Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

klíč E39 - imobilizér, kódování a vše okolo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od EdyBoyS »

Koupil jsem E39 která má klíč bez tlačítka na odemykání (dálku) - asi social výbava?? těžko říct... nicméně na klíčku je taková ta visačka jak se dávala třeba octavii I atd, kde je odemčenej a zamčenej zámek, to ale vůbec nefunguje...
Oba klíče jsou celkem ošoupany a bez tlačítek, tak mě napadlo, nechat si vyrobit novej diamant klíč s tlačítky, ale vrtá mi hlavou, jak to pak spárovat, když na autě teď není dálka??

nevíte někdo jak na tomto autě dodělat dálku?? nebo je možné, že je jen nenakódovaná?
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Klubové ID: 3254
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Joy »

Víš 100% že tam není ten modul? E39 bez dálky? 8O
Nechci říct jednoduše, ale měl by jít dodělat, pak je to otázka spárování..
hubajzed
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
Bydliště: Terezín
Klubové ID: 3153

#3 Příspěvek od hubajzed »

Ke kazde e39 byli 4 klice:) 2x klasicka dalka 1x bez tlacitek obyc klic a 1x plaatovej klic do penezenky takze central to urcite ma jen si nech od clena fx dodelat klice :))
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od EdyBoyS »

a nevíte jak je to pak s klíčema, když se třeba mění motor?? Mám teď 523i ale chtěl bych 528i tzn M52B28... případně nějakou V8 třeba 4,4... ale prý je tam pak problém s imobilizérem a motor nejde klíčem nastartovat... dá se to nějak nakódovat třeba přes diagnostiku nebo tak něco?

případně kolik by vyšly nové zámky do dveří + spínačka a klíče v BMW?
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#5 Příspěvek od KamilAC »

EdyBoyS píše:a nevíte jak je to pak s klíčema, když se třeba mění motor?? Mám teď 523i ale chtěl bych 528i tzn M52B28... případně nějakou V8 třeba 4,4... ale prý je tam pak problém s imobilizérem a motor nejde klíčem nastartovat... dá se to nějak nakódovat třeba přes diagnostiku nebo tak něco?

případně kolik by vyšly nové zámky do dveří + spínačka a klíče v BMW?
V BMW to zrovna levný nebude, ale bude to tam bez práce a zbytečnýho laborování. Když budeš měnit motor a s ním i řídící jednotku, je pak potřeba zároveň s tím (a klíčem a spínačkou) vyměnit i EWS, takovou malou bílou krabičku pod volantem), pak by ti to mělo fungovat.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#6 Příspěvek od EdyBoyS »

Takže pokud vyměním motor a bude k němu řídící jednotka i EWS tak budu ale potřebovat i nový klíč ne?? nebo jde to nějak nakódovat abych mohl použít svůj stávající klíč?
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Klubové ID: 3254
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Joy »

Ano. Napis FX-ovi.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

U EWS2 to jde bez problémů, pokud se dá s oběma jednotkama spojit a nechají do sebe zapsat určitou část dat. U EWS3 na tom pracuju, cca do 14ti dnů bych snad měl mít řešení. Je to závislé na tom, kdy bude hotová dílna.
Odpovědět