problém, škubání, za tepla špatně startoval. Vyměnil jsem tedy vše co má na starost přípravu paliva a zapalování, takže váhu vzduchu, zapalovací cívku, svíčky a vyčistil jsem kontakty rozdělovače. Konkorem jsem pročistil kontakty zapalovacích kabelů. Po této výměně to byl úplně jiný motor, startoval na první protočení startérem, na přidání plynu reagoval nádherné v celém spektru otáček, zátah jak lokomotiva (byl to M30B35). Vyměnil jsem bohužel vše naráz, takže nemůžu říci, co přesně z toho bylo příčinnou problémů, ale každopádně něco z toho to bylo určitě :-). Rozhodně doporučují vyměnit a pročistit preventivně vše co jsem napsal. Ten rozdíl je opravdu znát a nejen na výkonu ale i spotřebě.
Branzi
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 14.08.2010 00:00

#4 Příspěvek od Branzi »

no vaha ta je v pohode kabely jsem dal novy prave me napadnul palec a vicko rozdelovace protoze tam uz jsou kontakty dost ometeny je to taky m30b35 :)
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#5 Příspěvek od blinker »

jó no rozdělovač a cívka nové bych to viděl
Branzi
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 14.08.2010 00:00

#6 Příspěvek od Branzi »

Tak jsem konecne vsechno vymenil a porad nic jak se vytoci nad 2000 zacne kuckat a kdyz je zahratej uz nejde natocit
ThomasOFP
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 09.06.2013 00:00

#7 Příspěvek od ThomasOFP »

palivový čerpadlo?
Branzi
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 14.08.2010 00:00

#8 Příspěvek od Branzi »

Kdyby to bylo cerpadlo tak nenastartuju ani za studena ne?
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#9 Příspěvek od ThatsMe »

Mám podobnou zkušenost s Corsou, zkus mrknout na snímač otáček.
Branzi
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 14.08.2010 00:00

#10 Příspěvek od Branzi »

diky za tip zkusim zitra
rawen
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od rawen »

jj čidlo kliky, kolikrát stačí jen očistit.Ale taky se mi stalo že palec rozdělovače(facet) fungoval jenom někdy, takže mrknout jestli pálí správně svíčky.
Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
kuca25
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 19.11.2012 01:00

#12 Příspěvek od kuca25 »

Branzi, čím to nakonec bylo ? trápí mě teď to stejné - po připojení lambdy jen polechtám plyn a začne to skákat na 3 válce. jak se to ohřeje, nenastartuje... bez lambdy to bylo líné tak do 3.5 t, pak táhlo až do omezovače, takže bych čerpadlo vyloučil. :(
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#13 Příspěvek od Mechosh »

A co třeba začít před všema pokusma od piky?
Jako první, bych vyměnil všechny svíčky.. :idea:
Jinak to vidím na čidlo vačky.
Po zahřátí motoru špatné čidlo vačky dělá přesně to, co popisuješ.
Branzi
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 14.08.2010 00:00

#14 Příspěvek od Branzi »

Tak rikal sem ze uz sem vsechno zkousel nechal sem to napichnout a zadna chyba nakonec je to benzinovy cerpadlo slape,ale ma malej tlak a neotevre vstriky
kuca25
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 19.11.2012 01:00

#15 Příspěvek od kuca25 »

očistím kontakty na rozdělovači. máš typ na svíčky, co tam dát - z realoem doporučené bosh nebo se ti osvědčilo něco jiného? taky by nebylo od věci změřit čerpadlo. kolik to má dávat 2.5 bar ? s čidlem vačky máš asi taky pravdu. jen občas chytne nadrc a za tepla ani nemluvit..
ThomasOFP
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 09.06.2013 00:00

#16 Příspěvek od ThomasOFP »

tak hlavně že nalezena příčina :D
Branzi
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 14.08.2010 00:00

#17 Příspěvek od Branzi »

svicky tam mam ngk sice jsou drazsi ale nemuzu si stezovat cerpadlo ma tlacit 3.0 bary,nevim no zkousel sem vsechno mozny a nakonec nahodou jsme prisli na cerpadlo,jo je fajn zase jezdit :)
Odpovědět