Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chybovy kod
no mě se u toho samého motoru stalo jednou to samo-vymetal jsem saze,po projetí kulatáku jsem za ní vzal a ejhle motor zdechl-vím jen že byla zima a zacvakalo ASC.Myslel jsem že jsem dojel ale po nastartování to jelo normálně a jezdí dál-na diag.jsem nebyl a myslím to byl nějakej momentální problém kterej se už neopakoval..Od té doby jsem najel cca deset tisíc a žádnej problém.....Myslím je to blbost po každém problému to diagnostikovat-max.to smáznout a když se to znovu objeví tak to řešit..je to jen pro info že nejsi sám komu to jelo,nejelo,jelo a jezdí

Nemusí to vadit, podle toho jaká je příčina. Někdo tady kdo rozumí dieselům nebo má diagram s tlakem paliva v liště pro M57 snad dokáže říct, jestli byl malý tlak (což může být jenom bordel v nádrži) nebo příliš velký tlak, takže asi vadný regulátor, který se bude opakovat a řídící jednotka při překročení tlaku bude motor vždy vypínat. Což může být třeba na dovolený dost nepříjemný a i životu nebezpečný.
Tak se potýkám s problémem který se zrovna tady řešil ale bohužel nedořešil..Výhoda je že nemusím zakládat nové téma
Mám stejný problém,teda že někdy při předjíždění či prudkém přidání plynu mi motor zhasne-závada se objevuje pouze někdy a už docela dlouho..Když mi to udělalo naposledy tak jsem to napíchl na INPU a byla zapsaná závada
4496 Rail-pressure plausibility
Error frequency 1
Logistic counter 25
Engine speed 4220.78 1/min
fuel pre-supply pressure 3.62bar
Einspritzmenge 50.18mmˇ3
RPC rail pressure 1487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 259450.00km
Error not present
maximum pressure exceeded
Errorcode: 11 90 19 01 70 01 A9 E2 62 F7 65 59 00 00 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00
dle mého názoru se jedná o vysoký tlak paliva na liště Rail a proto motor vždycky zhasne.Jestli se nepletu tak prosím o radu kde hledat závadu-jestli se jednoznačně vadný regulátor tlaku na liště nebo tohle může způsobovat něco jiného..
Je to hodně nepříjemný když při předjíždění zhasne motor,už mě to párkrát vypeklo
Všem moc díky za rady..
Mám stejný problém,teda že někdy při předjíždění či prudkém přidání plynu mi motor zhasne-závada se objevuje pouze někdy a už docela dlouho..Když mi to udělalo naposledy tak jsem to napíchl na INPU a byla zapsaná závada
4496 Rail-pressure plausibility
Error frequency 1
Logistic counter 25
Engine speed 4220.78 1/min
fuel pre-supply pressure 3.62bar
Einspritzmenge 50.18mmˇ3
RPC rail pressure 1487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 259450.00km
Error not present
maximum pressure exceeded
Errorcode: 11 90 19 01 70 01 A9 E2 62 F7 65 59 00 00 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00
dle mého názoru se jedná o vysoký tlak paliva na liště Rail a proto motor vždycky zhasne.Jestli se nepletu tak prosím o radu kde hledat závadu-jestli se jednoznačně vadný regulátor tlaku na liště nebo tohle může způsobovat něco jiného..
Je to hodně nepříjemný když při předjíždění zhasne motor,už mě to párkrát vypeklo
Všem moc díky za rady..
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
napíšu ti co vím , jaké má jednotka instrukce s Rail tlakem.
13500 bar je limitér nafty!
pokud je něco více přez, motor zhasne, když sem si hrál při chipování s tlakem tak to často vyhodí i hlášku o vstřikování, ale často to chcíplo bez známky poruchy.....
podle fungování CR1 čerpadla dává stále max tlak a reguluje se ventilem na těle čerpadla.. najdeš to zezadu čerpadla...
dá se koupit bosch novej i v kelly nebo jinde...
viz názorně kde najdeš regulátor...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ress_pump/
číslo: 20 - Pressure regulating valve 13 51 7 787 537
je to nejpravděpodobnější porucha...
mít 2tis otáček tak to je spíše čidlem.... ale v těhle otáčkách to čerpadlo dá tenhle tlak.. takže tak
13500 bar je limitér nafty!
pokud je něco více přez, motor zhasne, když sem si hrál při chipování s tlakem tak to často vyhodí i hlášku o vstřikování, ale často to chcíplo bez známky poruchy.....
podle fungování CR1 čerpadla dává stále max tlak a reguluje se ventilem na těle čerpadla.. najdeš to zezadu čerpadla...
dá se koupit bosch novej i v kelly nebo jinde...
viz názorně kde najdeš regulátor...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ress_pump/
číslo: 20 - Pressure regulating valve 13 51 7 787 537
je to nejpravděpodobnější porucha...
mít 2tis otáček tak to je spíše čidlem.... ale v těhle otáčkách to čerpadlo dá tenhle tlak.. takže tak
díky za radu...V Kelly jsem ho našel-ventil pro regulaci tlaku Common rail za pěkný tři tisíce a nějaký drobný
kdybych věděl že je to stopro tím tak ho hnedka koupím,zatím to je ale sázka do loterie...Nedá se třeba nějak ještě otestovat?Třeba přes Inpu při různých otáčkách okouknout jak funguje??Dají se třeba sehnat či porovnat výsledný hodnoty...
