Nivoregulace e39 Touring
-
Ondrsa
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: pát 20.07.2007 00:00
-
maxmin
- Registrovaný
- Příspěvky: 414
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
to bibikuba:
Ahoj, při prodeji jsem ti říkal, že je třeba udělat geometrii. Na zadní nápravě mi tehdy něco měnili, ale už jsem nestihl udělat geometrii. Podle mě pak nějaké rameno nebylo přesně seřízené a to muselo mít vliv i na pozici té páčky na čidle od niva... Ta páčka na čidle niva je malinká, možná 1mm na té páčce udělá i 1cm rozdíl ve výšce. Mimochodem levé čidlo niva už bylo na autě měněné.
Ahoj, při prodeji jsem ti říkal, že je třeba udělat geometrii. Na zadní nápravě mi tehdy něco měnili, ale už jsem nestihl udělat geometrii. Podle mě pak nějaké rameno nebylo přesně seřízené a to muselo mít vliv i na pozici té páčky na čidle od niva... Ta páčka na čidle niva je malinká, možná 1mm na té páčce udělá i 1cm rozdíl ve výšce. Mimochodem levé čidlo niva už bylo na autě měněné.
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
-
rooc
- Registrovaný
- Příspěvky: 963
- Registrován: stř 23.11.2011 01:00
- Bydliště: Rýmařov - Olomouc
-
Dan td
- Registrovaný
- Příspěvky: 3290
- Registrován: sob 19.04.2003 00:00
- Klubové ID: 590
Ne vždy je třeba kalibrace, vím o několika autech, kde se po prasknutí měchu jen dali měchy nové, nechalo se dofoukat a bylo to. Dokonce i kontrolní diagnostika ukázalo, že je to správně. Naproti tomu u jiného auta to zaso stálo všelijak a bez kalibrace to nešlo. Jaká je v tom logika nevím.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
rooc
- Registrovaný
- Příspěvky: 963
- Registrován: stř 23.11.2011 01:00
- Bydliště: Rýmařov - Olomouc
-
Ondrsa
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: pát 20.07.2007 00:00
-
Hotomo
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř 14.01.2009 01:00
- Bydliště: Most
- Klubové ID: 1875
-
suchos
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: sob 23.05.2009 00:00
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
zdejší člen Snejk-Praha,mě to dělal a super....cena oproti BMW jak píšeš směšnásuchos píše:Dával jsem nové měchy před 2 týdny, taky mi začal utikat PZ měch. Vyměnil jsem oba dva, koupil v bmw, cca 9500kč za oba.
Kontrolka niva na přístrojovce mi stále svítí a v BMW chtějí za odstranění chyby od 3600kč výš. (1800kč/hod. paráda)
Takže sháním někoho, kdo mi to udělá levněji.
-
flexa
- Registrovaný
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned 20.09.2009 00:00
- Klubové ID: 3005
-
JanV
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 04.09.2012 00:00
-
Foster
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: sob 31.07.2010 00:00
- Bydliště: Praha 4
Jsem asi jelito, ale vpravo v kufru žádné pojistky nevidím. Sundám kryt, je tam takový černý bazmek, který je na pantu, dá se odšroubovat... ale pojistky nikde žádné...?jurasis píše:Držím Ti palce...![]()
Dneska jsem otestoval moji teorii o vyřazení systému. Pokud se načte na BC chyba a vím, že potřebuju dojet domů, okamžitě vytahuju poj. 49 a 50 a vyřazuju NIVO z provozu. Měchy zůstanou nafouknuty na poslední hodnoty, což mi dává několik dní na řešení situace...![]()
Poznatky budu doplňovat. Vůbec by mi nevadilo to manuální ovládání a ještě vývod pro hadici na huštění (když už tam ten kompresor je)
Někdo další do party?
Kde bych je měl hledat?
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
-
BaDDog
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: pát 15.06.2007 00:00
- Bydliště: Malacky - SK
-
pindour
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 25.03.2005 01:00
- Bydliště: na samotě
- Klubové ID: 3690
-
xxmenn
- Registrovaný
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv 28.01.2010 01:00
Takže nivo se mě taky nevyhnulo.
Mám následující problém. Z ničeho nic se mi občas rozsvítila kontrolka niva po cestě 30km občas i zhasla kompresor po zhasnutí normálně šel, ale teď už svítí pořád a kompresor už nereaguje, ať je auto zatížené nebo ne. Auto pořád drží stejnou výšku cca 14dní.
Mohlo odejít jen čidlo, když kontrolka občas zhasla? Nebo odešel kompresor? nějaké nápady co vyzkoušet ať vím?
Mám se bát že mě to náhodou celý systém vypustí nebo mohu dočasně jezdit?
Díky
Mám následující problém. Z ničeho nic se mi občas rozsvítila kontrolka niva po cestě 30km občas i zhasla kompresor po zhasnutí normálně šel, ale teď už svítí pořád a kompresor už nereaguje, ať je auto zatížené nebo ne. Auto pořád drží stejnou výšku cca 14dní.
Mohlo odejít jen čidlo, když kontrolka občas zhasla? Nebo odešel kompresor? nějaké nápady co vyzkoušet ať vím?
Mám se bát že mě to náhodou celý systém vypustí nebo mohu dočasně jezdit?
Díky
-
xxmenn
- Registrovaný
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv 28.01.2010 01:00
-
Andre2
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: sob 15.10.2011 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
mě to nastavoval zdejší člen který to má fakt zmáklé,je to borec přes diagnostiku a elektro na BMW ale měl s tím docela problém...Dělalo si to co chtělo.Měl jsem jednu stranu jako ty níž.Nakonec to úspěšně zvládl ale dalo to zabrat.Taky mám Inpu ale na tohle bych si asi netroufl.Pak písni jak jsi dopadl,docela mě zajímá jestli uspěješ a zadaří se ti s Inpou.... 
