Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34 525tds co je to?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#1 Příspěvek od fereros2 »

Omlouvám se, že píši, hledal jsem, ale nenašel jsem přesně můj problém...Mám 525tds v automatu a jakmile se zahřeje tak chcípne a nenaskočí dokud nevychladne...napadá mě jen čerpadlo případně nějaké teplotní čidlo...na diag bohužel nedojedu v těchto vedrech a nevím o někom kdo by přijel za mnou...Každopádně podavací čerpadlo je K.O., ale nafty je v nádrži dost a myslím si, že tohle by na to vliv mít nemělo nebo jo? Prosím pomozte, potřebuji to už rozchodit. Díky
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Author »

co třeba nějakej napůl upadlej drát od stop ventilu
zkus na něj přivézt na tvrdo +12V

nevim, kdyby čidlo teploty pro DDE kecalo, že už je to přehřátý jestli to vypne motor, ale mam za to, že to jen ztratí výkon a na volnoběh to běží


odkud si?
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#3 Příspěvek od ViktorDDD »

podávačka s tým nič nemá, keď naskočí a je tam aspoň 20l nafty tak to potom musí bežať, poprípade skontroluj či nie sú bublinky v hadičke od filtra do čerpadla, ale to by nešlo ani za studena potom

napr. mŕtve čidlo teploty nafty by to mohlo byť, alebo úplne rozladené čerpadlo
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#4 Příspěvek od fereros2 »

jsem z Chebu, zkusím na to mrknout nevíte nějaké hodnoty teplotního čidla nafty? Mám pocit že to bylo 600 ohmů při teplým motoru, ale nejsem si jistej, jinak čerpadlo nic moc slavný není (klasika horší teplý start, ale pochybuju, že by to vypínalo motor.) Na elektromag. ventil zkusím dát permanentní plus a uvidíme, děkuji za reakce, večer dám vědět jestli se povedlo...jinak automat v tom prsty mít asi nemůže co?
parizek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 16.07.2013 00:00
Klubové ID: 3292

#5 Příspěvek od parizek »

ahoj, nevim jak u BMW, ale u Sharanu tohle delalo teplotni cidlo. Definitivne to taky resil chip, ale to uz zase jiny level.
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#6 Příspěvek od fereros2 »

taky mám podezření, na čtvrtek jsem si domluvil diagnostiku, tak snad to v nějakým chybovým listu bude ..
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#7 Příspěvek od fereros2 »

tak nový poznatek, teď už jen horší teplé starty snad, naložil jsem mu po zahřátí a drží se, ale diag zítra stejně bude, jinak pod sáním byla vypadlá hadička, která podle mě je zasunutá v sání u konektoru a pokračuje do nějaké krabičky s konektorem co to je?

http://fereros2.rajce.idnes.cz/bimmer#foto.jpg
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#8 Příspěvek od oldaf »

Vyhoď ten prašivej balonek na přívodu paliva. Ten šmejd dělá jen samý problémy. To tam nemá bejt takhle namontovaný. Pokud ho tam chceš mít tak ho dej na vracečku. Ten šmejd se ti za jízdy vcucává do sebe a auto ti zdechne protože jak splaskne tak přes něj nic neproteče. A kor při teple pod kapotou, změkne jak hadr. Kdyby ti jela podávačka tak se ti nevcucne ale bez ní to fungovat s balonkem nebude.
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#9 Příspěvek od fereros2 »

Pumpicka uz tam neni, byla tam jen kvuli tomu, kdyz dosla nafta, tak jsem tocil jak o zivot :-D a k te krabicce?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#10 Příspěvek od beny-maser »

krabička= snímač tlaku v sání
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#11 Příspěvek od fereros2 »

děkuji moc, alespoň vím, že to tam má být ta hadička a ne jinde, takže to vypadá, že to způsobovala ona, jinak si to vysvětlit nedokáži.
Odpovědět