E39 540i uprava vyfuku
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
-
norg
- Registrovaný
- Příspěvky: 100
- Registrován: stř 24.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
-
Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
Klasika u V8 at uz 535/540/M5, uriznout koncovy tlumic/e, misto nich trubku o spravnem prumeru 63/65mm a nejake pekne koncovky podle gusta. Zvuk krasny, cena oproti "ladenemu" vyfuku smesna.
Spousta amiku kupujici Supersprinty, nebo Eisenmanny za X tisic dolaru je nakonec prodala a sla cestou volnych trubek.
Zadnemu z tehle BMW motoru M62/S62 to co se tyce vykonu, nebo spotreby neublizi, jelikoz svody jsou tak mizerne udelane, ze samy o sobe toho kazi vic, nez dost, navic dulezite je, aby zustal stredovy tlumic kvuli "nejakemu" odporu, koncaky jsou jen na ztiseni..
Spousta amiku kupujici Supersprinty, nebo Eisenmanny za X tisic dolaru je nakonec prodala a sla cestou volnych trubek.
Zadnemu z tehle BMW motoru M62/S62 to co se tyce vykonu, nebo spotreby neublizi, jelikoz svody jsou tak mizerne udelane, ze samy o sobe toho kazi vic, nez dost, navic dulezite je, aby zustal stredovy tlumic kvuli "nejakemu" odporu, koncaky jsou jen na ztiseni..
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
-
mitman
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: úte 11.09.2012 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 3214
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
-
mitman
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: úte 11.09.2012 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 3214
-
hyde21
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pon 17.11.2008 01:00
- Bydliště: Bratislava
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
-
Daudgen
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: stř 13.08.2008 00:00
- Bydliště: Vodňany
- Klubové ID: 2271
Nějak takhle? Ve skutečnosti je to hlubší, tenkrát mi to kamera nepobrala 
http://www.youtube.com/watch?v=ccUdc-dRtUo
http://www.youtube.com/watch?v=ccUdc-dRtUo
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
-
Rady523i
- Registrovaný
- Příspěvky: 466
- Registrován: stř 21.11.2012 01:00
no jsem zvedav kdo poradi me jeste pred cca mesicem jsem tu resil neco podobnýho ale na 523 e 39 , chci z ni vyloudit nejaky solidni zvuk ale ne plechovej nejaky slusne hlubsi zvuk a aby byl slyset 6ti valec na volnobeh a aby to nerezonovalo jak favorit nebo splasena felicie , kluci poradte co to udela kdyz udelam to co tady nahore psal vyhodit koncovy tlumic a rouru s koncovkou dodělat něco takovýho bych bral ale jak toto docilit http://www.youtube.com/watch?v=0Ku3fwCBnBA
-
norg
- Registrovaný
- Příspěvky: 100
- Registrován: stř 24.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
No mě to příjde jako Tuzing,
já chápu, že chcete aby autí mělo pěkný zvuk, ale přecí není lepší když si to svištíte po dálnici v klídku a v pohodě, než když vám tam něco prdí pod zadkem?
A stejně z 6ti válce vejfukem neuděláte 8válec. atd...
ale určitě pak ukažte výsledek, třeba to ohromí a budu to chtít taky
já chápu, že chcete aby autí mělo pěkný zvuk, ale přecí není lepší když si to svištíte po dálnici v klídku a v pohodě, než když vám tam něco prdí pod zadkem?
A stejně z 6ti válce vejfukem neuděláte 8válec. atd...
ale určitě pak ukažte výsledek, třeba to ohromí a budu to chtít taky
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
Jak uz jsem tady nekde psal, kamarad ma E60 s N53b30 takze 530i a uriznul koncak, navaril rouru dokonce duplexne a zvuk je fakt super a i to moc hezky vypada v Mkovem narazniku.
A jak psal meda v americe je tahle uprava u 540 naprosto bezna, protoze seriovej tlumic vyfuku je silenej a auto z vyfuku zni jako vysavac. Ticho je sice hezke, ale proc prijit o ten hezky zvuk V8
Tuzing je to co tam mam ted ja, druha nefunkcni koncovka nasroubovana do narazniku
))
A jak psal meda v americe je tahle uprava u 540 naprosto bezna, protoze seriovej tlumic vyfuku je silenej a auto z vyfuku zni jako vysavac. Ticho je sice hezke, ale proc prijit o ten hezky zvuk V8
-
norg
- Registrovaný
- Příspěvky: 100
- Registrován: stř 24.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
Rady523i
- Registrovaný
- Příspěvky: 466
- Registrován: stř 21.11.2012 01:00
proto nechci zadny plechovy ukriceny zvuk ale decent prave kompromis mezi uplně klid jak rikal vejs vysavac ale ne rouru a rev jak krava ale decent no ukazat ze v tom autě něco je http://www.youtube.com/watch?v=NuHO3CHY4uc
