Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak dát automat do neutrálu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od Eks »

Rozdělal jsem motor takže ho nemůžu nastartovat. Mám řazení tou fl. ploutví. Nedaří se mi dát neutrál abych si mohl v garáži auto postrčit. Z řadičky jsem vyndal kryt a do toho zařízení co tam je jsem strčil tyčku a zacvaknul jsem ji za záklapku. Viz foto. Nefunguje to bez klíčku ani s klíčkem. Startovat nemohu mám dole sání. Kde dělám chybu?
Ještě naokraj, jak vyčistím karbon ze sání, máte s tím někdo zkušenost?
Díky
Přílohy
BMW řadička a neutral.JPG
BMW řadička a neutral.JPG (178.17 KiB) Zobrazeno 1596 x
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#2 Příspěvek od KoZi_man »

Možná se ptám jak idiot, ale není potřeba pro zařazení šlápnout na brzdovej pedál ? :) Za zkoušku nic nedáš i když by tam Nko mělo jít bez pedálu...

Ale pokud správně chápu zůstal si zaparkovanej na Pčku a cheš dát Neutral..
Zkus pedál a první polohu klíčku.


Karbon ze sání a EGR ventilu jsem čistil Petrolejem,lihem,ředidlem máčel jsem to v tom a všehcny možné způsoby přelejvání... atd.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#3 Příspěvek od Eks »

Zkoušel jsem co se dalo s brzdou bez kličku s klíčkem v první poloze a nic. Je mi to divné, protože k tomu bazmeku co jsem odblokoval vede ocelové lanko, tudíž jsem myslel, že to bude čistá mechanika. Do toho jsem odpojil baterii protože jsem rozpojoval kabely od čidel. Jaký byl ve finále výsledek toho čištění od karbonu.
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#4 Příspěvek od KoZi_man »

No jelikož jsem nejdříve čistil ten EGR cca měsíc na zpět tak to se dalo vyčistit samostatně.

To saní jsem sundaval dnes a stále ho mam také sundané a to jsem zatim jen nechal tak, že jsem do něj nalil co jsem našel a uvidím zítra, ale nemyslím, že to bude mít extra účinek. Tam se ničím nedostanu. uvidímě, ale určitě se na to prodávají spreje atd.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#5 Příspěvek od DaweTDS »

Já sání čistil tak,že jsem mezi sání a egr dal igelit a napustil to takovou sračkou co je na dílnách v mycích stolech..nechl to den odmočit a pak jsem vzal z kuchyně štětku na umývání nádobí a tím to pročistil...nedostaneš se všude,ale výsledek je 100 a jedna :)
Drroman
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: sob 04.05.2013 00:00

#6 Příspěvek od Drroman »

Myslim si,ze musis zapnout klicek a zmacknout startovaci tlacitko bez seslapnuti brzdy auto nezacne startovat,jen zapne kontrolky a pak by to melo jit zaradit tak jsem to delal pres vikend jak jsem menil svody,ale na pred lci.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#7 Příspěvek od Eks »

Taky jsem to zkoušel. Všechny možnosti kromě nastartování jsem vyzkoušel. Možná je tam nějaký fígl, nevím. Nechce se mi věřit, že to funguje jen s běžícím motorem, protože to ztrácí logiku. Auto ti zdechne a potřebuješ ho někam odtáhnout nebo odtlačit ze silnice, z křižovatky a ono nic. Na druhou stranu se můžou jistit proti tomu, že když neběží motor tak auto skoro nebrzdí a volant jde kurevsky ztuha. Možná proto, ale zase proč by se dělali s tím odblokovacím bazmektem. Na před fl zapneš klíček šlápneš na brzdu a dáš v pohodě neutral.
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#8 Příspěvek od JaneCk »

