Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak dát automat do neutrálu
Rozdělal jsem motor takže ho nemůžu nastartovat. Mám řazení tou fl. ploutví. Nedaří se mi dát neutrál abych si mohl v garáži auto postrčit. Z řadičky jsem vyndal kryt a do toho zařízení co tam je jsem strčil tyčku a zacvaknul jsem ji za záklapku. Viz foto. Nefunguje to bez klíčku ani s klíčkem. Startovat nemohu mám dole sání. Kde dělám chybu?
Ještě naokraj, jak vyčistím karbon ze sání, máte s tím někdo zkušenost?
Díky
Ještě naokraj, jak vyčistím karbon ze sání, máte s tím někdo zkušenost?
Díky
- Přílohy
-
- BMW řadička a neutral.JPG (178.17 KiB) Zobrazeno 1590 x
Možná se ptám jak idiot, ale není potřeba pro zařazení šlápnout na brzdovej pedál ?
Za zkoušku nic nedáš i když by tam Nko mělo jít bez pedálu...
Ale pokud správně chápu zůstal si zaparkovanej na Pčku a cheš dát Neutral..
Zkus pedál a první polohu klíčku.
Karbon ze sání a EGR ventilu jsem čistil Petrolejem,lihem,ředidlem máčel jsem to v tom a všehcny možné způsoby přelejvání... atd.

Ale pokud správně chápu zůstal si zaparkovanej na Pčku a cheš dát Neutral..
Zkus pedál a první polohu klíčku.
Karbon ze sání a EGR ventilu jsem čistil Petrolejem,lihem,ředidlem máčel jsem to v tom a všehcny možné způsoby přelejvání... atd.
Zkoušel jsem co se dalo s brzdou bez kličku s klíčkem v první poloze a nic. Je mi to divné, protože k tomu bazmeku co jsem odblokoval vede ocelové lanko, tudíž jsem myslel, že to bude čistá mechanika. Do toho jsem odpojil baterii protože jsem rozpojoval kabely od čidel. Jaký byl ve finále výsledek toho čištění od karbonu.
No jelikož jsem nejdříve čistil ten EGR cca měsíc na zpět tak to se dalo vyčistit samostatně.
To saní jsem sundaval dnes a stále ho mam také sundané a to jsem zatim jen nechal tak, že jsem do něj nalil co jsem našel a uvidím zítra, ale nemyslím, že to bude mít extra účinek. Tam se ničím nedostanu. uvidímě, ale určitě se na to prodávají spreje atd.
To saní jsem sundaval dnes a stále ho mam také sundané a to jsem zatim jen nechal tak, že jsem do něj nalil co jsem našel a uvidím zítra, ale nemyslím, že to bude mít extra účinek. Tam se ničím nedostanu. uvidímě, ale určitě se na to prodávají spreje atd.
Taky jsem to zkoušel. Všechny možnosti kromě nastartování jsem vyzkoušel. Možná je tam nějaký fígl, nevím. Nechce se mi věřit, že to funguje jen s běžícím motorem, protože to ztrácí logiku. Auto ti zdechne a potřebuješ ho někam odtáhnout nebo odtlačit ze silnice, z křižovatky a ono nic. Na druhou stranu se můžou jistit proti tomu, že když neběží motor tak auto skoro nebrzdí a volant jde kurevsky ztuha. Možná proto, ale zase proč by se dělali s tím odblokovacím bazmektem. Na před fl zapneš klíček šlápneš na brzdu a dáš v pohodě neutral.
Hele takové nové auto nemám, ale zkoušel jsem hledat. Našel jsem toto:
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=681806
A na straně 7-8 se řeší, jak zařadit N, je to tam rozdělené na auta do a od roku 2005. Ale skoro bych řekl, že jsi zkoušel vše, možná tam máš nějakou botu, ale zkus si to ještě pročíst..
Edit:
Ještě v tom dokumentu na straně 38. toho pdfka se píše o nějakém zatlačení pojistky u páky.
Dej si v dokumentu hledat Interlock emergency release
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=681806
A na straně 7-8 se řeší, jak zařadit N, je to tam rozdělené na auta do a od roku 2005. Ale skoro bych řekl, že jsi zkoušel vše, možná tam máš nějakou botu, ale zkus si to ještě pročíst..

Edit:
Ještě v tom dokumentu na straně 38. toho pdfka se píše o nějakém zatlačení pojistky u páky.
Dej si v dokumentu hledat Interlock emergency release
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele co já vim,a není toho moc,tak na LCI už není mechanická ta řadička ale elektronická.Tudíž to asi funguje trošku jinak než na starý e60.Ale viděl jsem jedno LCI co přivezli se zaseknutým motorem a museli tam taky takhle vrazit šroubovák aby vyřadili rychlost.Postup máš dobře,jen zkus hledat na netu jak přesně by to mělo být.Si na správný cestě 

Jsem v práci, večer v klidu se na to podívám, pak písnu. Večer jsem byl vytočenej a možná jsem něco přehlédl, protože mám malou garáž tak jsem měl auto skoro na vratech. Potřeboval jsem couvnout, abych se dostal do jámy. To nešlo tak jsem auto nadzvedl na heveru a do jámy jsem se vsoukal. Pak když jsem auto shodil z heveru tak mi samo couvlo a nešly mi pak zavřít vrata, protože ten krám nešel postrčit dopředu. Normální Kocourkov kdyby na mě někdo koukal tak se uřehtá. Nebude to chybou auta, ale mojí neznalostí a určitě to bude kravina.
Díky za rady.
Díky za rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
postup máš správný a na prvním obrázku již je zařazen neutrál, neblokuje ti auto třeba ruční brzda? Vím, blbej dotaz, ale jinak nepochopitelné proč by s autem nemělo jít pohnout, žádné fígle, žádné brzdy. Prostě tam narveš šroubovák a zacvakneš ho do polohy co máš na fotce... Něco je špatně :-/
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=1VeyhBGOO78&NR=1 Jedno video ještě na závěr...
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=1VeyhBGOO78&NR=1 Jedno video ještě na závěr...
Tak jsem s tím zařazením neutrálu nepohnul a vyzkoušel jsem snad všechny kombinace. Auto už je pojízdné tak se stavím v servise BMW, jestli mi poradí. Při montáži kabinových filtrů jsem přišel na nějaké přepínání na pravé straně pod boxem na filtry a za boxem řídící jednotky. Netušíte k čemu to slouží. viz přiložené foto
Pak ještě poslední dotaz,jak vyndám parkovací čidla z předního nárazníku. Sundavat se mi ho nechce.
E 61xD 04/2007 173kW
Pak ještě poslední dotaz,jak vyndám parkovací čidla z předního nárazníku. Sundavat se mi ho nechce.
E 61xD 04/2007 173kW
- Přílohy
-
- bmw 002.JPG (154.72 KiB) Zobrazeno 376 x