Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d e60 vyjmutí polosy z náboje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mates_ »

Zdravím pánové, mám takový problém, potřebuji vyměnit pz ložisko a tak jsem se dal do rozebírání, vše ok, jen poloosa mi nejde vytlačit z náboje, není to zarezlé nebo tak ale drží to jak svině a nehne se se mi zdá, není to nějak lepené nebo podobný nesmysl?? díky všem az rady
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#2 Příspěvek od kornout »

Hele BMW nevím, ale jednou se mi u nějakýho Renaulta stalo, že to bylo zalepený, mlátil jsem do toho jak vocas, než jsem to dostal ven :(
honza__
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 10.12.2010 01:00

#3 Příspěvek od honza__ »

je tam přesah takže ven vytlouct a dovnitř se to natahuje přípravkem
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od milo »

cim se to snazis z toho naboje vytlacit? menil jsem si loziska na E39 a co si matne pamatuju, myslim, ze jsem ty poloosy vytlacil pres pomerne maly 3-ramenny stahovak uplne s prehledem. lozisko z naboje, to uz bylo poprvy jiny kafe 8)
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mates_ »

jj taky jsem to tlačil stahovákem a trošku to popolezlo ale mám ho malej a sklouzává, zítra budu vyrábět přípravek ze staráho kotouče z e36, tak uvidím co z teho vznikne, není to teda nějak lepený nebo tak?? a zpátky to dostanu přez matku ne?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od milo »

mas povoleny vse, co ma byt? divam se do ETK a nejaky zasadni rozdil na zadku tam proti E39 nevidim...
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mates_ »

jj drží mi to jen na spodním rameni, a chtěl jsem to povytlačit a nešlo to ani hovno, spodní rameno nevím jak rozdělat matka je dole a nic se nehýbe
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mates_ »

tak poloosička je venku, udělal jsem stahovák z kotouče z e36 a účka a luxus :) ovšem ložisko nepřelisuji, takže někam do servisu, idkyž mi není jasné jak to upnou a pak šup zpět na auto :)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od milo »

ložisko bez lisu nedáš ani omylem. je par expertů, co do toho mlátilo kladivem, ale to nemá cenu. i po přelisování se ale staré ložisko "rozpadne" a zůstane kousek na náboji, který se musí říznout pryč
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#10 Příspěvek od kornout »

Lisuju ložiska závitovkou normálně ve svěráku. Mám doma spoustu starých pouzder z ložisek a silných podložek, tak vždy se do něčeho trefím. Co neuděláš, jsou ložiska co se prodávaj i s nábojem, na to pak musíš mít sadu.
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mates_ »

a to je právě tento případ ložisko je s nábojem slisované a dost blbě se to upíná, kdo to dělal tak potvrdí, nicméně dnes jsem byl u známého a ten mi to přelisoval, přpravky ze seatu se prohýbaly ale nakonec cvak a šlo to, ten vnitřní prstenec si dala flexa a majzlík :) no tak dnes večer po práci zase do garáže a složit to zpět...



co mě ale poslední cca 2-3 tis km trápí je debilní skřípavej zvuk při rozjezdu a nebo při nešikovném podřazení z 3 na 2 a nebo prostě když motor zaškube při prudké akceleraci nebo deceleraci... v brzdách to není, to jsem prověřil, a nemohu zaboha přijít odkud to jde, ale zdáse mi i servisákům že spíš od zadu... nějaké nápady?
Odpovědět