Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bilý dým a motor celý od oleje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
drapoinvest
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 22.05.2013 00:00

#1 Příspěvek od drapoinvest »

Ahojky můžete mi někdo poradit co by to mohlo být.Včera jsem natankovala auto trochu kouřilo bíle a dnes jsem měla pod autem celkem kaluž oleje.Zavezla jsem to na diagnostiku kde byly 4 svíčky a landasonda a pdf ale proč je motor celý od oleje mi neřekli a když přidali otáčky u 4 tis si to samo začalo přidávát až do omezováku a museli jsme to vypnout klíčkem
drapoinvest
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 22.05.2013 00:00

#2 Příspěvek od drapoinvest »

2005 rok 530 d
Drroman
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: sob 04.05.2013 00:00

#3 Příspěvek od Drroman »

Podle mne je to turbo,jede to na olej z motoru to bude pricina toho nekontrolovatelneho pridavani plynu.hlavne s tim nejezdit!!nejspis se dostava olej do sani pres vadne turbo.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#4 Příspěvek od kadli »

Že by Turbo??? :wink:
drapoinvest
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 22.05.2013 00:00

#5 Příspěvek od drapoinvest »

nejezdim uz stojim:-) snad to bude jen tohle jen čekám na pokyny ohledne reklamace:-) chci to uplatnit na skrytou vadu při koupi
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jendix »

drapoinvest píše:nejezdim uz stojim:-) snad to bude jen tohle jen čekám na pokyny ohledne reklamace:-) chci to uplatnit na skrytou vadu při koupi


no nevim jestli ti to uznaj.. mě se stalo něco podobnýho.. měl jsem ale privátní koupi a zatlačil jsem na původního majitele, nakonec jsme se nějak domluvili..

pokud to byl bazar.. pochybuju že s nima bude domluva..
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#7 Příspěvek od kornout »

Pokud bere turbo takto olej, tak ho hlavně zkontrolujte, kolik ho tam je. Shoď te hadici od turba a mrkni, kolik tam je oleje.
Repase turba není tak drahá záležitost a pokud to turbo není uplně na kaši, tak tím lépe.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#8 Příspěvek od kadli »

Já jsem dopad takhle se vstřikama. Připlacena pojistka za 15000,- na 12 měsíců na skryté vady, ale ty ....... mi řekli, že mam zaplacenej jen bronz, takže se můžu jít klouzat. No masakr. Takže tohle vidim za zbytečnej pokus, protože ti řeknou, že turbo je přeci spotřební věc.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#9 Příspěvek od DaweTDS »

Taky si myslím,že to bude turbo, vysvětlovalo by to i to,že si to po 4000 ot. přidává samo,ale kdyby to chytlo oleje z turba (samovolně se potom zvedají otáčky),tak by jsi to nevypl klíčkem... asi to bude první stádium..
Tubo repas cca 8-12 tis,jak kde.
drapoinvest
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 22.05.2013 00:00

#10 Příspěvek od drapoinvest »

auto jim zavezu na valniku a at si to opravi,,meli mi menit olej a filtr co mi pisemne přislíbili při koupi nestalo se tak a pak to turbo jenze dokud mi nezavolaj z reklamacniho na auto nebude sahat 3 osoba at se nato nevymlouvaji.....jinak se mechanik boji at to neni i motor,,coz nevim podle ceho tak soudi ale vetsinou ma pravdu.....coz je oprava cca ......???nevim jak postupuji pri reklamaci ale navadet aby nato mrkla 3 osoba to u me hodne narazili zrovna jsem jim napsala predzalobni vyzvu za podvodne jednani pri prodeji a reklamaci a mluvila se soudnim znalcem co by bylo a vse jde proti nim...tak se snad domluvime,,jen je hrozny cekat co stim je a popr co oprava....
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#11 Příspěvek od kornout »

DaweTDS píše:Taky si myslím,že to bude turbo, vysvětlovalo by to i to,že si to po 4000 ot. přidává samo,ale kdyby to chytlo oleje z turba (samovolně se potom zvedají otáčky),tak by jsi to nevypl klíčkem... asi to bude první stádium..
Tubo repas cca 8-12 tis,jak kde.

To se stává u starších motorů, novější maj klapku a při vypnutí klíčku to udusí klapka, v tomto případě zaplať pánbuh.
Každopádně je to cítit, když tím prolítne olej.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#12 Příspěvek od DaweTDS »

kornout píše:
DaweTDS píše:Taky si myslím,že to bude turbo, vysvětlovalo by to i to,že si to po 4000 ot. přidává samo,ale kdyby to chytlo oleje z turba (samovolně se potom zvedají otáčky),tak by jsi to nevypl klíčkem... asi to bude první stádium..
Tubo repas cca 8-12 tis,jak kde.

To se stává u starších motorů, novější maj klapku a při vypnutí klíčku to udusí klapka, v tomto případě zaplať pánbuh.
Každopádně je to cítit, když tím prolítne olej.


Ahá.. takže podle roku se jedná o E60/61 já ten rok přehlídl :-D myslel jsem,že to je E39.
milannn
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: pát 18.11.2011 01:00

#13 Příspěvek od milannn »

mě se stalo něco podobného s tím, že jsem myslel, že ještě dojedu do servisu, ale 2 km před servisem mi začalo auto hořet a odešel mi i DPF. Zkoušel jsem to na havarijní pojištění, ale bez šance. nicméně s ohledem na typ a stáří vozidla se dají díly docela slušně sehnat. Já koupil uplně nové turbo za 24.000 a DPF z vrakáče za 7.000, ale ty plasty vevnitř byly jako nové... hodně štěstí
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#14 Příspěvek od Couloo »

100% turbo. Ja delal repas za 15tis a pak rovnou olej a celkem s praci cca 21tis. Mam na nem ujeto uz 30tis km a zatim vse ok.
Odpovědět