Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 540i pomoc s dobijenim
-
smocek
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Klubové ID: 1803
- Kontaktovat uživatele:
ahoj,
v utery jsem na carodejnice mel pusteny radio cca 3hodiny...pote cesta 3km domu...auto do dneska stalo..nastartoval jsem bez problemu vsechno funguje..najel jsem asi 60km..auto opet stalo a vyhravalo radio bez zapnutyho displaje..a vsechno vpohode nastartuju a jedu domu..pak si vsimnu cca po dalsich 50km ze obcas blikne baterka no a poslednich 20km domu jsem jel po tme a bez steracu abych vubec dojel..vsechny kontrolky na me svitili, telefon rval ze je slaba baterie.... ze by to prestalo z niceho nic dobijet? nebo hledat problem v baterce? kdyby nekdo mel podobny jev, ktery zazil ci zna budu rad za radu. diky!! jinak mam altik chlazenej vodou...stari rv.99 a najeto 240tis.km...
v utery jsem na carodejnice mel pusteny radio cca 3hodiny...pote cesta 3km domu...auto do dneska stalo..nastartoval jsem bez problemu vsechno funguje..najel jsem asi 60km..auto opet stalo a vyhravalo radio bez zapnutyho displaje..a vsechno vpohode nastartuju a jedu domu..pak si vsimnu cca po dalsich 50km ze obcas blikne baterka no a poslednich 20km domu jsem jel po tme a bez steracu abych vubec dojel..vsechny kontrolky na me svitili, telefon rval ze je slaba baterie.... ze by to prestalo z niceho nic dobijet? nebo hledat problem v baterce? kdyby nekdo mel podobny jev, ktery zazil ci zna budu rad za radu. diky!! jinak mam altik chlazenej vodou...stari rv.99 a najeto 240tis.km...
Baterkou to může být. Jak starou jí máš ?smocek píše:ahoj,
v utery jsem na carodejnice mel pusteny radio cca 3hodiny...pote cesta 3km domu...auto do dneska stalo..nastartoval jsem bez problemu vsechno funguje..najel jsem asi 60km..auto opet stalo a vyhravalo radio bez zapnutyho displaje..a vsechno vpohode nastartuju a jedu domu..pak si vsimnu cca po dalsich 50km ze obcas blikne baterka no a poslednich 20km domu jsem jel po tme a bez steracu abych vubec dojel..vsechny kontrolky na me svitili, telefon rval ze je slaba baterie.... ze by to prestalo z niceho nic dobijet? nebo hledat problem v baterce? kdyby nekdo mel podobny jev, ktery zazil ci zna budu rad za radu. diky!! jinak mam altik chlazenej vodou...stari rv.99 a najeto 240tis.km...
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
keď je dobrý altík tak by si teoreticky mohol aj odpojiť baterku pri naštartovanom motore a malo by to pekne bežať ďalej, takže baterku môžeš vylúčiť
zmeraj dobíjanie na voľnobehu, aj v otáčkach, ale podľa mňa to bude ten altík na odchode
problémom je, že vraj tie vodou chladené v M62TU sú nerozoberatelné a tým pádom sa nedajú repasovať, ale z ebay sa dajú zohnať za slušné prachy
zmeraj dobíjanie na voľnobehu, aj v otáčkach, ale podľa mňa to bude ten altík na odchode
problémom je, že vraj tie vodou chladené v M62TU sú nerozoberatelné a tým pádom sa nedajú repasovať, ale z ebay sa dajú zohnať za slušné prachy
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
smocek
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Klubové ID: 1803
- Kontaktovat uživatele:
ted jsem kontaktoval firmu, ktera se zabyva velkoobchodem dilu autoelektra (startery, alternatory a nd k nim) a cekam na registraci partnerstvi me jako odberatele (autoservis)... no a samotneho me zajima kolik co bude stat
takze v pripade zajmu pak urcite poskytku info a dily pro dalsi verejnost
stravil jsem 4hodiny na google hledani a lusteni kodu...tak snad to bude stat za to =)
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
nemám zkušenost s vodou chlazeným altíkem ...
jen klasika ... tak jsem zvěvavej na kolik to přijde.
tady případně taky řeší altíky.
http://aesvachta.vachta.cz/
jen klasika ... tak jsem zvěvavej na kolik to přijde.
tady případně taky řeší altíky.
http://aesvachta.vachta.cz/
-
smocek
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Klubové ID: 1803
- Kontaktovat uživatele:
fotoreport
kdo by nevedel, jak vypada vodou chlazeny altik tak zde foto:

zde je fotka problemu, co bylo memu alternatoru:

lehce umyte a vycistene soucasti:

a nakonec oprava kontaktu statoru epoxidem:


zitra prijdou nove veci, takze uz pouze jen sesadit a namontovat....takze pokud by byli dily ihned tak ani ne hodina prace =)
kdo by nevedel, jak vypada vodou chlazeny altik tak zde foto:

zde je fotka problemu, co bylo memu alternatoru:

lehce umyte a vycistene soucasti:

a nakonec oprava kontaktu statoru epoxidem:


zitra prijdou nove veci, takze uz pouze jen sesadit a namontovat....takze pokud by byli dily ihned tak ani ne hodina prace =)
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
smocek: Pěkně je vidět jak to dostalo šlehu. Měníš toho tolik ? já čekal že cena nebude 4k ale mnohem méně i u tohoto vodou chlazeného.
U klasiky se mění bud uhlíky nebo ty diody a vyjde to vždy na pakatel.
Tady si vymysleli vodou chlazený ale je mi divné že chtějí takovou vatu za ty součástky ...kde jsi to kupoval ?
Statorové vinutí vypadá dle fotek v pořádku jak vidím ...
Tyto alternátory dělali u 540i a 740i ?
u žádnejch R6 jsem to neviděl - že by to bylo díky velké teplotě v které V8 motor pracuje a altík by se jistě přehříval ?
U klasiky se mění bud uhlíky nebo ty diody a vyjde to vždy na pakatel.
Tady si vymysleli vodou chlazený ale je mi divné že chtějí takovou vatu za ty součástky ...kde jsi to kupoval ?
Statorové vinutí vypadá dle fotek v pořádku jak vidím ...
Tyto alternátory dělali u 540i a 740i ?
u žádnejch R6 jsem to neviděl - že by to bylo díky velké teplotě v které V8 motor pracuje a altík by se jistě přehříval ?

