Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě BMW E39 530d 142KW

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#41 Příspěvek od zverbo »

Ked som mal este M3 boli sme nanej v taliansku na dovolenke, dodnes neviem aku mala spotrebu lebo M3 kto ju riesi?
Manzelka zarobi ubohych 25000kč za mesiac, a keby nemame naftu za 23kč tak diesel nemame a dalsia vec keby nemam vrakacik a dielnu zase diesel nemame, preto diesel ano koly spotrebe ALE na dochadzanie do prace aby usetrila, ja nejak spotrebu neriesim, neni mi to jedno ale 10L pri 528i a 10L pri B10 V8S je kokotsky rozdiel, a ked si zoberem ze za tyzdem zarobim omnoho viac ako manzelka za mesiac tak tych 10L je na smiech.
A zase svoje vozi si servisujem na 90percent sam, a dielou mam ako iste viete na rozdavanie takze SPRAVNA POZNAMKA vsetci riesia spotrebu ale servis nikto
Potom to tak vypada ze 530d dnes kupite za 30tis lebo preco? jednoducho nemaju na servis a skoro kazda 530d v ČR potrebuje naservisovat a kazdy zvas co to obnasa.

Neobhajujem benzin ani diesel, sam mam doma verzie aj aj. Ale napriklad ked teraz pojdeme na big tak ja na mojom baburatku 540i 6q a manzelka na novej B10 V8S, bohuzial diesel bude doma :wink:
Na dovolenku pojdeme na Alpine a to je obsah 4,6i 255kw preco? Lebo spotreba pri max nalozenej limuzine max 10L pri jazde standard 150-180km/hod, diesel zaprve upeces a zadruhe bude mat taku istu spotrebu a dalsia vec poceste cez turecko sa mi nic nepojebe, preco tam asi nemaju diesle? Alebo preco nemaju v Holandsku diesle? Alebo preco v severskych krajinach nemaju diesle?
Preto som tu alpinu kupil lebo vykon, lebo spotreba, lebo vybava, lebo pohodli, lebo preto ze na cestovanie je to totalne najidealnejsie auto.

NECHCEM NIKOHO PRESVIEDCAT ZE BENZIN/DIESEL JE NAJLEPSI ani odradovat, kazdy nech si robi co chce, rozhodnutie je na kazdom cloveku zvlast kazdy nese nasledky zato co uzna za vhodne!
Premna je najvhodnejsi benzin, servis sa da robit aj na dialnici, ze zere o dva litre viac no a co aspon viem ze ma pri trase 3000km nikde nenecha.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#42 Příspěvek od zverbo »

Lucifer vo vsetkom suhlasim!

Ako pisem 530d naseka aj 530i ale v otackach diesel konci velice rychlo, nechce sa mi to uz pisat mame doma rozne verzie, vsetky vyskusane v roznych intervaloch takze viem moc dobre co pisem!
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#43 Příspěvek od Sweden »

Alebo preco nemaju v Holandsku diesle? Alebo preco v severskych krajinach nemaju diesle?
a co aspon viem ze ma pri trase 3000km nikde nenecha

obsah 4,6i 255kw preco? Lebo spotreba pri max nalozenej limuzine max 10L pri jazde standard 150-180km/hod

toto co jsi napsal je jen pro smích.... :D :D :D

jinak musím uznat že po třech 530d bych si už naftu nekoupil,a nemyslím tím kvůli nákladům na provoz,tam to bylo vždy celkem v pohodě,zvlášť u e39.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#44 Příspěvek od zverbo »

Sweden píše:Alebo preco nemaju v Holandsku diesle? Alebo preco v severskych krajinach nemaju diesle?
a co aspon viem ze ma pri trase 3000km nikde nenecha

obsah 4,6i 255kw preco? Lebo spotreba pri max nalozenej limuzine max 10L pri jazde standard 150-180km/hod

toto co jsi napsal je jen pro smích.... :D :D :D

jinak musím uznat že po třech 530d bych si už naftu nekoupil,a nemyslím tím kvůli nákladům na provoz,tam to bylo vždy celkem v pohodě,zvlášť u e39.


