Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

DIAGNOSTIKA koupě

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#1 Příspěvek od actcz »

Jakou dobrou diagnostiku koupit, aby uměla téměř vše.
Vím, že je nejlepší GT One, ale je tu někdo, kdo by mne naučil s ní pracovat?
Popřípadě, existuje nějaký manuál???
Mám Carsoft a ten stojí upo za prd... :-(


Díky Ady
hubajzed
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
Bydliště: Terezín
Klubové ID: 3153

#2 Příspěvek od hubajzed »

INPA + NCS Expert a umis vse :)
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#3 Příspěvek od HonzaX »

GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#4 Příspěvek od actcz »

Uf!!! To vůbec neznám.... :-( Vím, že je GT1 už stará, ale BMW umí nejlíp ne?

Co stojí taková DIAG a kde ji seženu?
Kdo mne s ní naučí dělat?

Díky Ady
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#5 Příspěvek od HonzaX »

Těch postarších verzí je plnej internet, s nějakým rozumným adaptérem je to za pár korun. Jinak pořizovací cena proti staršímu GT-1 je uplně minimální.
Jinak když si ten tool nainstatluješ tak je k tomu i podrobnej návod. GT hlavně neumí F řady, končí tak v polovině produkce X5, novější jednotky prostě už nezná.
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#6 Příspěvek od Miguel »

GT1 je podle typu auta cca do 2009 což normálně stačí, Fka jezděj do autorizáku. Kdo mě s tím naučí pracovat? Praxe je jedinej učitel. Návod na obsluhu je jedna věc a vědět co děláš a proč je věc druhá.
hubajzed
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
Bydliště: Terezín
Klubové ID: 3153

#7 Příspěvek od hubajzed »

Kabel si koupis tady na foru asi za par korun a software dostanes ke kabelu "zdarma". Ja se prvni naucil pouzivat INPU, je to nastroj kterym udelas vsechno a je to super svizne oproti DISu, ISISu atd..a Pokud zvladnes NCS expert uz udelas cokoliv :)
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#8 Příspěvek od RomanM3 »

sakra chlapi ja se snazim rozbehat inpu na win7 a nevim si s tim rady. dokaze tady nekdo sesmolit nejaky navod? jinak tyto sw vpohode stahnes z netu. kabel mam kkl uz z drivejska jen jsem k nemu priporidil redukci na kulatou bmw zasuvku
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#9 Příspěvek od HonzaX »

Jakou verzi INPI chceš instalovat ? Nové verze standart tool 2.11 a 2.12 běhají na win7 v pohodě dokonce 2.12 i na 64bit.
sobol
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: Brandýs nad Labem

#10 Příspěvek od sobol »

HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#11 Příspěvek od HonzaX »

sobol píše:
HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je. :mad:
sobol
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: Brandýs nad Labem

#12 Příspěvek od sobol »

HonzaX píše:
sobol píše:
HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je. :mad:
tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#13 Příspěvek od HonzaX »

sobol píše:
HonzaX píše:
sobol píše: si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je. :mad:
tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
neříkám že je k ničemu, jen že už je starý a nezvládne už vše. Dlouhé roky mi stačil, teď už prostě ne.
sobol
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: Brandýs nad Labem

#14 Příspěvek od sobol »

HonzaX píše:
sobol píše:
HonzaX píše: Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je. :mad:
tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
neříkám že je k ničemu, jen že už je starý a nezvládne už vše. Dlouhé roky mi stačil, teď už prostě ne.
tak vidis...
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#15 Příspěvek od RomanM3 »

kabel obyč kkl (ftdi chip) - propojit piny 7 a 8 plus k tomu redukci na kulatý bmw konektor - cele te to vyjde na par stovek kc i s postou - zdroj doporucuju bmw sk. ja mam z aukra a vsecko fici.
sw pro ty, co to nemuzou rozbehat na win7 doporucuju odtud:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f99 ... t-t103023/
právě jsem to stahoval a nainstaloval podle toho návodu a běhá to krásně!sice něco je v angličtině a něco v němčině ale kdyz bude nejhur, google translator to jistí :wink:
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#16 Příspěvek od actcz »

... takže ....

stejně nevím co si vzít....

poskytne mi někdo z vás nějaké adresy na stažení programů, které jste tu zmínili?
Do SZ prosím.... ;-)
A prosím přímo typ toho kabelu, aby mi to fungovalo...
... posledně jsem koupil Carsoft a dlooouho to daval dokupy, než jsem stahnul verzi, která na tom chodila....


Díky Ady
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#17 Příspěvek od darklord »

keby nahodou, jednu redukciu zrovna predavam (k tomu kkl kablu) pripadne je tam v mojich aukciach aj kabel (vcetne redukcie) pre inpu/ediabas, ovsem iba verzia pre serial port a neviem ci to ide aj s usb prevodnikom.

http://aukro.cz/bmw-diagnosticka-redukc ... 42156.html
http://aukro.cz/obd-diagnosticky-kabel- ... 25428.html
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#18 Příspěvek od kornout »

A není lepší místo KKL koupit toto http://www.aliexpress.com/item/2012-Hot ... 27106.html
stojí to pár korun a hlavně to umí i CANový auta do řady F, ty už pak samo ne. Ale třeba E60,61 facelift už KKL kabelem nejdou, ne?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od matiz »

Kdyby nekdo chtel, mam velmi zachovaly thinkpad s DIS + kabel. Info za SZ.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#20 Příspěvek od RomanM3 »

no on tady zakladatel topicu moc nespecifikoval co za auta chce diagnostikovat. od toho se totiz dost odviji co za kabel a sw potrebuje.
doporucuju ti projit si nabidku od clena IceBlade, nebo tak nejak ma nick. ja mam stejny kabel jako on nabizi - ten modry - kkl. mel jsem to driv na ochcavku. ted kdyz jsem se vratil k bmw, tak jsem poridil k tomu jen redukci na kulatou zasuvku bmw, protoze potrebuju diagnostikovat E39 z roku 98. problém byl, ze na notasu mam win7 64bit. nakonec jsem našel o tom topic na bimmerforu. z tama jsem stahnul jak sw, tak je tam i solidni navod jak to nainstalovat. nejsem zadnej IT ani anglictinar a sfouknul jsem to napoprve a beha mi to, takze spokojenost. redukce me stala 400 i s postou z aukra a kkl kabel poridis kolem 500. a kdyz nakoupis od iceblade, tak dostanes i cd se sw a navod. jedna se o INPA.
Odpovědět