Zdravim, nejak me zacali zlobit ostrikovace a uz me to sere. Pri ostrikovani motorek normalne jede, ale nic nestrika a kdyz to drzim delsi dobu, tak po chvili zacnou penit a pak trochu zacnou strikat ale hodne slabe. Dokonce mi stale BC hlasi ze nemam v nadobce vodu a pritom je dolita doplna.
Jestli mas Tour tak co zadni ostrik? Jestli ne, tak co ostrik svetel jde? To co popisujes mi to delalo, kdyz jsem mel malo vody v ostrikovacich, ale pises ze mas plno, tak nevim
mno tak necekej a vrhni se na moturek!!! vyndam, profouknu a zkusim. max zkus jeste moturky prohodit mezi sebou.
Videl bych to bud na moturek nebo ucpanou hadici
Hadičky jsem dával nový a zadni ostřik jede v poho. Jen prostě nejede ostřik předního okna a světel. A stále hlásí nízkou hladinu ostřik.kapaliny. Prostě zkusím dát novej motorek ostřiku a hotovo.
Ahoj, neznám přesně Tvoje auto, Ale měl jsem taky problém s ostřikovači.Mám intensiv ostřik - takže když ho zapnu jede z nádobky koncentrovaná kapalina na všechen bordel na sklo a pak se sepne hlavní čerpadlo ostřiku.Problém byl v tom, že netěsnily gumové ventilky na tryskách ostřikovače a tedy čerpadlo intensiv hnalo něco na sklo a něco do hlavní nádoby ostřikovače a pak zase hlavní čerpadlo hnalo něco na sklo a taky do nádobky intensiv.Tak,že to stříkalo úplně na p..u.
Nefunkce ventilků se pozná tak,že v nádobce intensiv přibývá kapalina.
Koupil jsem nové ostřkovače a je to OK.
někde jsem tu četl vlákno, kde se to řešilo zkus pohledat... nejsem si jistej, jestli starML o tom nemluvil... ale určitě to vyzkoušený je, akorát bude zapotřebí nějakých úprav
Maj jen jeden privod original e39 ma dva privody... A do kapoty mi to sedelo uplne presne...Jen njsou vyhrivane, ale pry kdyz se koupi z octavie 2, tak ty jsou vyhrivane, ale musi se upravit kapota tusim...
Jdou tam ostřikovače z E60 - číslo dílu je 61667046060, cena cca 730 Kč včetně daně za kus. Jak to stříká se podívejte na videu... Výměna je tak na 10 minut - uchycení a konektory jsou stejné.
E60 číslo dílu 61667046060 má jen jeden vstup.
No tutom videu je vidět, jak je to dělané: http://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ
Má to sloučené s nějakým zpětným ventilem už před ostřikovačem.