Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Na co si dávat pozor při koupi E34 525i vanos?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
martyladrbnuty
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 14.02.2013 01:00

#1 Příspěvek od martyladrbnuty »

Zdravím celej BMW klub. Chtěl jsem se jen tak ujistit, na co bych měl dávat majzla při koupi bavca nebo spíš na co se víc zaměřit u koupi E34 s motorem M50B25 vanos. Jakž jsou třeba častý poruchy nebo tak? Za každou odpověď díky a přeju hodně štestí s BMW :)
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#2 Příspěvek od darklord »

Najcastejsou poruchou byva na kasu zhnita kasna :) Takze ked toto bude v poriadku, ostatne sa da poriesit.
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#3 Příspěvek od pragdejf »

taky by to nemusela bejt uplna zborenina opravena tak tak... a pozor na domaci tunery. tak premeslim, kolik toho mam jeste v aute puvodniho...
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od Rekin-e28 »

Hlavně si zkontroluj a nastartuj motor.Poslouchej,zastudena i po ohřátí.Neměl by cvakat,zajímej se o to,kdy byl měněn olej,pokud nedavno a stejně cvaká tak je to špatný :?
Dále si poslechni vepředu ten vanos,jestli nerachotí apod.Oprava je pak finančně náročná.
A pak taky jestli někde neteče a tak,podivat se pod vičko oleje jesi tam neni šlehačka,zkontrolovat chladič atd.
Další neduhou jsou siláče na zadku,zkus zahrabat a nemělo by se ozvat žádné mlácení.Dál taky mrknout na vejfuk,ten šel taky brzo do kytek.
Taky se podivat na tu kastli,jak moc je orezlá atd.Hodně ty auta rezly třeba kolem víčka nádrže,víka kufru,spodky dveří.
No a pak klasika jestli všechno funguje.Celkově tyhle auta jsou dost spolehlivé a kvalitní,jde jen o to,jak se k nim chovaly předchozí majitelé...
Hodně štěstí...
martyladrbnuty
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 14.02.2013 01:00

#5 Příspěvek od martyladrbnuty »

Rekin-e28 píše:Hlavně si zkontroluj a nastartuj motor.Poslouchej,zastudena i po ohřátí.Neměl by cvakat,zajímej se o to,kdy byl měněn olej,pokud nedavno a stejně cvaká tak je to špatný :?
Dále si poslechni vepředu ten vanos,jestli nerachotí apod.Oprava je pak finančně náročná.
A pak taky jestli někde neteče a tak,podivat se pod vičko oleje jesi tam neni šlehačka,zkontrolovat chladič atd.
Další neduhou jsou siláče na zadku,zkus zahrabat a nemělo by se ozvat žádné mlácení.Dál taky mrknout na vejfuk,ten šel taky brzo do kytek.
Taky se podivat na tu kastli,jak moc je orezlá atd.Hodně ty auta rezly třeba kolem víčka nádrže,víka kufru,spodky dveří.
No a pak klasika jestli všechno funguje.Celkově tyhle auta jsou dost spolehlivé a kvalitní,jde jen o to,jak se k nim chovaly předchozí majitelé...
Hodně štěstí...


Díky za rady, tak třeba uspěju ;)
Odpovědět