Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ostřikovače př.okna špatně funguje E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od Couloo »

Zdravim, nejak me zacali zlobit ostrikovace a uz me to sere. Pri ostrikovani motorek normalne jede, ale nic nestrika a kdyz to drzim delsi dobu, tak po chvili zacnou penit a pak trochu zacnou strikat ale hodne slabe. Dokonce mi stale BC hlasi ze nemam v nadobce vodu a pritom je dolita doplna.

Ze by byl ten motorek nejak ucpanej nebo co?
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Vesa88 »

Jestli mas Tour tak co zadni ostrik? Jestli ne, tak co ostrik svetel jde? To co popisujes mi to delalo, kdyz jsem mel malo vody v ostrikovacich, ale pises ze mas plno, tak nevim :)
xdreamerx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: pát 10.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od xdreamerx »

mno tak necekej a vrhni se na moturek!!! vyndam, profouknu a zkusim. max zkus jeste moturky prohodit mezi sebou.
Videl bych to bud na moturek nebo ucpanou hadici
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od Quido »

Měl jsem stejný problém a v mém případě to byly časem strávené hadičky na kapotě. Všechny jsem zrepasoval a O5 stříkám jako za mlada :-D
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Quido »

Měl jsem stejný problém a v mém případě to byly časem strávené hadičky na kapotě. Všechny jsem zrepasoval a O5 stříkám jako za mlada :-D
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Couloo »

Hadičky jsem dával nový a zadni ostřik jede v poho. Jen prostě nejede ostřik předního okna a světel. A stále hlásí nízkou hladinu ostřik.kapaliny. Prostě zkusím dát novej motorek ostřiku a hotovo.
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#7 Příspěvek od PavelP »

Ahoj, neznám přesně Tvoje auto, Ale měl jsem taky problém s ostřikovači.Mám intensiv ostřik - takže když ho zapnu jede z nádobky koncentrovaná kapalina na všechen bordel na sklo a pak se sepne hlavní čerpadlo ostřiku.Problém byl v tom, že netěsnily gumové ventilky na tryskách ostřikovače a tedy čerpadlo intensiv hnalo něco na sklo a něco do hlavní nádoby ostřikovače a pak zase hlavní čerpadlo hnalo něco na sklo a taky do nádobky intensiv.Tak,že to stříkalo úplně na p..u.
Nefunkce ventilků se pozná tak,že v nádobce intensiv přibývá kapalina.
Koupil jsem nové ostřkovače a je to OK.

PP
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#8 Příspěvek od KamilAC »

To sem řešil taky, a měl jsem jen na jednom místě přiskřípnutou hadičku. :wink:
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#9 Příspěvek od Perunwit »

já měl na 34ce ucpanou tu trysku na kapotě... jedna stříkala a druhá "čůrala". Vymáchal jsem to v nějaké žíravině a bylo do dobrý.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nezkousel jste nekdo dat misto origo treba z Oktavky II s fci "rozprasovace", pasuji bez modifikaci kapoty a pod?
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#11 Příspěvek od Perunwit »

někde jsem tu četl vlákno, kde se to řešilo zkus pohledat... nejsem si jistej, jestli starML o tom nemluvil... ale určitě to vyzkoušený je, akorát bude zapotřebí nějakých úprav
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Vesa88 »

Na e39 jsem mel ostrikovace z dvojkove fabie a bez uprav...Strikalo to super, takze doporucuju... :) Cena jednoho je v kelly cca 70kc.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#13 Příspěvek od Perunwit »

a jak to sedělo v kapotě, akorát? Ty budou mít jinej tvar ne? Napojení hadičky už asi není problém...
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Vesa88 »

Maj jen jeden privod original e39 ma dva privody... A do kapoty mi to sedelo uplne presne...Jen njsou vyhrivane, ale pry kdyz se koupi z octavie 2, tak ty jsou vyhrivane, ale musi se upravit kapota tusim...
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#15 Příspěvek od Couloo »

No zkusim ty ostrikovace teda vymenit ale stale nevim, proc mi hlasi nizkou hladinu kdyz je nadobka plna ?
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#16 Příspěvek od cmelak »

Jdou tam ostřikovače z E60 - číslo dílu je 61667046060, cena cca 730 Kč včetně daně za kus. Jak to stříká se podívejte na videu... Výměna je tak na 10 minut - uchycení a konektory jsou stejné.

http://www.youtube.com/watch?v=Tei4rvY0 ... r_embedded
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#17 Příspěvek od Birkoff »

A jsou taky dvojitý pro Intesive/Normal ? Taky mě to rozčiluje.

Někde jsem kdysi viděl, ale nevím z čeho to bylo, nějaký rozprašováky - fakt super, ale určitě nebyly dvojitý a vyhřívání si už nepamatuju.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Cmelak: Tak co, už jsi je instaloval? U mě rozdíl nebe a dudy... 8)
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#19 Příspěvek od kupca »

E60 číslo dílu 61667046060 má jen jeden vstup.
No tutom videu je vidět, jak je to dělané:
http://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ
Má to sloučené s nějakým zpětným ventilem už před ostřikovačem.

Ale přemýšlím, že to taky zkusím.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#20 Příspěvek od Perunwit »

Birkoff: no ty rozprašováky byly podle mě právě z koncernu.... kokta nebo něco takovýho.

Fx: takže to doporučuješ :twisted: ?
Odpovědět