Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 535i V8 - jak na změření tlaku válců?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
code
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od code »

Rád bych se zeptal co všechno musím odmontovat abych mohl změřit tlaky na válcích? Předpokládám, že to bude dost podobný jako u 540i..

Jde mně o to co všechno musím odmontovat, a kolik to zabere času než se dostanu k samotnýmu měření.

Edit: takže jen sundat dekl, cívku a to je celý? :-D

Díky za rady.
Uživatelský avatar
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: ned 16.03.2008 01:00

#2 Příspěvek od nuny »

Odpověděl jsi si sám :D
code
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od code »

No, jenže já to nedělal nikdy ani na 540i, takže asi tak :-D
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#4 Příspěvek od ACDC »

Taky odpojit vstřikovače...
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Author »

při nastartovaným motoru vytáhneš pojistku s označením kraftstoff pumpe (kastlík spolujezdec) motor chcípne, pak vytáhneš všechny svíčky a s otevřenou škrtící klapkou měříš
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#6 Příspěvek od ACDC »

Pojistky řízení motoru nejsou v kastlíku, E39 teda
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jendix »

Author píše:při nastartovaným motoru vytáhneš pojistku s označením kraftstoff pumpe (kastlík spolujezdec) motor chcípne, pak vytáhneš všechny svíčky a s otevřenou škrtící klapkou měříš
nezlob se, ale přijde mi to jako pitomost.. pochybuju že jsi něco takovýho vyčet v bmw přiručce..
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#8 Příspěvek od darklord »

Ano, je to oficialny postup na vypustenie tlaku paliva zo sustavy - nastartovat a vytiahnut bud poistku alebo rele cerpadla a nechat motor zdochnut na nedostatok tlaku.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jendix »

tak to čumim.. proč neodpojit jednotlivý vstřikovače.. to by bylo dostačující ne?
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#10 Příspěvek od darklord »

Neviem ako u V8, ale u R6 je odpojenie elektriky od vstrekov celkom "pain in the ass"
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Author »

Jendix píše:
Author píše:při nastartovaným motoru vytáhneš pojistku s označením kraftstoff pumpe (kastlík spolujezdec) motor chcípne, pak vytáhneš všechny svíčky a s otevřenou škrtící klapkou měříš
nezlob se, ale přijde mi to jako pitomost.. pochybuju že jsi něco takovýho vyčet v bmw přiručce..
nezlobim, už sem na pár V8 tlaky měřil a takhle je to nejrychlejší :wink:
Odpovědět