Zdravím Vás,mám problém s elektronickou hlavou čerpadla teď je zvednutá dávka posunutím hlavy auto jede ale hrozně reakce na plyn žádna nejde do otáček,rozhodl jsem se to řešit.No jo ,ale auto bylo u čerpadláře a ten mi vykládal že čerpadlo co je v autě je z 525TDčka říkam OK,potom jsem našel u známého co měl E34 TDSo čerpadlo po repasi.No jo ,tak jsem si říkal že bych to zaměnil,ale jsou tu nějaké neshody.V mém TDSu je řerpadlo s přepadem kolmo nahoru a typ je R 515 což odpovídá 13 51 2 244 539.
Ale tento typ čerpadla který se prodává na jistých inzertních serverech má přepad z boku ale číselné označení je stejné,takže to je jedna věc co mi nesedí.To čerpadlo ,které jsem dostal je označení R 300-1 což odpovídá 0 460 406 995.Auto je rok 1992 a je to opravdu TDso intercooler má.Takže Vás prosím o nějaké vysvětlení a radu jaké čerpadlo tam mám dát aby komunikovalo s ŘJ .Jelikož mi bylo řečeno že to R 300-1 tam nepůjde dát že to auto už nenastartuje jelikož nebude komunikovat s ŘJ.A nebo mám přejít na mechaniku co radíte ?Děkuji Vám předem
PS:ještě mě napadlo jestli ten čerpadlář nemyslel že tam je čerpadlo z 524TD no ale to by to zas nemělo tempomat pokud se nemýlím?Ten člověk říkal že tam je upravená elektronika aby tam jelo to čerpadlo co v tom je.Jiné tam už prý dát nejde.Jedině zase upravit elektroniku ale nevím jakým způsobem je upravena.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
čerpadla E34 TDS
čti třeba zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 29682277b0 a nebo použij funkci "hledat"
jinak na TDS tu je machr oldaf

jinak na TDS tu je machr oldaf
Bud hledej a sežen si to same co maš ty a nebo to lze vyřešit tím že u soutruhaře si nech vyrobit vymezovací kroužek a tim tam osadiš to čerpadlo co jsi sehnal ,ale aby ti komunikovalo s ŘJ tak musiš nechat svoji starou el. hlavu na tom novem
A ješte by bylo dobre sem hodit fotku toho čerpadlo co máš puvodni v aute

A ješte by bylo dobre sem hodit fotku toho čerpadlo co máš puvodni v aute

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Archon píše:Bud hledej a sežen si to same co maš ty a nebo to lze vyřešit tím že u soutruhaře si nech vyrobit vymezovací kroužek a tim tam osadiš to čerpadlo co jsi sehnal ,ale aby ti komunikovalo s ŘJ tak musiš nechat svoji starou el. hlavu na tom novem
A ješte by bylo dobre sem hodit fotku toho čerpadlo co máš puvodni v aute
Má problém se elektronikou tak tam dát tu svojí asi nemůže. Musí shánět starou elektroniku co měla přepad kolmo nahoru. To mu problém vyřeší, problém je v tom, že ty hlavy elektronický hlavy moc nejsou. :/
řekl bych že máš novější typ spodku čerpadla a starou elektroniku. Dělali se různý variace a nebo někdo už v minulosti s čerpadlem laboroval. Jinak zkus třeba kouknout na elektroniku z audi 100 tdi nebo 80 mely by být stejný, nebo se tam dávaly taky takový ale mají jinej konektor, ale ten jde předělat. Kámoš měl v háji tuhle starou elektroniku a čerpadlář to řešil právě, že tam dal z audi 100