Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 tyčky řízení
Ahoj, je to naprosto v pohodě, jen na to potřebuješ v nejlepšim případě zvedák, nebo jámu. Sundáš plast pod motorem, hliníkovou výstuž, pak si povolíš mazžety na axiálních táhlech. Vyndáš čep řízení s těhlice, pak povolíš axiální táhlo a máš vše venku. Až to budeš mít venku, tak si to přibližně změř a nové díly nastav tak nějak stejně, ať nemáš geometrii úplně v prd... , ale na geometrii jeď hned. 

Teddy píše:Dělal jsem to poprvé. Práce na cca půl hodinky, když máš potřebnej vercajk.
Po druhý už to bylo hned. Poprvé jsem koupil Meyle, ale vydrželo to cca 2 tis. km, pak to šlo totálně do hajzlu, takže jsem to po 14 dnech dělal znova.
hele ted koukam že 2tisice, ja myslel že 20tkm aspon, no a nebyly ze dřeva ? já najedu 2tkm někdy za 2dny


Bohužel fakt jen ty cca 2 tis.
Taky jsem dal nový brzdy vod Meyle. Taky jdou do hajzlu. Ty začaly házet hned cestou z práce (mam to cca 500 km). Pravda je, že v alpách brzdim poměrně ostře.
ale i to museji brzdy vydržet ne? Na služebákách (F10) nám teda drží.
Meyle už mi nesmí přes práh!!! Myslel jsem, že dělaji kvalitní díly.
U kotoučů je mi to jedno. Prostě je vrátim, vezmu peníze a půjdu koupit něco lepšího. U toho axiálního táhla mě to nasralo. Jednak jsem to fakt nečekal a jednak když jsem se ve votonu ptal, kdo mi zaplatí další geometrii, tak votava dělal, že neslyší, parchant.
Holt chybama se člověk učí.
Ještě, že se to tak snadno mění. Tohle maji u BMW vychytaný....
Taky jsem dal nový brzdy vod Meyle. Taky jdou do hajzlu. Ty začaly házet hned cestou z práce (mam to cca 500 km). Pravda je, že v alpách brzdim poměrně ostře.

Meyle už mi nesmí přes práh!!! Myslel jsem, že dělaji kvalitní díly.
U kotoučů je mi to jedno. Prostě je vrátim, vezmu peníze a půjdu koupit něco lepšího. U toho axiálního táhla mě to nasralo. Jednak jsem to fakt nečekal a jednak když jsem se ve votonu ptal, kdo mi zaplatí další geometrii, tak votava dělal, že neslyší, parchant.
Holt chybama se člověk učí.
Ještě, že se to tak snadno mění. Tohle maji u BMW vychytaný....
MUF_IV píše:Ahoj,
jo klepalo to, prvni jemně po hrbolech a potom postupně více, nebyly to teda jen kulové čepy ale i axiální tyčky. Dneska jsem po geometrii a vše paráda, akorát cestou tam jsem se málem zabil, auto lítalo jak splašené praseTeď je to jiné kafe
Aha. Mě právě lupe "něco" ve volantu, ikdyž stojím na místě a jen otáčím. Nikde pod autem se nic neprojevuje, 2x jsem to kontroloval na STK, všechno drží, tak mě napadlo, že jedině snad řízení. Někde jsem četl, že buď na tyči řízení jsou nějaké čepy, nebo hřeben. Jak si to zkoušel, pod autem a točil volantem, nebo to šlo cítit tahem?