Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 530dA Problem s vykonem Skoro vyreseno!
jararak píše:cisto teoreticky - moze byt u mna problem s brzdovym posilovacom? mam ho v hajzli. potom by to vysvetlovalo, ze cely system prepusta podtlak a mozem sa aj posrat ale do turba uz nic nejde?
cize viem co buduci tyzden robim - menim brzdovy posilovac, nasledne uvidime ci sa chod motora zlepsi
dave - dik za obrazky, ked si tam narval ten IC, podarilo sa ti tam dat aj klimovu vrtulu?
To je problém..né,jako, že vrtule nevleze,ale mám už 2 a ani jedna nefunguje. JInak tam jde i vrtule.
Taky řeším problém s výkonem a spotřebou, Podtlakové hadičky mám vyměněné- Po výměně asi den fungovalo OK a pak opět zdechlo,
Zjištění: Regulace turba otevírá příliš brzy ( již od 1100ot) po výměně hadiček se to nachvíli zlepšilo ( 2000ot)
Mám podezření na váhu vzduchu. INPA ukazuje AIR MASS !509 a výš
Jaké mají být hodnoty air mass na volnoběh a např při 2000ot/min?
Zjištění: Regulace turba otevírá příliš brzy ( již od 1100ot) po výměně hadiček se to nachvíli zlepšilo ( 2000ot)
Mám podezření na váhu vzduchu. INPA ukazuje AIR MASS !509 a výš
Jaké mají být hodnoty air mass na volnoběh a např při 2000ot/min?
Dnes jsem opět napojil INPU a hodnota air mass od 470 až do !700, Motor jede o chloupek lépe, ale není to ono. Zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu od kamoše a bylo to naprosto stený. Možná ji má taky KO Poraďte co ovlivňuje ještě tuto hodnotu. Když váhu odpojím tak tato hodnota taky lítá od 480 a výš. Něco do toho ještě kecá, Váha je možná OK ale je posunutá výchozí pozice( hodn 480......)
Díky za názory
Díky za názory

po vymene brzdoveho posilovaca sa toho vcelku dost zmenilo, auto sice nezrychlovalo rychlejsie, ani nebolo citit vykon, avsak bolo take kultivovanejsie, taktiez pocit, ze sahnem na brzdovy pedal a on brzdi - na nezaplatenie
troska som si musel zvyknut nato, ze je tvrdy hned hore, troska ma to lakalo, pretoze takto sa to spravalo ked naopak nesiel predtym
vcera som bol u chlapika a poradil mi nech idem po hadicke, samozrejme hadicka ktora ide od rozdelovaca do podtlakoveho zasobnika bola rozprasknuta, ale nevsimol som si to ked som ich kontroloval minule - zastrihnuta a hned je to lepsie. auto ide ako pila a zaroven ten brzdovy pedal po zosliapnuti vie padnut tak 2-3cm a az potom je tvrdy, cize mam pocit, ze nateraz vyriesene aj u mna
cize rada do buducna - ze hadicka vyzera dobre neznamena ze je dobra, osahajte ju celu a poriadne ako zensku
troska som si musel zvyknut nato, ze je tvrdy hned hore, troska ma to lakalo, pretoze takto sa to spravalo ked naopak nesiel predtym
vcera som bol u chlapika a poradil mi nech idem po hadicke, samozrejme hadicka ktora ide od rozdelovaca do podtlakoveho zasobnika bola rozprasknuta, ale nevsimol som si to ked som ich kontroloval minule - zastrihnuta a hned je to lepsie. auto ide ako pila a zaroven ten brzdovy pedal po zosliapnuti vie padnut tak 2-3cm a az potom je tvrdy, cize mam pocit, ze nateraz vyriesene aj u mna

cize rada do buducna - ze hadicka vyzera dobre neznamena ze je dobra, osahajte ju celu a poriadne ako zensku

Tak se taky přidávám s obdobnou závadou.
Do včerejška auto jezdilo krásně, zátah pěkně odspodu, výborná spotřeba. Na 5min jsem auto odstavil, jen sem si odskočil a když jsem znovu vyrazil, tak tah odspodu nikde, jde pomaleji do otáček, spotřeba vyskočila o 2L nahoru a auto začalo mnohem víc kouřit. Žádná katastrofa to není, ale vzhledem k tomu že do včerejška auto začudilo jen když jsem mu opravdu hodně naložil, tak na to teď docela koukám.
Jde pomaleji za plynem, netáhne tak jak táhlo, evidentně ztratilo na krouťáku. Ale jinak jede klidně i 160. Uatím jsem jen tak zběžně prošel hadice, jestli se mi neucpal přívod vzduchu apod., a teď čekám až se dostanu na diagnostiku-ta mi určitě řekne víc. Ale začalo to všechno během chvilky. Mám podezření na jeden ze silentbloků na motoru, ale mělo by to takovej velkej vliv?

Do včerejška auto jezdilo krásně, zátah pěkně odspodu, výborná spotřeba. Na 5min jsem auto odstavil, jen sem si odskočil a když jsem znovu vyrazil, tak tah odspodu nikde, jde pomaleji do otáček, spotřeba vyskočila o 2L nahoru a auto začalo mnohem víc kouřit. Žádná katastrofa to není, ale vzhledem k tomu že do včerejška auto začudilo jen když jsem mu opravdu hodně naložil, tak na to teď docela koukám.

Jde pomaleji za plynem, netáhne tak jak táhlo, evidentně ztratilo na krouťáku. Ale jinak jede klidně i 160. Uatím jsem jen tak zběžně prošel hadice, jestli se mi neucpal přívod vzduchu apod., a teď čekám až se dostanu na diagnostiku-ta mi určitě řekne víc. Ale začalo to všechno během chvilky. Mám podezření na jeden ze silentbloků na motoru, ale mělo by to takovej velkej vliv?
