při nastartovaným motoru vytáhneš pojistku s označením kraftstoff pumpe (kastlík spolujezdec) motor chcípne, pak vytáhneš všechny svíčky a s otevřenou škrtící klapkou měříš
Author píše:při nastartovaným motoru vytáhneš pojistku s označením kraftstoff pumpe (kastlík spolujezdec) motor chcípne, pak vytáhneš všechny svíčky a s otevřenou škrtící klapkou měříš
nezlob se, ale přijde mi to jako pitomost.. pochybuju že jsi něco takovýho vyčet v bmw přiručce..
Ano, je to oficialny postup na vypustenie tlaku paliva zo sustavy - nastartovat a vytiahnut bud poistku alebo rele cerpadla a nechat motor zdochnut na nedostatok tlaku.
Author píše:při nastartovaným motoru vytáhneš pojistku s označením kraftstoff pumpe (kastlík spolujezdec) motor chcípne, pak vytáhneš všechny svíčky a s otevřenou škrtící klapkou měříš
nezlob se, ale přijde mi to jako pitomost.. pochybuju že jsi něco takovýho vyčet v bmw přiručce..
nezlobim, už sem na pár V8 tlaky měřil a takhle je to nejrychlejší