budu rad za kazdou Vasi zkusenost s vymenou, poprip. kdo by mi nabidl svody z E39 za rozumnou cenu, nebo kdo by mi to chtel udelat komplet, jsem z Jizních čech, Prachatice
Hmm návod zajímavej, já si myslel že to udělám zespodu jak se tady taky psalo, ale jak jsem vlezl pod auto tak jsem měl jasno... Šlo to z hora, vstřiků jsem se taky docela bál, ale šly naprosto vpoho, řekl bych že byly dotažený z výroby přesně momentem, asi vyvstává problém pokud to někdo dorve jak prase, nicméně mě to šlo v klidu, práce na pěkný sobotní den..
ja si je asi nakonec necham vymenit, za praci chce typek 1000kc tak ses tim srat nebudu, da mi tam rovnou z E39.
jinak jsem nedavno cistil EGR, vse slapalo a asi druhy den se mi rozvitila oranzova kontrolka a na Idrive je hlaska INCREASED EMISSIONS (vsoke emise), za dva dny to zase zmizelo a cca po 14 dnech mi to opet vyskocilo a ted uz to tam mam asi 5dni, auto jede normal...... nevite kde je problem?
Ahoj,nevíte někdo,jestli se do e60 po fl montovaly svody nerezové nebo litinové?a druha otázka jsou na 525d před fl(motor 2500ccm)120 kw stejne svody jako na 530d?
Drroman píše:Ahoj,nevíte někdo,jestli se do e60 po fl montovaly svody nerezové nebo litinové?a druha otázka jsou na 525d před fl(motor 2500ccm)120 kw stejne svody jako na 530d?
svody i celej motor jsou stejný, jiná je jen klika ojnice a díky tomu menší zdvih při stejným vrtání jako u 3,0
Jinak pokud budeš schánět svody, myslim že z e39 neapasujou uplně všechny.. ty z 3.0 142kW určitě.. možná i 135kW, ale z tý 120kW 25d a tds verze spíš asi ne.. to si ale zkontroluj podle realoem
Tuhle otázku nechápu, jakou změnu by měl cítit? Nevim jestli si to uvědomuješ, ale blbě prasklý svody ti můžou nadělat docela pěknou paseku. V prní řadě to může odnest turbo, DPF to taky zrovna nepomůže (při ubrání plynu si roztočený turbo přicůcne čistej vzduch zvenku) a hlavně ti to v nejhoršim případě může zapálit i auto.
Jendixi,vsecno toto vim,proto tady resim dopravu jednech svodu at je muzu montnout do auta.ptal jsem se jen proto,ze se mi zda,auto trochu linejsi a vic zere.chtel jsem jen vedet,jestli je nejaka zaznamenatelna zmena.Jiririder diky za odpoved
Drroman píše:Jendixi,vsecno toto vim,proto tady resim dopravu jednech svodu at je muzu montnout do auta.ptal jsem se jen proto,ze se mi zda,auto trochu linejsi a vic zere.chtel jsem jen vedet,jestli je nejaka zaznamenatelna zmena.Jiririder diky za odpoved
no tak ta tvoje původní otázka mi právě vyzněla víc ve smyslu, zda to má vůbec smysl opravovat..
jinak to že auto víc žere a je línější je logický, jednak turbu utíká přetlak plynů a hlavně to zblbne i emise, takže je klidně možný že tam ŘJ cpe víc nafty..
jinak jen doplnim, jsou lidi co to zavaří, ale nemá to smysl, jednak to praská znova a hlavně ty svody jsou dvoupláštový..
Drroman píše:No , moh jsem se zeptat lepe mam tady domluvene litinove ale jeste musime dopilovat dopravu.uz aby to bylo,at muzu montovat
no ty jsou nejlepší, kámoš koupil nový nerezový a po pár tisících mu hned ruply.. prohodil to zase za nový a zatim drží.. ono tam taky bude možná trochu větší zatížení u těch aut s chipem.. on má právě z 160 na 190kw..
jiririder píše:ja si je asi nakonec necham vymenit, za praci chce typek 1000kc tak ses tim srat nebudu, da mi tam rovnou z E39.
jinak jsem nedavno cistil EGR, vse slapalo a asi druhy den se mi rozvitila oranzova kontrolka a na Idrive je hlaska INCREASED EMISSIONS (vsoke emise), za dva dny to zase zmizelo a cca po 14 dnech mi to opet vyskocilo a ted uz to tam mam asi 5dni, auto jede normal...... nevite kde je problem?