Hele takové nové auto nemám, ale zkoušel jsem hledat. Našel jsem toto:
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=681806
A na straně 7-8 se řeší, jak zařadit N, je to tam rozdělené na auta do a od roku 2005. Ale skoro bych řekl, že jsi zkoušel vše, možná tam máš nějakou botu, ale zkus si to ještě pročíst.. :wink:

Edit:
Ještě v tom dokumentu na straně 38. toho pdfka se píše o nějakém zatlačení pojistky u páky.
Dej si v dokumentu hledat Interlock emergency release
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od HuNTeR »

Hele co já vim,a není toho moc,tak na LCI už není mechanická ta řadička ale elektronická.Tudíž to asi funguje trošku jinak než na starý e60.Ale viděl jsem jedno LCI co přivezli se zaseknutým motorem a museli tam taky takhle vrazit šroubovák aby vyřadili rychlost.Postup máš dobře,jen zkus hledat na netu jak přesně by to mělo být.Si na správný cestě :wink:
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#10 Příspěvek od Eks »

Jsem v práci, večer v klidu se na to podívám, pak písnu. Večer jsem byl vytočenej a možná jsem něco přehlédl, protože mám malou garáž tak jsem měl auto skoro na vratech. Potřeboval jsem couvnout, abych se dostal do jámy. To nešlo tak jsem auto nadzvedl na heveru a do jámy jsem se vsoukal. Pak když jsem auto shodil z heveru tak mi samo couvlo a nešly mi pak zavřít vrata, protože ten krám nešel postrčit dopředu. Normální Kocourkov kdyby na mě někdo koukal tak se uřehtá. Nebude to chybou auta, ale mojí neznalostí a určitě to bude kravina.
Díky za rady.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mike-ee »

postup máš správný a na prvním obrázku již je zařazen neutrál, neblokuje ti auto třeba ruční brzda? Vím, blbej dotaz, ale jinak nepochopitelné proč by s autem nemělo jít pohnout, žádné fígle, žádné brzdy. Prostě tam narveš šroubovák a zacvakneš ho do polohy co máš na fotce... Něco je špatně :-/

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=1VeyhBGOO78&NR=1 Jedno video ještě na závěr...
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#12 Příspěvek od JaneCk »

Eh, tak mé komentáře byly zbytečné, v podstatě se tam popisuje vše, co jsi už udělal, navíc to video z youtube to přehledně ukazuje. Takže žádný přínos ode mě..
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#13 Příspěvek od Eks »

To video jsem viděl. Já tam nemám ten zámeček s kabílkem, ale zase tam mám nějaký žlutý symbol který jsem nevyluštil. Večer na tom zapracuji.
Díky
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#14 Příspěvek od Eks »

Tak jsem s tím zařazením neutrálu nepohnul a vyzkoušel jsem snad všechny kombinace. Auto už je pojízdné tak se stavím v servise BMW, jestli mi poradí. Při montáži kabinových filtrů jsem přišel na nějaké přepínání na pravé straně pod boxem na filtry a za boxem řídící jednotky. Netušíte k čemu to slouží. viz přiložené foto
Pak ještě poslední dotaz,jak vyndám parkovací čidla z předního nárazníku. Sundavat se mi ho nechce.
E 61xD 04/2007 173kW
Přílohy
bmw 002.JPG
bmw 002.JPG (154.72 KiB) Zobrazeno 382 x
MP666Q
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: sob 17.11.2012 01:00
Bydliště: Prostějov

#15 Příspěvek od MP666Q »

Pod tím je řídící jednotka a další věci jelikož v zadu nejsou šrouby a ničím se tam nedostaneš tak tam udělali posuvnej zámek toho si nevšímej. A to čidlo asi nevytáhneš cca po 1cm narazí do vyztuhy a konec.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#16 Příspěvek od Eks »

Na pravé strane převodovky je za tepelným štítem seřízení lanka od nouzového zařazení Neutrálu. Měl jsem tam mezeru více než jeden cm. Po seřízení mezery na 1mm Neutrál funguje.
Tož tak.
Odpovědět