Koupil jsem E39 která má klíč bez tlačítka na odemykání (dálku) - asi social výbava?? těžko říct... nicméně na klíčku je taková ta visačka jak se dávala třeba octavii I atd, kde je odemčenej a zamčenej zámek, to ale vůbec nefunguje...
Oba klíče jsou celkem ošoupany a bez tlačítek, tak mě napadlo, nechat si vyrobit novej diamant klíč s tlačítky, ale vrtá mi hlavou, jak to pak spárovat, když na autě teď není dálka??
nevíte někdo jak na tomto autě dodělat dálku?? nebo je možné, že je jen nenakódovaná?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
klíč E39 - imobilizér, kódování a vše okolo
a nevíte jak je to pak s klíčema, když se třeba mění motor?? Mám teď 523i ale chtěl bych 528i tzn M52B28... případně nějakou V8 třeba 4,4... ale prý je tam pak problém s imobilizérem a motor nejde klíčem nastartovat... dá se to nějak nakódovat třeba přes diagnostiku nebo tak něco?
případně kolik by vyšly nové zámky do dveří + spínačka a klíče v BMW?
případně kolik by vyšly nové zámky do dveří + spínačka a klíče v BMW?
-
KamilAC
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
V BMW to zrovna levný nebude, ale bude to tam bez práce a zbytečnýho laborování. Když budeš měnit motor a s ním i řídící jednotku, je pak potřeba zároveň s tím (a klíčem a spínačkou) vyměnit i EWS, takovou malou bílou krabičku pod volantem), pak by ti to mělo fungovat.EdyBoyS píše:a nevíte jak je to pak s klíčema, když se třeba mění motor?? Mám teď 523i ale chtěl bych 528i tzn M52B28... případně nějakou V8 třeba 4,4... ale prý je tam pak problém s imobilizérem a motor nejde klíčem nastartovat... dá se to nějak nakódovat třeba přes diagnostiku nebo tak něco?
případně kolik by vyšly nové zámky do dveří + spínačka a klíče v BMW?
