závada klimatizace e39 525d
-
mates_
- Registrovaný
- Příspěvky: 292
- Registrován: úte 12.08.2008 00:00
zdravím mám 525d facelift e39 a nešla mi klima, tak jsem ji dal do servisu tam mi ale řekli že klima nejde, protože po sepnutí v autě nejde kompresor, - nesepne ( nejde do něj +) když se + přivede odjinud " natvrdo", tak klima maká a je to mrazák jak blázen, nemůže být někde chybné nějaké relé nebéo něco?? nebo jsou někde nějaké jiné pojistky než za kastlíkem?? nebo nějaká jiná rada?? díky moc
-
matess
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: stř 08.04.2009 00:00
- Bydliště: Č.T.-City
- Klubové ID: 2775
-
horan
- Registrovaný
- Příspěvky: 1933
- Registrován: úte 08.08.2006 00:00
- Klubové ID: 4040
-
mates_
- Registrovaný
- Příspěvky: 292
- Registrován: úte 12.08.2008 00:00
co chci slyšet?? kde všude jsou poschovávaný v e39 pojistky a kde je relé na klimu.. to je jednoduchý, a kdo e39 má a dělal to nebo ví tak to napíše a ušetří mi mraky času, já také takhle lidem pomáhám, od toho to je klub, tvá rada je logická, ale hrát si se zkoušečkou pokus omyl atd to je o ničem když vím odkud kam co vede ( k relé a od relé) tak si to právě propípám a vím....
-
aDAm_2
- Registrovaný
- Příspěvky: 553
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
-
mates_
- Registrovaný
- Příspěvky: 292
- Registrován: úte 12.08.2008 00:00
-
horan
- Registrovaný
- Příspěvky: 1933
- Registrován: úte 08.08.2006 00:00
- Klubové ID: 4040
-
aDAm_2
- Registrovaný
- Příspěvky: 553
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
matess: jj na vysoušeči. Jsou tam dvě čidla, jedno na výsoký tlak a jedno na nízký tlak, ty konektory tam rády oxidují a lámou se kabely.
horan: hmm tak je možné že klima toto nepotřebuje ale někde sem tu četl že musí fachčit i ta druhá rychlost na ventilátoru jinak to nedovolí klime pustit kvůli přehřátí.
horan: hmm tak je možné že klima toto nepotřebuje ale někde sem tu četl že musí fachčit i ta druhá rychlost na ventilátoru jinak to nedovolí klime pustit kvůli přehřátí.
-
horan
- Registrovaný
- Příspěvky: 1933
- Registrován: úte 08.08.2006 00:00
- Klubové ID: 4040
-
tacudek
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 27.05.2012 00:00
- Bydliště: Brno
Já mám E39 530d a mám taky problém s klímou po naplnění full mi po chvilce provozu vystřelí z přetlaku. po naplnění na pul to jede ale cca po 30 min. to zase vystřelí do přetlaku
mohl by být problém v tom že chybí víčko na jednom napouštěcím ventilu a je možný že se do systému dostal nejakej prach. Údajně by melo stačit vyměnit ten napouštěcí ventil ale nezdá se mi to.
dík za radu co s tím
dík za radu co s tím
-
horan
- Registrovaný
- Příspěvky: 1933
- Registrován: úte 08.08.2006 00:00
- Klubové ID: 4040
-
tacudek
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 27.05.2012 00:00
- Bydliště: Brno
-
horan
- Registrovaný
- Příspěvky: 1933
- Registrován: úte 08.08.2006 00:00
- Klubové ID: 4040
-
tacudek
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 27.05.2012 00:00
- Bydliště: Brno
tak máš recht sahara nejede
děkuji za nasměrování a za ty pojistky 
horan píše:Jak jsem tu už psal, tak nedávno jsem tenhle oříšek řešil v práci. Vrtule má ještě dvě pojistky, který nejsou nikde napsaný. Jedna je schovaná pod přístrojovou deskou nad "oficiálníma" pojistkama. Musíš vyndat kastlík, spustit dolů pojistky a někde tam nahoře budou schovaný dvě velký nožový pojistky tuším 40 a 50A. Nevím jistě která, ale jedna z nich je od ventilátoru. Myslím že ta 40A.![]()
No a pak ještě ta zákeřně schovaná druhá pojistka. Ta je v kufru , kde je nad baterkou taková plastová krabička. Bílá nebo šedá. Vede do ni tlustý červený kabel a z ní cca 8 slabších. Když tu krabičku otevřeš, tak uvidíš pojistky. Nenech se zmást že nevypadají jako ty klasické nožové. Na těchto nejde vidět, jestli je spálená nebo ne. Musíš vyzkoušet zkoušečkou/žárovkou jestli je "průchozí"
Je to cca pátá z leva. Myslím, že byla 80A.
Tak snad jsem to napsal srozumitelně. A snad to pomůže.
![]()
Mimochodem ty v kufru jsou takové:
-
tacudek
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 27.05.2012 00:00
- Bydliště: Brno
-
horan
- Registrovaný
- Příspěvky: 1933
- Registrován: úte 08.08.2006 00:00
- Klubové ID: 4040
Chvilku trvá než zapne. Třeba 15 vteřin. A jak vypadá kondenzátor (klima chladič)? Není zacpanej? Pokud by se náplň špatně chladila, tak by v systemu stoupal tlak a pak by mohlo dojít k nějakýmu "odfouknutí".
Když si to nechával plnit, tak kontrolovali i tlak se zapnutou klimou? Nebo tam narvali jen náplň a hotovo?
Když si to nechával plnit, tak kontrolovali i tlak se zapnutou klimou? Nebo tam narvali jen náplň a hotovo?
-
tacudek
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 27.05.2012 00:00
- Bydliště: Brno
-
shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
oživuji tohle vlákno s dotazem na absenci napájení Kompresoru.
Panel reaguje, reguluje ventilátor a teplotu nahoru i dolu. Klima však nejde.
Domníval jsem se že je problém v náplni. Nechal jsem naplnit a stále nic. Mechoš zjistil absenci napájení kompresoru.
V autě momentálně není jednotka ABS a Webasta. Jsou v opravě.
Klima dvouzonová automatická
Auto e39 530diA 6/2000
Díky
Panel reaguje, reguluje ventilátor a teplotu nahoru i dolu. Klima však nejde.
Domníval jsem se že je problém v náplni. Nechal jsem naplnit a stále nic. Mechoš zjistil absenci napájení kompresoru.
V autě momentálně není jednotka ABS a Webasta. Jsou v opravě.
Klima dvouzonová automatická
Auto e39 530diA 6/2000
Díky
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


-
shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
-
shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109





