Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 540i motor + převodovka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#21 Příspěvek od Meda »

Kdo by mel k ruce nejaka data at me klidne opravi, ale pochybuju, ze motor M62 bude vyrazne tezsi, nez M57, jako celek asi ano uz kvuli zelezne napravnici, prevodce atd., ale hlinik VS litina zas takovy rozdil nebude.. :)
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Vesa88 »

Asi jako celek urcite, mam takovy pocit ze mam v technicaku hmotnost 1850, nebo neco kolem toho :) a 530d Mela urcite min :)
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od Quido »

No tak potom mně to ještě víc nejde do hlavy :-D
Motor M62 těžší o pár kilo, než M57..
Železo těžší hliník..
a foukat mám naopak? :roll:
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#24 Příspěvek od Meda »

Co ti nejde do hlavy, ze je zelezo tezsi nez hlinik :)?
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#25 Příspěvek od Quido »

Nejde mně do hlavy to, že když je železo těžší než hliník a V8 těžší než I6, tak že se má V8 foukat vzadu víc než vpředu a I6 naopak :-D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

S motorem souvisí i změna převodovky, diferenciálu, kardanu, umístění akumulátoru, ... a tím vším se může změnit rozložení hmotnosti na nápravy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#27 Příspěvek od Meda »

Neni mozny, ze to ma i neco spolecneho se sirsimy pneu, kdyz je V8 samozrejme silnejsi na zadek?
Odpovědět