Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 jak na zhasínání kontrolky airbag
Přidám tady velice špatnou zkušenost mého kamaráda, starou asi 10let. Tenkrát koupil E34 TDs a jezdil s ní asi 2 roky a na nic si nemohl stěžovat. Po té auto normálně prodal a koupil si E39. Jenže nový majitel cca po jednom měsíci provozu havaroval a problém byl na světě. Auta se ujal soudní znalec a zjistil proč nevyletěly pytle !! Auto bylo v minulosti bourané a pytle tam prostě někdo nedal !! To ale kamarád už tak koupil a neměl o tom ani páru. Následoval soud, rozsudek a verdikt !! Mohl za to prý on a musel vše zaplatit. Stálo ho to vše cca 150 000kč a i když se hájil tím, že tak auto už koupil, tak mu soud jen sdělil, že má dále žalovat bývalého majitele !!!
Přicpu se s dotazem, lze nějak rozsvítit ta kontrolka, abych zjistil, jestli neni třeba odstřižená? Zatim se mi moc nechce rozebírat budíky a zjišťovat jestli nějaký prase předemnou, to tam nějak nezprasilo 
Chyby tam nějaký mám ( http://sdrv.ms/11fVBHw ), ty vyřeším, ale nejdřív chci aspoň rozsvítit tu kontrolku.
Předpokládám, že žádná chyba nedokáže úplně zhasnout kontrolku.
Díky

Chyby tam nějaký mám ( http://sdrv.ms/11fVBHw ), ty vyřeším, ale nejdřív chci aspoň rozsvítit tu kontrolku.
Předpokládám, že žádná chyba nedokáže úplně zhasnout kontrolku.
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
I kdyz to s tim prilis nesouvisi, tak se s vama podelim -)))
Vcera jsem byl u kolegy a mel tam krasne auto, rok 2004 a fakt zachovale. Malinko bylo trtkle, ale letely pytle ven. Ale to vedel a s tim to i kupoval. Alarmujici byla nesvitici kontrolka airbagu. pytle vymenene, ale jednotka z ciziho auta ktera neni kompatibilni. Na diagnostice jednotka samozrejme mrtva. Alarmujici bylo nerozsviceni kontrolky pytlu. Po rozebrani se inzenyri z bazaru nebo nejaky mistni PIČUS
, a omlouvat se za ten titul nebudu nejdrive natahl nejake draty pres pul auta kdyz chtel napojit kontrolku pytlu z abs, coz se mu nepodarilo, tak mu stalo za to rozebrat budiky, dostat se na diodu a ani se neobtezoval ji odpajet nebo nadzvednout jeden konec, ale vzal mikropajku a PROPALIL tu diodu skrz naskrz...
Ja pro takove "opravy" nemam pochopeni, ale dal jsem to tady do placu at je videt ceho jsou nekteri schopni. Chce se mi z toho zvracet
Vcera jsem byl u kolegy a mel tam krasne auto, rok 2004 a fakt zachovale. Malinko bylo trtkle, ale letely pytle ven. Ale to vedel a s tim to i kupoval. Alarmujici byla nesvitici kontrolka airbagu. pytle vymenene, ale jednotka z ciziho auta ktera neni kompatibilni. Na diagnostice jednotka samozrejme mrtva. Alarmujici bylo nerozsviceni kontrolky pytlu. Po rozebrani se inzenyri z bazaru nebo nejaky mistni PIČUS

Ja pro takove "opravy" nemam pochopeni, ale dal jsem to tady do placu at je videt ceho jsou nekteri schopni. Chce se mi z toho zvracet
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
- Bydliště: Terezín
- Klubové ID: 3153
patrona predepinace je umistena na leve strane sedacky, je soucasti toho mechanismu do ktereho se zasouva pas, je prisroubovana k sedacce jednou T45kou a vetsinou kdyz je spatna tak je uz vystrelena tzn. krátká.antik píše:tak také přidám svojí trošku:
svítí mi kontrolka bagů a diagnostika ukázala na pyropatronu předpínače pásů u řidiče. Samozřejmě se toho problému chci co nejrychleji zbavit a všech 8 pytlů zprovoznit - nevíte, kde ten předpínač (nebo celý pás?) sehnat, abych měl jistotu, že je vše funkční?