Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výměna zadních světel za LCI
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak to teda je ? Když měnim jen zadní tak LMII nepotřebuju ale pokud budu chtít s předníma tak si ho stejně budu muset koupit ? A jak je to s tou retrofit sadou ? Je tam sada na 4 světla (Př+Za) a nebo jen na 2 (př+za) ? Díky za info...Světla jsou totiž na cestě z Polska a trošku se rosim co to ještě bude stát
P.S. a jestli víte katalog.číslo na LMII. Díky

P.S. a jestli víte katalog.číslo na LMII. Díky
robosek píše:Chlapi, potřebuju poradit:
Chystám se na výměnu pouze zadních světel na E60.
Může mi někdo potvrdit, že to co potřebuji je následující:
1) zadní světla
2) nové konektory
3) přepinovat (?)
4) nakódovat
Žádný nový LM (auto je 06/2005) nebo tahání drátu přes celé auto se nekoná, je tak?
Díky za pomoc
ANO
HuNTeR píše:Ano potřebuješ:
Světla
Retro fit kabely které koupíš u BMW ( je to jedna sada na všechny světla)
ty kabely samozřejmě musíš natahat ze světel do modulu pod volantem a poté nakódovat.Někde na netu seženeš i návod na to.
Vždyť to není pravda.Nic do modulu tahat nemusí stačí kabely připojit k kabelu k osvětlení SPZ.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak teď sme si asi nerozuměli.Všechny kabely asi ne,ty musí natahat do LM.Protože jak ti potom bude svítit brzodvý světlo a nebo blinky ?
Tady je návod podrobnější
http://uloz.to/xvYW9Wg/e60-e61-prestavb ... svetla-pdf
Tady je návod podrobnější
http://uloz.to/xvYW9Wg/e60-e61-prestavb ... svetla-pdf
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já právě že ne...Podle návodu
For all cars.
Dismantle plug X12 from the light module and reconnect
the cables as follows:
– pin 25, GR/GN, to pin 63
– pin 40, GR/BL, to pin 11
Connect pick-ups to X12 as follows:
For E60 only.
– G3, WS/RT, to pin 62
– H3, WS/SW, to pin 5
For E61 only.
– I3, SW/RT, to pin 62
– J3, SW/BR, to pin 5
– K1, GR/GN, to pin 25
– L1, GR/GE, to pin 40
Dá se to najít ten návod i v EN,kdyby ho někdo chtěl,mám ho.Nechť napíše
For all cars.
Dismantle plug X12 from the light module and reconnect
the cables as follows:
– pin 25, GR/GN, to pin 63
– pin 40, GR/BL, to pin 11
Connect pick-ups to X12 as follows:
For E60 only.
– G3, WS/RT, to pin 62
– H3, WS/SW, to pin 5
For E61 only.
– I3, SW/RT, to pin 62
– J3, SW/BR, to pin 5
– K1, GR/GN, to pin 25
– L1, GR/GE, to pin 40
Dá se to najít ten návod i v EN,kdyby ho někdo chtěl,mám ho.Nechť napíše

No tak právě že né. Prostě koupíš retro svazek ze kterého použiješ pouze redukce mezi novým světlem a svazkem vozu je jedno jestli je to E60 nebo E61 a pouze přepinuješ pár drátů. K modulu není potřeba vůbec nic tahat.Vím o čem mluvím dělal jsem už své a kamarádovo auto.Jinak i Mari potvrdí že se k modulu nemusí nic tahat.
Dělal jsem to min.rok na své E60 a dokonce jsem ani nekupoval ty drahé kabely. Koupil jsem jen holé konektory, nějaké piny a hotovo. Cena cca 200kč a šlo se na věc. Vzal jsem zkoušečku, mladého posadil do auta aby pouštěl to co mu řeknu, dráty jsem si označil a totéž udělal i u světel a pak prostě jen napinoval a spojil konektorem. Připomínám že nejsem a nikdy jsem nebyl elektrikář, použil jsem jen trochu rozumu. Pak natáhl drát k osvětlení spz, kódování a šlape to jak hodinky už více než rok.