Zdravím, vyskytl se mi problém u moji 523jky auto mam cca 2měsíce kupoval jsem ho lehce blouchlé na předek. S motorem absolutně nic nebylo ani chladiče nic jen narázník světlo a pár plastíků. Vše jsem tedy řádně vyměnil a dal do kupy vše bez starostí, včera jel klidnou jízdou na tempomat po městě 50km/h a najednou koukám teplota takřka v červeném tak jsem ihned zastavil a chcípl motor. čekal jsem asi 10 minut když po dvou mintách teplota zase spadla na normál, čekal jsem tedy ještě a potom jsem vyjel a po 5 minutách jízdy ručička opět lezla pomalinku nahoru a během pár vteřim teplota byla skoro opět v maximu. Když jsme auto dávali do kupy dolejval jsem nemrznoucí směs s kapalinou a dohromady se tam vešlo cca 6litrů. všichni mě straší že bude prasklá hlava ale jak může jentak prasknout když jezdím v klidu a nechovám se k tomu jako prase a hlavně by to snad muselo být znát na výkonu auta ne? Během jízdy jsem žádné změny nezaznamenam. Jinak jsem čerpal z tohoto tématu
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=60 Děkuji za každou vaši radu a zkušenost.
jako je to sice hloupá rada, ale jako první věc bych kouknul ta termostat a pak na vodní pumpu,kecy o prasklé hlavě od stolu v hospodě nemá cenu poslouchat
Ahoj,
jukni nejdřív na ten termostat... já měl před dvěma lety stejný problém, najednou ručička v červeným, v havě hned strašák ohledně hlavy, ale závěrem to byl termostat a oprava za pár drobných ...