Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

čerpadla E34 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ferguson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#1 Příspěvek od ferguson »

Zdravím Vás,mám problém s elektronickou hlavou čerpadla teď je zvednutá dávka posunutím hlavy auto jede ale hrozně reakce na plyn žádna nejde do otáček,rozhodl jsem se to řešit.No jo ,ale auto bylo u čerpadláře a ten mi vykládal že čerpadlo co je v autě je z 525TDčka říkam OK,potom jsem našel u známého co měl E34 TDSo čerpadlo po repasi.No jo ,tak jsem si říkal že bych to zaměnil,ale jsou tu nějaké neshody.V mém TDSu je řerpadlo s přepadem kolmo nahoru a typ je R 515 což odpovídá 13 51 2 244 539.
Ale tento typ čerpadla který se prodává na jistých inzertních serverech má přepad z boku ale číselné označení je stejné,takže to je jedna věc co mi nesedí.To čerpadlo ,které jsem dostal je označení R 300-1 což odpovídá 0 460 406 995.Auto je rok 1992 a je to opravdu TDso intercooler má.Takže Vás prosím o nějaké vysvětlení a radu jaké čerpadlo tam mám dát aby komunikovalo s ŘJ .Jelikož mi bylo řečeno že to R 300-1 tam nepůjde dát že to auto už nenastartuje jelikož nebude komunikovat s ŘJ.A nebo mám přejít na mechaniku co radíte ?Děkuji Vám předem


PS:ještě mě napadlo jestli ten čerpadlář nemyslel že tam je čerpadlo z 524TD no ale to by to zas nemělo tempomat pokud se nemýlím?Ten člověk říkal že tam je upravená elektronika aby tam jelo to čerpadlo co v tom je.Jiné tam už prý dát nejde.Jedině zase upravit elektroniku ale nevím jakým způsobem je upravena.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#2 Příspěvek od Ji-rka »

čti třeba zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 29682277b0 a nebo použij funkci "hledat" :-)

jinak na TDS tu je machr oldaf
Archon
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: úte 08.05.2007 00:00
Bydliště: Čáslav okr Kutna Hora

#3 Příspěvek od Archon »

Bud hledej a sežen si to same co maš ty a nebo to lze vyřešit tím že u soutruhaře si nech vyrobit vymezovací kroužek a tim tam osadiš to čerpadlo co jsi sehnal ,ale aby ti komunikovalo s ŘJ tak musiš nechat svoji starou el. hlavu na tom novem :)

A ješte by bylo dobre sem hodit fotku toho čerpadlo co máš puvodni v aute :)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

pokud máš špatnou el. hlavu čerpadla a nalezené čerpadlo je ze staršího data tak to nebude opravdu fungovat, diagnostika napíše zkrat na kostru
musíš sehnat hlavu co tam patří,spodky čerpadla jdou kuchat mezi sebou omezení je pouze průměr příruby,pokud by jsi to chtěl přehodit jako celek
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#5 Příspěvek od kizby »

Archon píše:Bud hledej a sežen si to same co maš ty a nebo to lze vyřešit tím že u soutruhaře si nech vyrobit vymezovací kroužek a tim tam osadiš to čerpadlo co jsi sehnal ,ale aby ti komunikovalo s ŘJ tak musiš nechat svoji starou el. hlavu na tom novem :)

A ješte by bylo dobre sem hodit fotku toho čerpadlo co máš puvodni v aute :)



Má problém se elektronikou tak tam dát tu svojí asi nemůže. Musí shánět starou elektroniku co měla přepad kolmo nahoru. To mu problém vyřeší, problém je v tom, že ty hlavy elektronický hlavy moc nejsou. :/
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#6 Příspěvek od kizby »

řekl bych že máš novější typ spodku čerpadla a starou elektroniku. Dělali se různý variace a nebo někdo už v minulosti s čerpadlem laboroval. Jinak zkus třeba kouknout na elektroniku z audi 100 tdi nebo 80 mely by být stejný, nebo se tam dávaly taky takový ale mají jinej konektor, ale ten jde předělat. Kámoš měl v háji tuhle starou elektroniku a čerpadlář to řešil právě, že tam dal z audi 100
Odpovědět