Smich mozna protebe
Ja najazdim v benzine za mesiac viac km ako niekto v diesli za rok, keby mi neni luto mojej 540i 6q tak jazdim nanej vsade ale kedze si ju uzivam mam ju len pre radost prenic ine.

Preco je vedsina 7er v benzine a s vysokym obsahom a v super vybavach? Ten isty dovod preco som ja kupil alpinu na dochadzanie po svete!

Robil som v Norsku, vo Švedsku, robim v Holandsku a diesle tu maju akurat Poliaci a Slovaci, dokonca aj nase firemne auta su vsetky benziny a nejedna so o osobaky ale o pickupy a nakladaky, akurat tak dodavky a kamiony su tu diesle, co tak taliansko a rumunsko SWEDEN tam je problem natankovat diesel!
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#45 Příspěvek od zverbo »

Jednoducha vec je potreba pokukat pr topicou ako si tu clenovia museli nechat dotiahnut diesle z dovoleniek alebo ako isli na doraz domou lebo sa im posralo tri rite veci iba pri cestovani do bulharska co je za rohom, citajte ako potom vsetci presi na benziny, citajte ako ich to dostalo, neni to tak davno co tu bol topic ad Adama ktoreho nechala 530d v bulharsku a tatino musel ist poneho.
Takychto topicou je to desiatky, ale ani jeden o benzine!!!
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#46 Příspěvek od Sweden »

jezdím po švédsku a norsku 14dní v měsíci,jinak jsem doma,a ve scandinávii jsem moc 7er jako jsi měl ty fakt neviděl,ač se tomu opravdu celkem divím tak vídím 2-3kousky za měsíc.Co se e60 týče tak nejvíc je snad vidět 520d-530d pak 525i,tedy co se dálnic apod týče.Nikdy jsem nepochopil že tam opravdu není videt třeba 750i která je na tamní rozlohy ideální vůz.O dalších chrochtavých autech netřeba psát,je to stejný jako v celé západní evropě,ač nechceme nafťáků je v poslední době velká převaha.Ale toto vše je OT.....omlouvám se a dál tu melte o věčném tématu benzín vs.nafta :D
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#47 Příspěvek od zverbo »

Iba som pisal ze sa 7er vyrabaju vo velkych benzinoch a diesel iba minumum lebo vedsina ludi co si kupi 7er 5er na cestovanie kupuje rozhodne benzin, nepisal som ze v Norsku su same 7er pisal som ze dieslou vseobecne je tam minimum.

Mne je uplne jedno vcom kdo jazdi, kdo si kupi to alebo to ma to co chcel a natom musi chodit.

Ja jazdim tisice km na benzine, preto som aj ostal v benzine ano kupil som tu alpinu skoro zadarmo ale keby nie alpina tak obyc 540i automat ale moja 528i jazdi za 10l ale jazdi nie flaka sa v lavom pruhu, vedsinou jazdim tak ze sa mi vsetci uhybaju inak by mala spotrebu do 8l, ked som isiel z rumunska na mojej 540i tempom ako na 528i tak mala o liter mensiu spotrebu ta 540i takze alpina bude to iste az nato ze tentokrat je to B10 V8S nie obyc 540i takze kazdy jeden zvas by volil tuto variantu.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#48 Příspěvek od Filozof »

Uplně jste tady utekli od tématu..... psal tady že 530i pojede za 20litru když se jí naloží což je blbost. Bude mít vyšší spotřebu jak 530d ale pokud má auto v LPG je to vše mnohem levnější....

a určitě porovnání 530d vs 530i s LPG bude vyhrávat benzín s LPG. a navíc 170KW jede luxusně.

Tak neutíkejme k V8 a podobně.

I ta 528i má nějakej smysl ale už bych osobně šel do novějšího motoru a tím je 530i několikrát vítěz v kategorii motoru světa.

Poměr výkon/spotřeba je na tom asi nejlépe a s LPG není co řešit.

Výběr automat / manuál je už o preferencích.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#49 Příspěvek od Lennox »

Když chce někdo diesla at si ho koupí, jeho boj. Dál bych to tu už neřešil.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#50 Příspěvek od EdyBoyS »

a má každá 530i i DSC?? nebo je tomu tak stejně jako u 530d a 528i že to byla pouze příplatková výbava??

