Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 jak na zhasínání kontrolky airbag
Přidám tady velice špatnou zkušenost mého kamaráda, starou asi 10let. Tenkrát koupil E34 TDs a jezdil s ní asi 2 roky a na nic si nemohl stěžovat. Po té auto normálně prodal a koupil si E39. Jenže nový majitel cca po jednom měsíci provozu havaroval a problém byl na světě. Auta se ujal soudní znalec a zjistil proč nevyletěly pytle !! Auto bylo v minulosti bourané a pytle tam prostě někdo nedal !! To ale kamarád už tak koupil a neměl o tom ani páru. Následoval soud, rozsudek a verdikt !! Mohl za to prý on a musel vše zaplatit. Stálo ho to vše cca 150 000kč a i když se hájil tím, že tak auto už koupil, tak mu soud jen sdělil, že má dále žalovat bývalého majitele !!!
Přicpu se s dotazem, lze nějak rozsvítit ta kontrolka, abych zjistil, jestli neni třeba odstřižená? Zatim se mi moc nechce rozebírat budíky a zjišťovat jestli nějaký prase předemnou, to tam nějak nezprasilo
Chyby tam nějaký mám ( http://sdrv.ms/11fVBHw ), ty vyřeším, ale nejdřív chci aspoň rozsvítit tu kontrolku.
Předpokládám, že žádná chyba nedokáže úplně zhasnout kontrolku.
Díky

Chyby tam nějaký mám ( http://sdrv.ms/11fVBHw ), ty vyřeším, ale nejdřív chci aspoň rozsvítit tu kontrolku.
Předpokládám, že žádná chyba nedokáže úplně zhasnout kontrolku.
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
I kdyz to s tim prilis nesouvisi, tak se s vama podelim -)))
Vcera jsem byl u kolegy a mel tam krasne auto, rok 2004 a fakt zachovale. Malinko bylo trtkle, ale letely pytle ven. Ale to vedel a s tim to i kupoval. Alarmujici byla nesvitici kontrolka airbagu. pytle vymenene, ale jednotka z ciziho auta ktera neni kompatibilni. Na diagnostice jednotka samozrejme mrtva. Alarmujici bylo nerozsviceni kontrolky pytlu. Po rozebrani se inzenyri z bazaru nebo nejaky mistni PIČUS
, a omlouvat se za ten titul nebudu nejdrive natahl nejake draty pres pul auta kdyz chtel napojit kontrolku pytlu z abs, coz se mu nepodarilo, tak mu stalo za to rozebrat budiky, dostat se na diodu a ani se neobtezoval ji odpajet nebo nadzvednout jeden konec, ale vzal mikropajku a PROPALIL tu diodu skrz naskrz...
Ja pro takove "opravy" nemam pochopeni, ale dal jsem to tady do placu at je videt ceho jsou nekteri schopni. Chce se mi z toho zvracet
Vcera jsem byl u kolegy a mel tam krasne auto, rok 2004 a fakt zachovale. Malinko bylo trtkle, ale letely pytle ven. Ale to vedel a s tim to i kupoval. Alarmujici byla nesvitici kontrolka airbagu. pytle vymenene, ale jednotka z ciziho auta ktera neni kompatibilni. Na diagnostice jednotka samozrejme mrtva. Alarmujici bylo nerozsviceni kontrolky pytlu. Po rozebrani se inzenyri z bazaru nebo nejaky mistni PIČUS

Ja pro takove "opravy" nemam pochopeni, ale dal jsem to tady do placu at je videt ceho jsou nekteri schopni. Chce se mi z toho zvracet
antik píše:tak také přidám svojí trošku:
svítí mi kontrolka bagů a diagnostika ukázala na pyropatronu předpínače pásů u řidiče. Samozřejmě se toho problému chci co nejrychleji zbavit a všech 8 pytlů zprovoznit - nevíte, kde ten předpínač (nebo celý pás?) sehnat, abych měl jistotu, že je vše funkční?
patrona predepinace je umistena na leve strane sedacky, je soucasti toho mechanismu do ktereho se zasouva pas, je prisroubovana k sedacce jednou T45kou a vetsinou kdyz je spatna tak je uz vystrelena tzn. krátká.