Jakou dobrou diagnostiku koupit, aby uměla téměř vše.
Vím, že je nejlepší GT One, ale je tu někdo, kdo by mne naučil s ní pracovat?
Popřípadě, existuje nějaký manuál???
Mám Carsoft a ten stojí upo za prd...
GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
Těch postarších verzí je plnej internet, s nějakým rozumným adaptérem je to za pár korun. Jinak pořizovací cena proti staršímu GT-1 je uplně minimální.
Jinak když si ten tool nainstatluješ tak je k tomu i podrobnej návod. GT hlavně neumí F řady, končí tak v polovině produkce X5, novější jednotky prostě už nezná.
GT1 je podle typu auta cca do 2009 což normálně stačí, Fka jezděj do autorizáku. Kdo mě s tím naučí pracovat? Praxe je jedinej učitel. Návod na obsluhu je jedna věc a vědět co děláš a proč je věc druhá.
Kabel si koupis tady na foru asi za par korun a software dostanes ke kabelu "zdarma". Ja se prvni naucil pouzivat INPU, je to nastroj kterym udelas vsechno a je to super svizne oproti DISu, ISISu atd..a Pokud zvladnes NCS expert uz udelas cokoliv
sakra chlapi ja se snazim rozbehat inpu na win7 a nevim si s tim rady. dokaze tady nekdo sesmolit nejaky navod? jinak tyto sw vpohode stahnes z netu. kabel mam kkl uz z drivejska jen jsem k nemu priporidil redukci na kulatou bmw zasuvku
HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.
HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.
tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
sobol píše:
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.
tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
neříkám že je k ničemu, jen že už je starý a nezvládne už vše. Dlouhé roky mi stačil, teď už prostě ne.
HonzaX píše:
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.
tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
neříkám že je k ničemu, jen že už je starý a nezvládne už vše. Dlouhé roky mi stačil, teď už prostě ne.
kabel obyč kkl (ftdi chip) - propojit piny 7 a 8 plus k tomu redukci na kulatý bmw konektor - cele te to vyjde na par stovek kc i s postou - zdroj doporucuju bmw sk. ja mam z aukra a vsecko fici.
sw pro ty, co to nemuzou rozbehat na win7 doporucuju odtud: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f99 ... t-t103023/
právě jsem to stahoval a nainstaloval podle toho návodu a běhá to krásně!sice něco je v angličtině a něco v němčině ale kdyz bude nejhur, google translator to jistí
poskytne mi někdo z vás nějaké adresy na stažení programů, které jste tu zmínili?
Do SZ prosím....
A prosím přímo typ toho kabelu, aby mi to fungovalo...
... posledně jsem koupil Carsoft a dlooouho to daval dokupy, než jsem stahnul verzi, která na tom chodila....
keby nahodou, jednu redukciu zrovna predavam (k tomu kkl kablu) pripadne je tam v mojich aukciach aj kabel (vcetne redukcie) pre inpu/ediabas, ovsem iba verzia pre serial port a neviem ci to ide aj s usb prevodnikom.
A není lepší místo KKL koupit toto http://www.aliexpress.com/item/2012-Hot ... 27106.html
stojí to pár korun a hlavně to umí i CANový auta do řady F, ty už pak samo ne. Ale třeba E60,61 facelift už KKL kabelem nejdou, ne?
no on tady zakladatel topicu moc nespecifikoval co za auta chce diagnostikovat. od toho se totiz dost odviji co za kabel a sw potrebuje.
doporucuju ti projit si nabidku od clena IceBlade, nebo tak nejak ma nick. ja mam stejny kabel jako on nabizi - ten modry - kkl. mel jsem to driv na ochcavku. ted kdyz jsem se vratil k bmw, tak jsem poridil k tomu jen redukci na kulatou zasuvku bmw, protoze potrebuju diagnostikovat E39 z roku 98. problém byl, ze na notasu mam win7 64bit. nakonec jsem našel o tom topic na bimmerforu. z tama jsem stahnul jak sw, tak je tam i solidni navod jak to nainstalovat. nejsem zadnej IT ani anglictinar a sfouknul jsem to napoprve a beha mi to, takze spokojenost. redukce me stala 400 i s postou z aukra a kkl kabel poridis kolem 500. a kdyz nakoupis od iceblade, tak dostanes i cd se sw a navod. jedna se o INPA.