Ono je možná fakt, že "pocitově" jede nafta vždycky líp, protože jak začne turbo tahat, tak to pěkně zarve do sedaček... ale benzín má zas brutální zvuk...

Kdyby byla nějaká slušná nabídka na 530i s LPG tak bych do toho asi šel, ale nic tu není :(
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#51 Příspěvek od EdyBoyS »

jak se tak dívám na úpravy 530i tak SCHMIEDMANN nabízí sportovní svody + středové potrubí komplet v leštěné nerezi za 14 tis. a přidá to 14KW... dále chip dalších 14KW nahoru, ještě předělat sání, svíčky a koncovku, tak by to mohlo jet brutálně a hlavně s krásným zvukem...

Pokusím se sehnat nějakou 530i v manuálu a pokud možno tak s LPG, nebo to budu muset časem hold dodělat :-)
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#52 Příspěvek od Lennox »

EdyBoyS píše:jak se tak dívám na úpravy 530i tak SCHMIEDMANN nabízí sportovní svody + středové potrubí komplet v leštěné nerezi za 14 tis. a přidá to 14KW... dále chip dalších 14KW nahoru, ještě předělat sání, svíčky a koncovku, tak by to mohlo jet brutálně a hlavně s krásným zvukem...

Pokusím se sehnat nějakou 530i v manuálu a pokud možno tak s LPG, nebo to budu muset časem hold dodělat :-)


Hele počkej si ještě a ono se něco najde, chce to jen čas. :)
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#53 Příspěvek od EdyBoyS »

Lennox píše:
EdyBoyS píše:jak se tak dívám na úpravy 530i tak SCHMIEDMANN nabízí sportovní svody + středové potrubí komplet v leštěné nerezi za 14 tis. a přidá to 14KW... dále chip dalších 14KW nahoru, ještě předělat sání, svíčky a koncovku, tak by to mohlo jet brutálně a hlavně s krásným zvukem...

Pokusím se sehnat nějakou 530i v manuálu a pokud možno tak s LPG, nebo to budu muset časem hold dodělat :-)


Hele počkej si ještě a ono se něco najde, chce to jen čas. :)


čekám čekám... lepší si počkat, než koupit nějakou vraždu...
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#54 Příspěvek od Lennox »

EdyBoyS píše:
Lennox píše:
EdyBoyS píše:jak se tak dívám na úpravy 530i tak SCHMIEDMANN nabízí sportovní svody + středové potrubí komplet v leštěné nerezi za 14 tis. a přidá to 14KW... dále chip dalších 14KW nahoru, ještě předělat sání, svíčky a koncovku, tak by to mohlo jet brutálně a hlavně s krásným zvukem...

Pokusím se sehnat nějakou 530i v manuálu a pokud možno tak s LPG, nebo to budu muset časem hold dodělat :-)


Hele počkej si ještě a ono se něco najde, chce to jen čas. :)


čekám čekám... lepší si počkat, než koupit nějakou vraždu...


přesně :wink:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#55 Příspěvek od Lucifer »

EdyBoyS píše:jak se tak dívám na úpravy 530i tak SCHMIEDMANN nabízí sportovní svody + středové potrubí komplet v leštěné nerezi za 14 tis. a přidá to 14KW... dále chip dalších 14KW nahoru, ještě předělat sání, svíčky a koncovku, tak by to mohlo jet brutálně a hlavně s krásným zvukem...


Tak pokud je tomu opravdu tak chtěl bych vidět grafy z brzd jak na atmosférickym benzínu přidali 30kW 8O Možná bych tomu i věřil ale spotřeba by se zvedla o několik litrů na sto zkrátilo sání na co nejkratší nasadila 6ti klapka větší vstřiky apod apod ale to jsme u přestavby za x desítek tisíc možná i stovka by padla a možná by ten výkon o 30kW vylezl. Ale utekl by naprosto všechen krouťák z nižších otáček takže by se to chovalo jako M50 bezvanos. Mělo by to hrozně výkonovou špičku myslim třeba kolem 4tis otáček.

Ono né jen tak pro prdel inženýři od BMW ten motor vyladili na 170kW a né na víc.

