Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

chybovy kod

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#1 Příspěvek od Johny9 »

Dnes pri akceleraci mi z niceho nic chciplo auto po opetovnem natoceni nastartovalo.Kdyz jsem dojel domu tak jsem auto napojil na INPU a ta vycetla rail pressure plausibility.Potreboval bych vedet co je spatne jedna se o 530D 135kw
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#2 Příspěvek od xor »

a uložilo to také při jakém stavu (tlak) k chybě došlo?
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#3 Příspěvek od Johny9 »

4496 Rail-pressure plausibility
Error frequency : 1 Logistic counter: 34
Engine speed 1823.18 1/min
fuel pre-supply pressure 3.70 bar Einspritzmenge 56.32 mm^3
RPC rail pressure 680.72 bar
Fehler aufgetreten bei 231280.00 km
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#4 Příspěvek od bibikuba »

no mě se u toho samého motoru stalo jednou to samo-vymetal jsem saze,po projetí kulatáku jsem za ní vzal a ejhle motor zdechl-vím jen že byla zima a zacvakalo ASC.Myslel jsem že jsem dojel ale po nastartování to jelo normálně a jezdí dál-na diag.jsem nebyl a myslím to byl nějakej momentální problém kterej se už neopakoval..Od té doby jsem najel cca deset tisíc a žádnej problém.....Myslím je to blbost po každém problému to diagnostikovat-max.to smáznout a když se to znovu objeví tak to řešit..je to jen pro info že nejsi sám komu to jelo,nejelo,jelo a jezdí :D :D :D :D
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#5 Příspěvek od xor »

Nemusí to vadit, podle toho jaká je příčina. Někdo tady kdo rozumí dieselům nebo má diagram s tlakem paliva v liště pro M57 snad dokáže říct, jestli byl malý tlak (což může být jenom bordel v nádrži) nebo příliš velký tlak, takže asi vadný regulátor, který se bude opakovat a řídící jednotka při překročení tlaku bude motor vždy vypínat. Což může být třeba na dovolený dost nepříjemný a i životu nebezpečný.
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#6 Příspěvek od Johny9 »

A kde se ten regulator tlaku nachazi protoze tato chyba se mi stala uz podruhe a nerad bych aby se dale projevovalala.Jinak mam menena obe cerpadla jak v nadrzi tak pod ridicem a i novouvahu vzduchu.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#7 Příspěvek od bibikuba »

Tak se potýkám s problémem který se zrovna tady řešil ale bohužel nedořešil..Výhoda je že nemusím zakládat nové téma :wink:
Mám stejný problém,teda že někdy při předjíždění či prudkém přidání plynu mi motor zhasne-závada se objevuje pouze někdy a už docela dlouho..Když mi to udělalo naposledy tak jsem to napíchl na INPU a byla zapsaná závada

4496 Rail-pressure plausibility
Error frequency 1
Logistic counter 25
Engine speed 4220.78 1/min
fuel pre-supply pressure 3.62bar
Einspritzmenge 50.18mmˇ3
RPC rail pressure 1487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 259450.00km
Error not present
maximum pressure exceeded
Errorcode: 11 90 19 01 70 01 A9 E2 62 F7 65 59 00 00 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00

dle mého názoru se jedná o vysoký tlak paliva na liště Rail a proto motor vždycky zhasne.Jestli se nepletu tak prosím o radu kde hledat závadu-jestli se jednoznačně vadný regulátor tlaku na liště nebo tohle může způsobovat něco jiného..
Je to hodně nepříjemný když při předjíždění zhasne motor,už mě to párkrát vypeklo :( :(
Všem moc díky za rady..
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#8 Příspěvek od bibikuba »

nikdo prosím ,prosím neporadí....
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#9 Příspěvek od all »

napíšu ti co vím , jaké má jednotka instrukce s Rail tlakem.

13500 bar je limitér nafty!
pokud je něco více přez, motor zhasne, když sem si hrál při chipování s tlakem tak to často vyhodí i hlášku o vstřikování, ale často to chcíplo bez známky poruchy.....

podle fungování CR1 čerpadla dává stále max tlak a reguluje se ventilem na těle čerpadla.. najdeš to zezadu čerpadla...
dá se koupit bosch novej i v kelly nebo jinde...

viz názorně kde najdeš regulátor...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ress_pump/

číslo: 20 - Pressure regulating valve 13 51 7 787 537

je to nejpravděpodobnější porucha...
mít 2tis otáček tak to je spíše čidlem.... ale v těhle otáčkách to čerpadlo dá tenhle tlak.. takže tak ;-)
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#10 Příspěvek od bibikuba »

díky za radu...V Kelly jsem ho našel-ventil pro regulaci tlaku Common rail za pěkný tři tisíce a nějaký drobný :D kdybych věděl že je to stopro tím tak ho hnedka koupím,zatím to je ale sázka do loterie...Nedá se třeba nějak ještě otestovat?Třeba přes Inpu při různých otáčkách okouknout jak funguje??Dají se třeba sehnat či porovnat výsledný hodnoty...
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#11 Příspěvek od all »

normálně v dílně když něco objednají a je to špatné nebo tak, tak jim to pak vezmou zpět... tak se domluv a uvidíš....
Odpovědět