Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bilý dým a motor celý od oleje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 22.05.2013 00:00
Ahojky můžete mi někdo poradit co by to mohlo být.Včera jsem natankovala auto trochu kouřilo bíle a dnes jsem měla pod autem celkem kaluž oleje.Zavezla jsem to na diagnostiku kde byly 4 svíčky a landasonda a pdf ale proč je motor celý od oleje mi neřekli a když přidali otáčky u 4 tis si to samo začalo přidávát až do omezováku a museli jsme to vypnout klíčkem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 22.05.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
drapoinvest píše:nejezdim uz stojim:-) snad to bude jen tohle jen čekám na pokyny ohledne reklamace:-) chci to uplatnit na skrytou vadu při koupi
no nevim jestli ti to uznaj.. mě se stalo něco podobnýho.. měl jsem ale privátní koupi a zatlačil jsem na původního majitele, nakonec jsme se nějak domluvili..
pokud to byl bazar.. pochybuju že s nima bude domluva..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 22.05.2013 00:00
auto jim zavezu na valniku a at si to opravi,,meli mi menit olej a filtr co mi pisemne přislíbili při koupi nestalo se tak a pak to turbo jenze dokud mi nezavolaj z reklamacniho na auto nebude sahat 3 osoba at se nato nevymlouvaji.....jinak se mechanik boji at to neni i motor,,coz nevim podle ceho tak soudi ale vetsinou ma pravdu.....coz je oprava cca ......???nevim jak postupuji pri reklamaci ale navadet aby nato mrkla 3 osoba to u me hodne narazili zrovna jsem jim napsala predzalobni vyzvu za podvodne jednani pri prodeji a reklamaci a mluvila se soudnim znalcem co by bylo a vse jde proti nim...tak se snad domluvime,,jen je hrozny cekat co stim je a popr co oprava....
DaweTDS píše:Taky si myslím,že to bude turbo, vysvětlovalo by to i to,že si to po 4000 ot. přidává samo,ale kdyby to chytlo oleje z turba (samovolně se potom zvedají otáčky),tak by jsi to nevypl klíčkem... asi to bude první stádium..
Tubo repas cca 8-12 tis,jak kde.
To se stává u starších motorů, novější maj klapku a při vypnutí klíčku to udusí klapka, v tomto případě zaplať pánbuh.
Každopádně je to cítit, když tím prolítne olej.
kornout píše:DaweTDS píše:Taky si myslím,že to bude turbo, vysvětlovalo by to i to,že si to po 4000 ot. přidává samo,ale kdyby to chytlo oleje z turba (samovolně se potom zvedají otáčky),tak by jsi to nevypl klíčkem... asi to bude první stádium..
Tubo repas cca 8-12 tis,jak kde.
To se stává u starších motorů, novější maj klapku a při vypnutí klíčku to udusí klapka, v tomto případě zaplať pánbuh.
Každopádně je to cítit, když tím prolítne olej.
Ahá.. takže podle roku se jedná o E60/61 já ten rok přehlídl

mě se stalo něco podobného s tím, že jsem myslel, že ještě dojedu do servisu, ale 2 km před servisem mi začalo auto hořet a odešel mi i DPF. Zkoušel jsem to na havarijní pojištění, ale bez šance. nicméně s ohledem na typ a stáří vozidla se dají díly docela slušně sehnat. Já koupil uplně nové turbo za 24.000 a DPF z vrakáče za 7.000, ale ty plasty vevnitř byly jako nové... hodně štěstí