Kamarád vykuchal na e39 528i katy a auto ztratilo totálně výkon nejelo to absolutně vůbec. Ten motor potřebuje výfuk takovej jakej vyrobili. Jak píšu tyhle úpravy o zvyšování výkonu mají smysl tak u závodního auta né u normálního provozu, roste docela spotřeba opotřebení oleje 4x dřív a krouťák zmizne úplně. Pak už jsou náklady na 1000km stejný jako u sériovky na 5000km
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od matiz »

Nafta je fajn, pokud si clovek muze dovolit nasypat kdyz se rozesere a najezdi hodne. Rozhodne je vrazedna kdyz se pokazi stezejni veci a ty nasledne s sebou vezmou dalsi. Ted jsem delal na aute co ma 150k km, vysokotlake cerpako kaput, regulacni ventil taktez. Je uplne bez tlaku na railu, regulacni ventil zasrany rozsmelcovanym hnusem. Tahat vstriky co nebyly deset let venku bude taky mnamka... Pokud se to bude opravovat, bude to celkem balik. Muj nazor ale je, ze se to polepi a udela pa-pa. Budouci majitel bude stestim bez sebe ze to ma malo najeto, ovsem pouze do chvile nez se to dosere znova...

Neujel jsem s tim autem ani metr a zbeznou obhlidkou jsou tam KO predni tlumice, celni okno od sutru, nenaviji oba dva predni pasy, minimalne vybojky v xenonech, trysky v ostrikovacich, listy steracu, senzor natoceni volantu, gumy na "dojeti". Trochu plesni kuze, protoze to nejspis nekde stalo a nejezdilo. Interier fest smrdi, ale vse jde vycistit a pachy neutralizovat. Chtel jsem to koupit pro sebe, majitel si to ceni na minimalne 80k ve stavu v jakem to je coz je pro mne za e39 2001 v ultrasocialni vybave (nema vubec nic krom kuze ) jaksi neakceptovatelne :roll:
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#57 Příspěvek od EdyBoyS »

co říkáte na tohle??
http://auto.bazos.cz/inzerat/24395587/530-D.php

Mrkněte na ten interiér!!! To je masakr, tak zachovalej interiér jsem u E39 v žádném bazaru ještě vživotě neviděl!

Tak mě napadá, že to bude asi možná jediná E39, co má najeto opravdu 190 tis :D a nebo na druhou stranu E39, co má najeto 400 a někdo nechal přečalounit kompletně interiér aby to vypadalo, každopádně hodně krásnej stav... být to sedan, tak už pro to jedu
thundercat
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: úte 10.07.2012 00:00
Bydliště: BMW 530iA tour

#58 Příspěvek od thundercat »

http://auto.bazos.cz/inzerat/25563623/B ... manual.php

nevím ale, proč má každý snahu fotit auto na mokro :roll:
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#59 Příspěvek od cmelak »

Hoši, čistě otázka pro zastánce benzinu s 530i + lpg, kdybyste měli možnost mít gratis tejdně třeba 60-80 l nafty, koupili byste si 530d a jezdili zadarmo nebo byste si radši koupili 530i s LPG a prodávali ropu za 25Kč/l a za ty utržený prachy tankovali plyn? :)

Není to žádná narážka na něco jen chci slyšet váš názor:)
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#60 Příspěvek od Lennox »

EdyBoyS píše:co říkáte na tohle??
http://auto.bazos.cz/inzerat/24395587/530-D.php

Mrkněte na ten interiér!!! To je masakr, tak zachovalej interiér jsem u E39 v žádném bazaru ještě vživotě neviděl!

Tak mě napadá, že to bude asi možná jediná E39, co má najeto opravdu 190 tis :D a nebo na druhou stranu E39, co má najeto 400 a někdo nechal přečalounit kompletně interiér aby to vypadalo, každopádně hodně krásnej stav... být to sedan, tak už pro to jedu


Interiér to má pěknej, což o to, ale může to být naleštěná bída. Viděl si podvozek a motor ? Tak hned nemůžeš říkat, že to je v hodně dobrém stavu, jen podle interiéru. :lol:
Odpovědět